Gå til innhold

N85 prøver igjen:-)


N85

Anbefalte innlegg

Ørlite mørkere kanskje, men fortsatt svak. Det kan forresten godt hende jeg hadde el en dag senere enn først antatt. Hvis dette er 13 dpo så tenker jeg at det kanskje er innafor.

IMG_20190807_061901.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, Mirabella76 skrev:

Gratulerer med positiv graviditetstest, N85! :strix:

Takk😁

Den er ørlite grann mørkere i dag også. Den er svakere enn den var med sønnen, men samtidig er den mørkere enn den har vært med SAene. Så nå er jeg 50-50 på om dette kan gå bra eller ikke.

Vurderer å få målt hCG, men har dårlig erfaring med at jeg bare blir veldig stressa av det og ikke særlig mye klokere. Hvis jeg ikke mister først får jeg ta en UL i uke 7.

 

IMG_20190808_062910.jpg

Endret av N85
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Albbas skrev:

Nydelig økning på strekene da! 

 

55 minutter siden, Bokdamen skrev:

For noen fine streker 💕

Takk skal dere ha😊 jeg har litt bedre følelse for dette nå enn jeg hadde for et par dager siden😊 men jeg kommer til å ta ny test hver dag nå helt til jeg går tom for å følge med litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, N85 skrev:

 

Takk skal dere ha😊 jeg har litt bedre følelse for dette nå enn jeg hadde for et par dager siden😊 men jeg kommer til å ta ny test hver dag nå helt til jeg går tom for å følge med litt.

Tenker du å teste med en digital test eller vil du bare bruke det du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bokdamen skrev:

Tenker du å teste med en digital test eller vil du bare bruke det du har?

Nei, tror ikke jeg bryr meg ikke om digital test, bruker bare opp de jeg har😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 dpo er ikke mørkere i hele tatt:/ vet ikke helt hva jeg skal tenke og tro om det. Det blir i hvert fall spennende å se om den er mørkere i morra igjen.

Jeg tror forresten jeg egentlig er 15dpo. Jeg har regnet el på dagen etter pos el-test på kveld, men da jeg tempet hadde jeg som regel el dagen etter pos el-test om morgenen. 

Så da regner jeg meg som 15dpo 4+1 i dag, fra el.

 

IMG_20190809_062302.jpg

Endret av N85
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. syns ikke den er noe mørkere i dag heller. Skulle ønske den var mørkere.

 

IMG_20190810_064550.jpg

Endret av N85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å la vær å kjøpe med ukeindikator🙈 hadde grublet meg fram til at hvis den viste 2-3 er det fortsatt håp i hengende snøre. det blir nok noen lange uker fram til ultralyd! Tenker å spørre om UL i månedsskiftet august september.

 

IMG_20190810_110516.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, N85 skrev:

Klarte ikke å la vær å kjøpe med ukeindikator🙈 hadde grublet meg fram til at hvis den viste 2-3 er det fortsatt håp i hengende snøre. det blir nok noen lange uker fram til ultralyd! Tenker å spørre om UL i månedsskiftet august september.

 

IMG_20190810_110516.jpg

Så godt å se 🥰 Skjønner at du er ekstra bekymret, men prøv å prøve å lese om det går bra på hvor tydelig strek du får. Fikk aldri spesielt sterk strek på strimmeltest, men er 25 uker på vei og alt vel så langt 🤞💕

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Bokdamen skrev:

Ikke så god på å skrive *prøv å la være å lese...

Krysser fingrene 🤞

Hehe, ja der var det da.. Har igjen fem strimler nå, så skal bruke opp dem og prøve å la være å kjøpe nye🙈 men det hadde vært så godt å få en skikkelig mørk strek! Men stoler mer på cb. Kjøpte 2pk med dem også🙈 så får ta en ny neste helg.

Synes den er en ørliten anelse mørkere i dag, og den ble positiv så og si med en gang.

 

IMG_20190811_061527.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Krysser og krysser for deg, dete ser jo veldig bra ut 🥰 Har en gutt fra 16 selv, tror de gjør seg ypperlig som storebrødre 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bokdamen skrev:

Krysser og krysser for deg, dete ser jo veldig bra ut 🥰 Har en gutt fra 16 selv, tror de gjør seg ypperlig som storebrødre 😉

 

4 timer siden, bondekone skrev:

Så spennende! 😍

 

4 timer siden, Albbas skrev:

Ååh, krysser fingrene! Dette ser jo lovende ut! 

Takk dere😊 ja, det er spennende ja. Håper, håper, håper det går denne gangen. Det syns jeg vi har fortjent. Har ikke brukt prevensjon siden 2013! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...