1409 Skrevet 30. april 2016 #3241 Del Skrevet 30. april 2016 Syns det å kritisere en kvinne får å glede seg til å bli mamma blir helt feil. Uansett om det kanskje blir litt mye så la henne nå få lov å Være å glede seg ! Vi alle er forskjellig 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjärd Skrevet 30. april 2016 #3242 Del Skrevet 30. april 2016 Det handler vel ikke om at hun ikke skal få glede seg! Så klart man går å gleder seg i 9 mnd! Men å sette opp sengen, vaske og legge alle klærne i kommoden, sette bilsete i bilen (!) og generelt ordne klart ALT 6 mnd føre er ikke å bare glede seg, det virker faktisk litt sjukt.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1409 Skrevet 30. april 2016 #3243 Del Skrevet 30. april 2016 1 time siden, gjärd skrev: Det handler vel ikke om at hun ikke skal få glede seg! Så klart man går å gleder seg i 9 mnd! Men å sette opp sengen, vaske og legge alle klærne i kommoden, sette bilsete i bilen (!) og generelt ordne klart ALT 6 mnd føre er ikke å bare glede seg, det virker faktisk litt sjukt.. Også da ? Forstår ikke hvorfor man skal bry seg med det... Hun er ivrig, så kjekt for henne tenker jeg. Men men.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 30. april 2016 #3244 Del Skrevet 30. april 2016 Det er jo gjerne de siste ukene/par månedene som er uutholdelige lange og kjedelige og da er det fint å ha babyforberedelsene å pusle med for å få tiden til å gå. Når man er i begynnelsen/midten av svangerskapet da kan jo de fleste være i vanlig aktivitet og da flyr jo tiden uansett. Slutten på svangerskapet må jo bli veldig langtekkelig når alt står klart for mange måneder siden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PluttiPlutti Skrevet 30. april 2016 #3245 Del Skrevet 30. april 2016 25 minutter siden, Veslefrikk skrev: Det er jo gjerne de siste ukene/par månedene som er uutholdelige lange og kjedelige og da er det fint å ha babyforberedelsene å pusle med for å få tiden til å gå. Når man er i begynnelsen/midten av svangerskapet da kan jo de fleste være i vanlig aktivitet og da flyr jo tiden uansett. Slutten på svangerskapet må jo bli veldig langtekkelig når alt står klart for mange måneder siden. Da er det bare å planlegge julegaver, påske neste år osv., og ikke minst vårens putetrekk 2017. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 30. april 2016 #3246 Del Skrevet 30. april 2016 Kommer fortsatt ikke over den gangen hun kastet ut jula 2.juledag og spurte leserene om de hadde gjort det samme. Nei vi feirer jula når jula er der vi, svarte mange 😂 Og fra 27.desember kom da vårnytt inn i stua. Ikke for å vær slem, men litt moro er det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 30. april 2016 #3247 Del Skrevet 30. april 2016 Må vel gjerne innrømme at dama har blitt helt skrullete. Og de siste innleggene er slettet fra bloggen hennes nå :O 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 30. april 2016 #3248 Del Skrevet 30. april 2016 Det kommentarfeltet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 30. april 2016 #3249 Del Skrevet 30. april 2016 På IG er det bilder av bilder av mage og seng. Der går det stort sett i babyrelaterte emner. Selv om hun for kort tid siden sa at den kontoen skulle være forbeholdt interiør, og at private ting skulle postes på den private IGkontoen... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 30. april 2016 #3250 Del Skrevet 30. april 2016 Da jeg var gravid, turte jeg ikke å begynne å handle inn utstyr før jeg var langt på vei. Hun er litt over halvveis og føder hun nå, så klarer ikke barnet seg. Det var sånn jeg tenkte. Tenk så grusomt å ha alt på plass, så går det galt:( I tillegg vet alle om graviditeten, for hun har spredd det i sosiale medier. Ja ja, godt vi er ulike. Får egentlig veldig vondt av henne, for det er tydelig at graviditeten er hele livet hennes nå. Absolutt alt handler om Lila. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 30. april 2016 #3251 Del Skrevet 30. april 2016 Og skal man dømme ut fra det siste blogginnlegget blir bloggen igjen mer personlig. Fordi det er det som føles naturlig for henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 30. april 2016 #3252 Del Skrevet 30. april 2016 Ikke gjør narr av andre som gjør ting på en annen måte enn dere selv. Det er smålig, og man kan lure på hva hensikten er. Leste det nye blogginnlegget og sier tommel opp for fornuftige økonomiske valg. Gjenbruk er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 30. april 2016 #3253 Del Skrevet 30. april 2016 Jeg tenker at det er hennes blogg/instagram, og dermed hennes valg hva hun vil gjøre med den. Hvis hun vil ha babyfokus, så får hun ha det. Ønsker hun å legge om til en matblogg, så kan hun gjerne gjøre det. Når hun nå ikke engang har fordelen av å kunne handle interiør til innkjøpspris, er det litt begrensa hvor ofte og mye det kan blogges om hennes eget interiør. Det jeg reagerer på er vinglingen. Først skal det være privat, så skal det ikke det, men så er det privat igjen. At innkjøp til babyen gjøres tidlig er fornuftig hvis man ser ut i fra et økonomisk perspektiv. Man kan kjøpe når det er gode priser på ting for eksempel. Å handle vinterklær på salg kan spare en for mye penger, og så får man ikke alle utgifter samtidig. Å kjøpe brukt vogn synes jeg også vitner om at hun i forhold til det er økonomisk bevisst, og det synes jeg hun skal ha kred for. Å derimot montere sengen og snakke som om fødselen er rett rundt hjørnet blir imidlertid litt krampeaktig, men da har hun i hvertfall noe å fylle bloggen med. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 30. april 2016 #3254 Del Skrevet 30. april 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner samt svar. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 30. april 2016 #3255 Del Skrevet 30. april 2016 Jeg syns Camilla virker så søt på den gravid uke for uke videoen ! Positivt overrasket 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 30. april 2016 #3256 Del Skrevet 30. april 2016 Å begynne å handle inn etter mann har vært på ordinær UL synes jeg er innafor. Det er jo ok å kunne spre utgiftene litt. Men å montere senga og la den stå der å ta opp plass på det allerede trange soverommet, sette opp stellebord og babystol i bilen...ja, det er rart i mine øyne. Ventetiden må jo bli ekstremt lang mot slutten? Etter det siste innlegget blir jeg nesten litt skremt, "Lila er redningen vår"...som om babyen skal gjenopprette balansen og veie opp for alt vondt de har vært igjennom...litt spesielt utsagn. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 30. april 2016 #3257 Del Skrevet 30. april 2016 16 minutter siden, Valetta skrev: Å begynne å handle inn etter mann har vært på ordinær UL synes jeg er innafor. Det er jo ok å kunne spre utgiftene litt. Men å montere senga og la den stå der å ta opp plass på det allerede trange soverommet, sette opp stellebord og babystol i bilen...ja, det er rart i mine øyne. Ventetiden må jo bli ekstremt lang mot slutten? Etter det siste innlegget blir jeg nesten litt skremt, "Lila er redningen vår"...som om babyen skal gjenopprette balansen og veie opp for alt vondt de har vært igjennom...litt spesielt utsagn. Hun har hentet ideen til det innlegget fra kommentarfeltet, det var noen som hadde lagt igjen en ganske så reflektert og fin kommentar, som hun nå har skrivd noe om i bloggen, tydelig ikke lett å være innovativ i bloggverden gitt..innlegget hennes Fleip eller fakta har hun hentet fra mammasom16 bloggen. Men forskjellen er at hun dedikerte det til KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 1. mai 2016 #3258 Del Skrevet 1. mai 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og kommentarer som handler barn. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 2. mai 2016 #3259 Del Skrevet 2. mai 2016 Siste innlegget hennes http://villapaprika.blogg.no/1462137806_01052016.html Hun skriver at hun ikke vil være bare interiørblogger lenger. Det er det vel lenge siden hun var... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 2. mai 2016 #3260 Del Skrevet 2. mai 2016 Jeg bare håper hun virkelig mener at hun skal skrive mer om seg selv, og ikke om andre enn seg selv. 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg