Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hvorfor hun har bytta navn fra kvarsvik til øvestad?

Eksmannen heter kvarsvik, er jo naturlig at hun endrer på det, sier seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eksmannen heter kvarsvik, er jo naturlig at hun endrer på det, sier seg selv...

Ja om jeg visste at det var eksmannen som het det hadde jeg ikke spurt. Selvfølgelig naturlig det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja om jeg visste at det var eksmannen som het det hadde jeg ikke spurt. Selvfølgelig naturlig det..

Ja nå har jo hun vært gift med han ganske lenge, og han har vært en del av bloggen og butikken, så de fleste vil jo ha fått med seg det. Hun følte vel det var på tide å endre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har jo hun vært gift med han ganske lenge, og han har vært en del av bloggen og butikken, så de fleste vil jo ha fått med seg det. Hun følte vel det var på tide å endre det.

Eh ikke alle har fulgt med så lenge som deg...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh ikke alle har fulgt med så lenge som deg...

Det er ikke veldig lenge siden de gikk fra hverandre.. Det er ikke akkurat rakettforskning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor hun har bytta navn fra kvarsvik til øvestad?

Før hun giftet seg het hun Johansen! Så giftet hun seg til Kvarsvik ganske ung. Det er jo noen år siden ekteskspet røk. Litt rart at hun ikke byttet navn før NÅ? Og enda rarere at hun byttet til morens pikenavn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bluebird1992

Før hun giftet seg het hun Johansen! Så giftet hun seg til Kvarsvik ganske ung. Det er jo noen år siden ekteskspet røk. Litt rart at hun ikke byttet navn før NÅ? Og enda rarere at hun byttet til morens pikenavn!

Jeg tror hun kalte seg Johansen i noen måneder etter at Kvarsvik-navnet ble avviklet, for så å lande på dette nye Øvestad.

Litt forvirrende og mye, med dette er vel damas M.O. sånn ellers også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O___o

Hun har sikkert meldt seg inn i OTTAR og funnet frem de røde strømpene. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Siden manglende merking av reklameinnlegg er et aktuelt tema; FO sier at blogginnlegg som inneholder reklame for produkter fra egen nett-/butikk skal merkes. Camilla/Villa Paprika skriver om puter hun selger i så godt som hvert innlegg på bloggen sin. Innleggene merkes (såvidt jeg har sett) aldri som den reklamen det er. Kanskje noen burde minne henne på disse retningslinjene, eller sletter hun fremdeles konsekvent alle spørsmål hun tolker som kritiske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden manglende merking av reklameinnlegg er et aktuelt tema; FO sier at blogginnlegg som inneholder reklame for produkter fra egen nett-/butikk skal merkes. Camilla/Villa Paprika skriver om puter hun selger i så godt som hvert innlegg på bloggen sin. Innleggene merkes (såvidt jeg har sett) aldri som den reklamen det er. Kanskje noen burde minne henne på disse retningslinjene, eller sletter hun fremdeles konsekvent alle spørsmål hun tolker som kritiske?

For meg har det fra første gang jeg var inne på Villa Paprika bloggen vært tydelig at den fungerer som et online showroom for butikken/nettbutikken og veldig mange av innleggene inneholder reklame for produkter derfra. Innhold av typen "Nå har vi fått inn disse fantastisk lekre putene/lysestakene/håndklene... Er de ikke lekre?" og så link til produktet i nettbutikken dukker jo opp ganske ofte.

Etter at det ble satt fokus på bloggere og (manglende) merking av reklame har jeg reagert på at hun (såvidt jeg kan se) konsekvent lar vær å merke reklameinnleggene som den reklamen det er.  Det burde ikke være så vanskelig å skrive reklame/annonse?  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må vel få bytte til hva hun vil... er jo ikke rart i det hele tatt. Og det er kjempe jobb å skifte navn, du må ha ALT nytt, nytt pass, nytt førerkort, nye bankkort, osv osv osv osv... skjønner godt hu har døyd det...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bluebird1992

Heisann! Skulle tro flere av bloggerne leser om seg selv her inne, for etter at vi diskuterte at Villa Paprika aldri merker reklame for nettbutikken sin så har hun plutselig begynt med det!

Flotte greier, Camilla! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns ikke det er rart, om jeg skulle blitt skilt ville jeg ikke byttet tilbake en gang. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert gammelt nytt for dere her inne i den tråden, og jeg har ikke lest igjennom alt. Men jeg er en del på Villa Paprika bloggen, synes hun er flink med interiør. Men denne Glade Hjem bloggen, hva er dette? Det er jo helt likt Villa Paprikas interiør, faktisk så likt at det er skummelt.... Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert gammelt nytt for dere her inne i den tråden, og jeg har ikke lest igjennom alt. Men jeg er en del på Villa Paprika bloggen, synes hun er flink med interiør. Men denne Glade Hjem bloggen, hva er dette? Det er jo helt likt Villa Paprikas interiør, faktisk så likt at det er skummelt.... Noen som vet?

Hun skriver på samme måte Camilla også 😳 også reklamerer hun for stylebynorway også 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt hvor mye hun skal skryte av denne vektnedgangen sin. Hun har jo gått ned ganske mange kg på et par uker, noe som ikke er sunt i det hele tatt, men hun virker veldig stolt av det. Nå er det om å gjøre å få vist frem puppene og fortelle hvor mye hun veier. Rimelig spesielt! Trodde ikke hun var sånn!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...