Gå til innhold

N85 prøver igjen:-)


N85

Anbefalte innlegg

Hurra for positiv EL-test på rett tidspunkt 🥳 Og enda mer hurra for innsett om få dager 🤩🥳 Absolutt på tide med innsett nå, når forsøket startet i mai 🤪🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

I dag er det 11 dager etter innsett og jeg er 16 dpo. Jeg hadde egentlig tenkt å teste i morges, for jeg regner med jeg hadde fått et pålitelig svar, men jeg har vært så stressa og egentlig grudd meg litt - fallhøyden er så stor! - at jeg har bestemt meg for å vente til testdag som er torsdag 14 dager etter innsett. Jeg føler at dette blir mest skånsomt for psyken min.

Jeg vil tro jeg kanskje begynner å blø før torsdag hvis jeg ikke er gravid, men jeg bruker jo lutinus så det er mulig den utsetter blødning. Jeg har følt meg litt sånn "graviduggen" siden før helga, men igjen - det kan like gjerne være lutinusen som gjør det.

Spennende i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, N85 skrev:

I dag er det 11 dager etter innsett og jeg er 16 dpo. Jeg hadde egentlig tenkt å teste i morges, for jeg regner med jeg hadde fått et pålitelig svar, men jeg har vært så stressa og egentlig grudd meg litt - fallhøyden er så stor! - at jeg har bestemt meg for å vente til testdag som er torsdag 14 dager etter innsett. Jeg føler at dette blir mest skånsomt for psyken min.

Jeg vil tro jeg kanskje begynner å blø før torsdag hvis jeg ikke er gravid, men jeg bruker jo lutinus så det er mulig den utsetter blødning. Jeg har følt meg litt sånn "graviduggen" siden før helga, men igjen - det kan like gjerne være lutinusen som gjør det.

Spennende i hvert fall!

Høres jo ikke annet enn lovende ut dette, krysser fingrene for at ikke det er lutinusen som spiller deg et puss 🤞😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, N85 skrev:

I dag er det 11 dager etter innsett og jeg er 16 dpo. Jeg hadde egentlig tenkt å teste i morges, for jeg regner med jeg hadde fått et pålitelig svar, men jeg har vært så stressa og egentlig grudd meg litt - fallhøyden er så stor! - at jeg har bestemt meg for å vente til testdag som er torsdag 14 dager etter innsett. Jeg føler at dette blir mest skånsomt for psyken min.

Jeg vil tro jeg kanskje begynner å blø før torsdag hvis jeg ikke er gravid, men jeg bruker jo lutinus så det er mulig den utsetter blødning. Jeg har følt meg litt sånn "graviduggen" siden før helga, men igjen - det kan like gjerne være lutinusen som gjør det.

Spennende i hvert fall!

Veldig spennende 🤭🤞🏻🤞🏻 Føler sånn med deg, fallhøyden er jo så altfor stor... Så skjønner godt at du vil vente til opprinnelig testdag. Når jeg testet på RD11 var teststreken min like sterk som kontrollstreken. Når vi nå fikk mislykket forsøk begynte jeg å blø på RD9 allerede, til tross for cyclogest. Håper med dere, blir en veeeldig spennende uke for dere ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere❤️

Jeg har vært ganske rolig og positiv disse 11 dagene, men nå kjenner jeg virkelig det begynner å bli veldig nervepirrende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Og utrolig at du greier å vente til testdag når den er så sen! Klinikken min har alltid testdag 15 dpo. Supert at du greier å vente når det er best for deg. Krysser fingrene. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Albbas skrev:

Så spennende! Og utrolig at du greier å vente til testdag når den er så sen! Klinikken min har alltid testdag 15 dpo. Supert at du greier å vente når det er best for deg. Krysser fingrene. 😊

Hehe, ja vi får se da om jeg faktisk klarer å vente😋 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen❤️ jeg har en god følelse denne gangen. Nå skal jeg ikke teste noe mer og prøve å ta livet med ro så godt jeg klarer fram mot ultralyd om tre ukers tid😊 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Mirabella76 skrev:

Gratulerer, så koselig med positiv graviditetstest! :strix: 

Takk😊 ja, det er koselig❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 5+4, og jeg har vært på ultralyd faktisk. Jeg ble veldig overrasket over at de tok meg inn så tidlig! Er jo ikke stort å se enda.. Men alt så normalt ut med gestasjonssekk og plommesekk med riktig størrelse, men det er jo for tidlig å se noe ordentlig fosteranlegg eller hjerteslag. Men hun mente hun kanskje kunne se et begynnende fosteranlegg, da. Så, so far so good. Neste ultralyd er booket til 7+2, da ser vi forhåpentligvis en god del mer🤞

Ellers så sliter jeg en del med uro og bekymringer. Men jeg må jo gjennom disse første skumle ukene hvis vi skal ha flere barn. Jeg tenker ofte på hvor deilig det må være å være gravid uten å ha opplevd hab ab - at en pos graviditetstest betyr at du faktisk er gravid og at det mest sannsynlig blir et barn utav det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...