Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kopiering er jo den best smiger, sies det.

Gladehjem tar kopiering til et helt nytt nivå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladehjem tar kopiering til et helt nytt nivå.

Måtte innom bloggen hennes, og alt er jo KLISS LIKT villapaprika! Lik dilldall og lik plassering av dilldall, like møbler.. alt er likt. Jaja :fnise: Endret av Fotballflue
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den mørke screenshoten er fra Camilla sin blogg for en stund siden, den lyse er Gladehjem sin to dager etterpå :P Så noen hadde delt dette på fben til Gladehjem, ho har ikke svart.

post-75644-0-23310800-1436733963_thumb.p

post-75644-0-43591800-1436734022_thumb.p

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mørke screenshoten er fra Camilla sin blogg for en stund siden, den lyse er Gladehjem sin to dager etterpå :P Så noen hadde delt dette på fben til Gladehjem, ho har ikke svart.

Haha! Er det mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun ikke kan stave "interessert" riktig gjør at jeg ikke har spesielt lyst til å lese bloggen. Orker ikke lese ting med dårlig språk og masse stavefeil.
post-32566-0-50516500-1436734789_thumb.p
Kikket så vidt på gladehjem bloggen og det jeg er ikke i tvil om at hun er en Villa Paprika wannabe. Skikkelig copycat spør du meg.
Endret av Christiane_W
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er det tull eller er hun er crazy-lady?

Eller er dette to alen av samme stykke?  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun ikke kan stave "interessert" riktig gjør at jeg ikke har spesielt lyst til å lese bloggen. Orker ikke lese ting med dårlig språk og masse stavefeil.
Kikket så vidt på gladehjem bloggen og det jeg er ikke i tvil om at hun er en Villa Paprika wannabe. Skikkelig copycat spør du meg.

Lurer på hva interisert er! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor har jeg sett hu detgladehjem dama før?? :klo: er det unge mødre materiale det også tro?

Og herrefred å småkvalm jeg blir av de bloggnavnene; herligehjem, gladehjem, lykkeligeliv, kaosogkjærlighet, fantiskelykkehjem etc...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har jeg sett hu detgladehjem dama før?? :klo: er det unge mødre materiale det også tro?

Og herrefred å småkvalm jeg blir av de bloggnavnene; herligehjem, gladehjem, lykkeligeliv, kaosogkjærlighet, fantiskelykkehjem etc...

Lykkeligefantastiskerosabobler- familegleder...

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligefantastiskerosabobler- familegleder...

:lol:

Er så mye drit og dilldall i de hjemmene der at en får fader ikke plass til stumpen i sofaen - eller slengt beina på bordet. Grøss...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller er dette to alen av samme stykke?  :rolleyes:

Den ene mere trist enn den andre..... Klarer ikke engang å le:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og sett henne før! Mener å huske at hun blogget veeeldig åpent om sykdommen til sin eldste datter her for en stund siden, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og sett henne før! Mener å huske at hun blogget veeeldig åpent om sykdommen til sin eldste datter her for en stund siden, eller tar jeg feil?

Jo, hun gjorde det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

Camilla har hatt Instagram konto av og på privat, men denne gangen har den vært lukket lenge..Hm..

Og gladehjem like så.

hun gjør da som hun vil med sin og konto. Eller hva? Kan hun gjøre noe uten klager?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...