Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, FruRosa skrev:

Jeg har også merket meg at hun tok mye bedre bilder før!
Jeg har gjort meg noen tanker om dette. Kan det hende hun duser bildene for at detaljene skal bli uklare? Etter massiv kritikk her inne pga slurvete hastverksarbeid...

Hun har forøvrig fjernet kommoden som stakk ut foran døråpningen og gjorde gangen til rene hinderløypen.
Etter at det ble påpekt her inne...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes bildene ser ut til å være tatt med iPhone jeg. Hun har vel hatt et speilrefleks før, uten at hun akkurat har tatt noe fotokurs på det heller. Til sammenligning har CBEs mann virkelig satt seg inn i det, og tar flotte bilder. Ikke tvil om at bildene på den bloggen drar opp kvaliteten og får det til å virke mer seriøst og proft. Norges største interiørblogger (i følge henne selv), bør virkelig oppgradere til et bedre kamera med vidvinkel, og i hvert fall kjøpe seg en bok om emnet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg ikke har skjønt dette med alle IG-kontoene, har ingen planer om å følge henne. Men tenk så stas å si at man MÅTTE gjøre kontoen privat :fnise: 

Unødvendig å henge seg opp i hall versus gang osv, hall er helt innafor etter mine målestokker, det er nok annet relevant å heve øyenbrynene over.

Hun er kanskje redd, men jeg kjenner at jeg også er redd. Redd for hvilket våpen hun kan la dette stakkars barnet bli. Jeg håper faren vil stå frem og være solid og trygg så fremtiden til den lille blir rolig og forutsigbar. Og jeg håper han vil nekte å la den lille bli bloggmat og inntektskilde for moren. Barn har ingenting på blogg å gjøre.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
4 timer siden, FruRosa skrev:

Hun har forøvrig fjernet kommoden som stakk ut foran døråpningen og gjorde gangen til rene hinderløypen.
Etter at det ble påpekt her inne...

Den står der fortsatt, satt en puff foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Keikolina skrev:

Den står der fortsatt, satt en puff foran.

Du tenker på TVbenken.

Jeg mener den hvite kommoden i gangen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar og bilder med iPhone innimellom og får ikke de duse uklare kantene så dette er et filter. Jeg er fotograf så jeg er nok over snittet opphengt i bilder og uklare bilder i sammenhengen som blir brukt her irriterer meg grenseløst!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det for en liten baby å sove i noe som er malt med gulvmaling? Blir ikke det mye avgasser? Ville tro at man burde bruke maling som er allergivennlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine
6 timer siden, Sandin skrev:

Synes bildene ser ut til å være tatt med iPhone jeg. Hun har vel hatt et speilrefleks før, uten at hun akkurat har tatt noe fotokurs på det heller. Til sammenligning har CBEs mann virkelig satt seg inn i det, og tar flotte bilder. Ikke tvil om at bildene på den bloggen drar opp kvaliteten og får det til å virke mer seriøst og proft. Norges største interiørblogger (i følge henne selv), bør virkelig oppgradere til et bedre kamera med vidvinkel, og i hvert fall kjøpe seg en bok om emnet.

Det med bilder har vært diskutert her for ikke så lenge siden, og da kom det fram at hun har et Nikon speilreflekskamera. Jeg tror bildene er tatt i hui og hast (som med alt annet) med et mobiltelefonkamera, og når man ikke har kunnskaper om fotografering og attpåtil  "blurer" bildene, så blir resultatet deretter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Varma skrev:

Hvordan er det for en liten baby å sove i noe som er malt med gulvmaling? Blir ikke det mye avgasser? Ville tro at man burde bruke maling som er allergivennlig?

Er vel mer bekymret for alle gassene VP og magen har fått i seg mens hun har malt møbler og rom...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Gresshoppa skrev:

Hva skjedde med den YouTube-serien hun skulle være med i..? Gravid uke for uke..

Ulv, ulv, som med alt annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Joppe skrev:

Ulv, ulv, som med alt annet!

Ulv, ulv? Hva mener du? Pussig uttrykk å bruke i den sammenhengen, med mindre det er noe jeg ikke forstår.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, PetronellaPetrine skrev:

Det med bilder har vært diskutert her for ikke så lenge siden, og da kom det fram at hun har et Nikon speilreflekskamera. Jeg tror bildene er tatt i hui og hast (som med alt annet) med et mobiltelefonkamera, og når man ikke har kunnskaper om fotografering og attpåtil  "blurer" bildene, så blir resultatet deretter..

Ja, det hjelper ikke å ha utstyret i orden om man ikke bruker det eller ikke vet hvordan det skal brukes. Klart det går fortere å bruke mobilen, men da blir også kvaliteten så som så. Merkelig å ikke ville bruke mer tid på  få kvalitet i hvert fall når hun tar rundturen i huset og presenterer det ferdige produktet. Forstår at man bruker mobilbilder til hverdagsdokumentasjon, men ikke til interiørrelaterte innlegg når det er "Norges største interiørblogg".

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Sandin skrev:

Ja, det hjelper ikke å ha utstyret i orden om man ikke bruker det eller ikke vet hvordan det skal brukes. Klart det går fortere å bruke mobilen, men da blir også kvaliteten så som så. Merkelig å ikke ville bruke mer tid på  få kvalitet i hvert fall når hun tar rundturen i huset og presenterer det ferdige produktet. Forstår at man bruker mobilbilder til hverdagsdokumentasjon, men ikke til interiørrelaterte innlegg når det er "Norges største interiørblogg".

Men det er jo bare i samme trenden som resten av det hun driver med - at skal gå kjempefort, og alle planlagte prosjekt som skal gå over litt tid bare forsvinner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Sandin skrev:

Ulv, ulv? Hva mener du? Pussig uttrykk å bruke i den sammenhengen, med mindre det er noe jeg ikke forstår.

Synes ikke det er pussig i det hele tatt. Har du følgt med bloggen det siste året vil du forstå sammenhengen med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Joppe skrev:

Synes ikke det er pussig i det hele tatt. Har du følgt med bloggen det siste året vil du forstå sammenhengen med en gang!

Joda, hun roper ulv, ulv mange ganger når hun er så dramatisk som hun var om denne fødselen som kunne komme hver dag som helst, og at hun måtte være glad for hver eneste dag hun holdt seg i magen, men likevel ikke fikk lungemodningssprøyte eller oppførte seg som man bruker å gjøre når det er fare for prematur fødsel. I forhold til planer om gravid uke for uke på YouTube syntes jeg dog uttrykket var litt rart, men samme det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...