Gjest O.G. Skrevet 12. juli 2015 #301 Del Skrevet 12. juli 2015 Kopiering er jo den best smiger, sies det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 12. juli 2015 #302 Del Skrevet 12. juli 2015 Kopiering er jo den best smiger, sies det. Gladehjem tar kopiering til et helt nytt nivå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 12. juli 2015 #303 Del Skrevet 12. juli 2015 Gladehjem tar kopiering til et helt nytt nivå. Ja, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 12. juli 2015 #304 Del Skrevet 12. juli 2015 Hva heter glade hjem på insta? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 12. juli 2015 #305 Del Skrevet 12. juli 2015 Detgladehjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 12. juli 2015 #306 Del Skrevet 12. juli 2015 (endret) Gladehjem tar kopiering til et helt nytt nivå. Måtte innom bloggen hennes, og alt er jo KLISS LIKT villapaprika! Lik dilldall og lik plassering av dilldall, like møbler.. alt er likt. Jaja Endret 12. juli 2015 av Fotballflue 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 12. juli 2015 #307 Del Skrevet 12. juli 2015 Den mørke screenshoten er fra Camilla sin blogg for en stund siden, den lyse er Gladehjem sin to dager etterpå Så noen hadde delt dette på fben til Gladehjem, ho har ikke svart. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 12. juli 2015 #308 Del Skrevet 12. juli 2015 Den mørke screenshoten er fra Camilla sin blogg for en stund siden, den lyse er Gladehjem sin to dager etterpå Så noen hadde delt dette på fben til Gladehjem, ho har ikke svart. Haha! Er det mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 12. juli 2015 #309 Del Skrevet 12. juli 2015 (endret) At hun ikke kan stave "interessert" riktig gjør at jeg ikke har spesielt lyst til å lese bloggen. Orker ikke lese ting med dårlig språk og masse stavefeil. Kikket så vidt på gladehjem bloggen og det jeg er ikke i tvil om at hun er en Villa Paprika wannabe. Skikkelig copycat spør du meg. Endret 12. juli 2015 av Christiane_W 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 12. juli 2015 #310 Del Skrevet 12. juli 2015 Haha, er det tull eller er hun er crazy-lady? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 12. juli 2015 #311 Del Skrevet 12. juli 2015 Haha, er det tull eller er hun er crazy-lady? Eller er dette to alen av samme stykke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 13. juli 2015 #312 Del Skrevet 13. juli 2015 At hun ikke kan stave "interessert" riktig gjør at jeg ikke har spesielt lyst til å lese bloggen. Orker ikke lese ting med dårlig språk og masse stavefeil. IMG_0145.PNG Kikket så vidt på gladehjem bloggen og det jeg er ikke i tvil om at hun er en Villa Paprika wannabe. Skikkelig copycat spør du meg. Lurer på hva interisert er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 13. juli 2015 #313 Del Skrevet 13. juli 2015 Haha, er det tull eller er hun er crazy-lady? hun er crazy lady! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 13. juli 2015 #314 Del Skrevet 13. juli 2015 Hvor har jeg sett hu detgladehjem dama før?? er det unge mødre materiale det også tro? Og herrefred å småkvalm jeg blir av de bloggnavnene; herligehjem, gladehjem, lykkeligeliv, kaosogkjærlighet, fantiskelykkehjem etc... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. juli 2015 #315 Del Skrevet 13. juli 2015 Hvor har jeg sett hu detgladehjem dama før?? er det unge mødre materiale det også tro? Og herrefred å småkvalm jeg blir av de bloggnavnene; herligehjem, gladehjem, lykkeligeliv, kaosogkjærlighet, fantiskelykkehjem etc... Lykkeligefantastiskerosabobler- familegleder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 13. juli 2015 #316 Del Skrevet 13. juli 2015 Lykkeligefantastiskerosabobler- familegleder... Er så mye drit og dilldall i de hjemmene der at en får fader ikke plass til stumpen i sofaen - eller slengt beina på bordet. Grøss... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PluttiPlutti Skrevet 13. juli 2015 #317 Del Skrevet 13. juli 2015 Eller er dette to alen av samme stykke? Den ene mere trist enn den andre..... Klarer ikke engang å le:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 13. juli 2015 #318 Del Skrevet 13. juli 2015 Hvor har jeg sett hu detgladehjem dama før?? er det unge mødre materiale det også tro? Jeg har og sett henne før! Mener å huske at hun blogget veeeldig åpent om sykdommen til sin eldste datter her for en stund siden, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 13. juli 2015 #319 Del Skrevet 13. juli 2015 Jeg har og sett henne før! Mener å huske at hun blogget veeeldig åpent om sykdommen til sin eldste datter her for en stund siden, eller tar jeg feil? Jo, hun gjorde det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faico Skrevet 14. juli 2015 #320 Del Skrevet 14. juli 2015 Camilla har hatt Instagram konto av og på privat, men denne gangen har den vært lukket lenge..Hm.. Og gladehjem like så.hun gjør da som hun vil med sin og konto. Eller hva? Kan hun gjøre noe uten klager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg