Gå til innhold

N85 prøver igjen:-)


N85

Anbefalte innlegg

Dagens g-test. Synes dette var ganske lovende egentlig! Tror ikke hCG kan være mer enn noen hundre her, så da går det jo (hvis alt er ute) ganske fort mot 0.

 

IMG_20180813_164105.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og dagens. Tipper ca 50 her jeg. Den jeg tok 17 dpo var sterkere og da var hCG 92. Blør nesten ikke lenger, bruker bare truseinnlegg. Siste klump kom på tirsdag for tre dager siden (og hvis jeg skal kalle en spade for en spade så var det morkake).

Så da er man nesten ferdig. Det er jo bra i seg selv, men synes likevel på et vis at det er litt vemodig å se denne svake testen☹️ når man har barn fra før så tenker jeg jo litt mer på hva som kunne blitt.. om det var jente eller gutt og om han/hun ville ha lignet på sønnen vår osv..

Man får vel bare brette opp ermene og prøve igjen! Det står i skrivet fra sykehuset at man skal vente en mens, men gynekologen min sier det ikke er nødvendig. Men kommer ikke til å prøve veldig aktivt her før neste mens i hvert fall.

IMG_20180817_181040.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens g-test, så her går det "riktig" vei. Det er en svak skygge av en strek der når jeg ser med det blotte øye, men basert på tidligere erfaring med g-tester og synkende hCG vil jeg tro hCG er godt under 10. Så offisielt ikke gravid igjen. Har ikke blødd på et par dager, men har hatt litt spotting i dag igjen.

 

IMG_20180821_154535.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka er det 3 uker siden abort. Jeg fikk beskjed om å forvente mensen 6-8 uker etter abort. Så hvis jeg tar utgangspunkt i 6 uker har jeg el i midten av neste uke. Jeg skal følge med på slim, men jeg vet ikke om jeg gidder å teste i blinde..vi skal jo ikke prøve, men kjekt å vite el likevel sånn at jeg vet når mensen kommer. Vi får se hva jeg gjør, det er jo litt "gøy" å teste også, selv om det er mentalt slitsomt.

Håper den ikke blir forsinket sånn at vi kommer i gang med pp3. Hadde egentlig lyst på vårbaby (akkurat som om de kommer på bestilling🙄), men hvis det klaffer i pp3 blir det sommerbaby og 3 år mellom, så fint det også😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 25 etter abort og masse tegn til el, men enda ingen positiv el-test. Vi skal jo ikke prøve denne mnd, men kjekt å vite når el er likevel med tanke på å vite når mensen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, positiv el-test i dag😊

Det er jo en fordel etter flere år med prøving; man blir godt kjent med kroppen sin😋 da blir el sannsynligvis i morgen, og IKM 17. september. Hvis jeg da blir vellykket gravid i neste syklus, vil termin bli i slutten av juni 2019. Så bare akkurat under 3 års aldersforskjell (ønsker meg 3-4 års forskjell, men helst nærmere 3 enn 4 år).

Det er i hvert fall en lettelse at det ser ut til at kroppen går inn i syklus igjen. Det må være kjedelig å vente og vente og vente på mensen etter abort uten å ane når den kommer.

Jeg har bittelitt lyst til å prøve denne syklusen også.. hadde det vært en naturlig SA, så hadde jeg gjort det, men jeg føler meg litt mer skeptisk siden dette var en medisinsk abort. Er ikke sikkert det er noen forskjell, men.. 

IMG_20180902_124041.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.9.2018 den 10.59, Patriotpaula skrev:

Her vil jeg følge med 🙂 

Så hyggelig😊 velkommen skal du være!

Vi endte opp med å ikke prøve denne mnd, og jeg kjenner jeg er godt fornøyd med det. Så nå går jeg og venter på mensen om ca 11 dager. Føler meg ikke ordentlig ferdig med denne aborten før jeg har hatt en "rensemensen".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har jeg begynt å spotte litt, så da blir det mens i morra😀 endelig en ny pp! Og kropp i syklus. 12 dagers lutealfase mot 13 dager normalt, men kroppen har vel vært litt i ulage siden aborten, kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Syklus dag 15 , masse tegn til el, men ikke positiv test. Tipper pos test i morgen eller mandag og at el kommer på mandag el tirsdag, så da er det bare å hoppe i høyet i helga😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2018 den 18.34, Albbas skrev:

Så leit at det gikk galt nå sist. :( Håper dette blir prøveperioden det faktisk blir baby av! 

Kos dere i høyet. :nigo:

Hei! Ja, nå har vi lagt inn en skikkelig innsats de siste dagene😀 fremdeles ingen positiv el-test (der har jeg for å si at jeg liksom kjenner kroppen min🙄), men håper på i morgen. 

I morgen er jeg på dag 17, og jeg har aldri hatt el seinere enn dag 19 (med unntak av etter SA), så nå bør den være like rundt hjørnet. Men jeg veide meg i går, og jeg har visst gått ned 6 kg de siste mnd😮 i utgangspunktet er det en fin overraskelse det, men syklusen min er litt var for vektnedgang, så jeg håper dette ikke har tullet til eggløsning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, endelig!😁

Jeg synes forresten disse "babyplan" testene er litt rare.. de forrige jeg bestilte var blå og skulle dyppes i 3 s, mens disse er grønne og skal dyppes i 10 s. Rart at det ikke er det samme man får hver gang tross lik innpakning og bruksanvisning (med unntak av dyppetid). Jeg likte de blå bedre, synes positiv el-test var mer tydelig med dem 

IMG_20181002_201604.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I morgen er jeg 12 dpo:o jeg venter til 14 dpo med test. Kanskje kommer mensen før den tid, men hvis ikke vet jeg at jeg kan stole på negativ test 14 dpo. Da vi prøvde på nr 1 testet jeg en gang 12 dpo og fikk negativ test, men jeg klarte ikke stole på resultatet og stresset og tenkte masse på det og trodde jeg var gravid likevel, så da var jeg jo like langt 😐 så etter det har jeg regel om at 14 dpo er testdag.

Synes jeg har litt symptomer da, humørsvingninger, tisser mye og noen slags kvalmebølger. Det blir spennende å se😊

Endret av N85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, N85 skrev:
 

I morgen er jeg 12 dpo:o jeg venter til 14 dpo med test. Kanskje kommer mensen før den tid, men hvis ikke vet jeg at jeg kan stole på negativ test 14 dpo. Da vi prøvde på nr 1 testet jeg en gang 12 dpo og fikk negativ test, men jeg klarte ikke stole på resultatet og stresset og tenkte masse på det og trodde jeg var gravid likevel, så da var jeg jo like langt 😐 så etter det har jeg regel om at 14 dpo er testdag.

Synes jeg har litt symptomer da, humørsvingninger, tisser mye og noen slags kvalmebølger. Det blir spennende å se😊

Spennende 👏👏😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2018 den 0.04, Patriotpaula skrev:
 

Spennende 👏👏😊

 

5 timer siden, Lavterskel skrev:
 

Spennende med testing, krysser fingerne for dere🤞🏻😊

Nja, nå ser det ikke så spennende ut lenger. Jeg synes jeg har litt spotting I crinonen som kommer ut 😐 men jeg er ikke helt sikker, så jeg tester i morgen hvis ikke mensen kommer😊 det hadde jo vært veldig morsomt hvis det klaffer allerede nå, men jeg er forberedt på at det kan ta litt tid.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg begynt å spotte, så tok en g-test (negativ) for å bekrefte at mensen er på vei. Det verste som kan skje i min verden er svaaake g-tester evt. i kombinasjon med spotting, så jeg er glad testen er neg når jeg uansett spotter.

Da er det bare å brette opp ermene for pp4😎 neste el tidlig i november. Hvis det går neste mnd blir det termin i juli igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...