Gå til innhold

N85 prøver igjen:-)


N85

Anbefalte innlegg

På 26.5.2019 den 8.17, bondekone skrev:

Huff så kjedelig du ble så dårlig! Men du er i gode hender nå. Må du tappes? Ivf er ikke for pyser nei!

Jeg var i de beste hender❤️ jeg ble ikke tappet, men fikk væske og blodfortynnende.

På 26.5.2019 den 10.32, prøverpåny skrev:

Huff, godt å høre du har fått god hjelp! Men ikke greit å høre at du ikke fikk hjelp på legevakten til å begynne med 😢 god bedring! IVF er ingen snarvei til barn eller dans på roser for å si det mildt.

❤️

Takk❤️ Da jeg ringte gang nr to så sa hun jeg snakket med at dette visste hun lite om, så da jeg sa hva som sto i papirene jeg har fått og div pakningsvedlegg var hun enig i at jeg burde komme inn for en sjekk. Og de tok veldig godt vare på meg de også når jeg først fikk komme inn😊

På 26.5.2019 den 11.53, Patriotpaula skrev:

Uff, så kjedelig at det gikk så langt 🥺 God bedring til deg ❤️

Takk, jeg er bedre og hjemme igjen nå❤️ jeg skal fortsette med klexane en stund framover og inn på kontroll på onsdag. Ser fortsatt ut som jeg er 6 mnd gravid da..

Det var ille da det var som verst, men: jeg har 10 blastoer på frys🤩 så det var jo veldig bra og over all forventning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Hurra for 10 blastoer på frys 🙏👏 Det er fantastisk! 

Ja, det var virkelig gladnyheter😍 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Syklusdag 11 i dag. Begynner EL-testing ca dag 14 tenker jeg hvis ikke jeg får tegn til EL før da. Jeg lurer egentlig litt på hvordan det er med prøving syklus etter overstimulering.. eggstokkene mine var fortsatt store dagen før mens. Jeg vet ikke om jeg kan forvente EL til normal tid, eller om jeg kan risikere at det modnes flere egg.. finner ikke ut av noe lurt på google heller. Men jeg antar jeg hadde fått beskjed hvis vi skulle unngått prøving. Når det er sagt så har jeg blitt litt fandenivoldsk med hele prøvinga; sløv med folat, drikker alt for mye kaffe og lever ikke spesielt sunt. Jeg skal jo ikke ha innsett før august. Men får prøve å skjerpe meg litt i tilfelle jeg skulle bli gravid i sommer.

Ellers så har jeg fått beskjed om at det blir innsett i naturlig syklus. Så hvis jeg får EL på mandag eller tirsdag (i august) så må jeg vente til september pga. helgestengt.

I fjor på denne tiden ble jeg gravid. Æsj altså, hvorfor kan ikke denne kroppen bare fungere slik den skal! 

Endret av N85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Syklusdag 21 og endelig positiv el-test! Så da er det bare å krysse fingrene. IKM 5. juli. Hvis jeg skulle bli gravid ville termin blitt tidlig i mars, noe som hadde passet meg fint😊 (selv om april/mai er enda mer ønskelig, men jeg tar det jeg får🙂)

Endret av N85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med positiv test, krysser fingrene for deg 🤞🏻 :) Vet ikke om du føler at det er en «lettelse» at dere uansett vil få litt drahjelp med å komme helt i mål i august, hvis dere ikke får det til selv i sommer? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.6.2019 den 20.14, Patriotpaula skrev:

Så bra med positiv test, krysser fingrene for deg 🤞🏻 :) Vet ikke om du føler at det er en «lettelse» at dere uansett vil få litt drahjelp med å komme helt i mål i august, hvis dere ikke får det til selv i sommer? :) 

Ja, det blir spennende å se, ei uke til IKM🤞august kjennes så lenge til så har faktisk ikke fått tenkt så mye på innsetting - annet enn at det er veldig lenge til! Men nå er det jo faktisk snart juli, da😀 Men en vellykket graviditet og et nytt barn kjennes veldig fjernt og uoppnåelig for tiden - uavhengig av metode🙁 så jeg er litt motløs for tiden.. jeg blir så oppgitt over denne kroppen min som skal gjøre det så vanskelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, N85 skrev:

Ja, det blir spennende å se, ei uke til IKM🤞august kjennes så lenge til så har faktisk ikke fått tenkt så mye på innsetting - annet enn at det er veldig lenge til! Men nå er det jo faktisk snart juli, da😀 Men en vellykket graviditet og et nytt barn kjennes veldig fjernt og uoppnåelig for tiden - uavhengig av metode🙁 så jeg er litt motløs for tiden.. jeg blir så oppgitt over denne kroppen min som skal gjøre det så vanskelig! 

Har du troen på at det skal gå denne syklusen, hva sier magefølelsen? 🤞🏻 Forhåpentligvis har du noe å se frem til før det blir august, enten dere skal reise bort eller noen annet? ☀️☘️ Kjedelig at du kjenner på de følelsene du gjør, men jeg kan samtidig ha full forståelse for at du gjør det. At disse kroppene ikke kan samarbeide i større grad enn de gjør 🤷‍♀️🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2019 den 20.50, Patriotpaula skrev:

Har du troen på at det skal gå denne syklusen, hva sier magefølelsen? 🤞🏻 Forhåpentligvis har du noe å se frem til før det blir august, enten dere skal reise bort eller noen annet? ☀️☘️ Kjedelig at du kjenner på de følelsene du gjør, men jeg kan samtidig ha full forståelse for at du gjør det. At disse kroppene ikke kan samarbeide i større grad enn de gjør 🤷‍♀️🙄

Ingen mageføelse! Men jeg unner meg en kopp kaffe hver dag, og det har jeg egentlig ikke gjort mellom el og mens, så sånn sett har jeg ikke veldig trua.. tester på fredag/lørdag. ja, juli kommer jo til å gå fort med ferie, og vips så er det august😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, N85 skrev:

Ingen mageføelse! Men jeg unner meg en kopp kaffe hver dag, og det har jeg egentlig ikke gjort mellom el og mens, så sånn sett har jeg ikke veldig trua.. tester på fredag/lørdag. ja, juli kommer jo til å gå fort med ferie, og vips så er det august😊

En kopp kaffe skal vel gå helt fint, det er vel mer problematisk når man bikker 6 kaffekopper+ daglig 🙊 Jeg håper med deg 😊🤞🏻 Ellers får vi begge hjelp til å komme i mål i august 😊🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.7.2019 den 20.47, Patriotpaula skrev:

En kopp kaffe skal vel gå helt fint, det er vel mer problematisk når man bikker 6 kaffekopper+ daglig 🙊 Jeg håper med deg 😊🤞🏻 Ellers får vi begge hjelp til å komme i mål i august 😊🙏

Hehe, ja😊 men jeg har blitt ganske hysterisk med årene og prøvinga. Tester i morra tidlig😁 hvis den er negativ skal jeg unne meg mange kopper kaffe!

Jo, jeg er nok mer avslappet nå som jeg vet jeg får innsett i august. Tror aldri jeg har vært såpass avslappet rundt IKM. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, N85 skrev:

Negativ test i dag 14 dpo, så da er det bare å vente på mensen😒

Synd 😕 Men da får du unne deg mange kopper kaffe i helgen ️✌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Positiv eggløsningstest i går og regner med at eggløsning har vært i dag på syklusdag 18. Vi har lagt ned stor innsats for å lykkes på egen hånd😁 så da må man bare krysse fingrene! IKM 7./8. august.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Drømte jeg fikk positiv g-test i natt, og måtte ta en test da jeg våkna, og jammen var den svaakt positiv 12 dpo. Jeg har lite erfaring med å teste så tidlig, så vet ikke riktig hvor sterk testen bør være. Men stort sett så er det jo bedre jo sterkere testen er - og testen er svak:/ Jeg tenker at hvis den blir vesentlig sterkere ila de neste dagene, så er det håp.

 

 

Endret av N85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså.. hvis dette ender dårlig så tror jeg jeg blir gal! Jeg er jo egentlig satt opp for innsett nå i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mine har vært supersvake 12 dpo. Husk at det ikke er vanlig å teste positivt så tidlig engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Mine har vært supersvake 12 dpo. Husk at det ikke er vanlig å teste positivt så tidlig engang...

Hei☺️ ja, det viktigste er jo at hCG øker. Men jeg blir helt tullerusk av å vite så lite og ha så lite kontroll.. Testen er en anelse mørkere i dag hvis man legger godviljen til.

 

IMG_20190806_061843.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Hurra for positiv test 👏🤩

Takk😊 men vanskelig å slippe jubelen løs.. graviditet nr 9! Får ikke konsentrert meg på jobb eller noenting. Men krysser fingrene for at hCG øker som den skal og at testen snart blir mørkere🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...