Gå til innhold

N85 prøver igjen:-)


N85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 13.8.2019 den 14.24, Patriotpaula skrev:

Ååh, så fantastisk 🤩

Ja, håper det😊

Venter spent på når jeg får time til ul. Jeg skulle få siste uka i august, men de skulle sende meg brev om tidspunkt for oppsatt time.

Testen i dag er likens som i går, forresten. Men nå er jo strekene like mørke, så det er vel ikke annet å forvente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+0 I dag😊 har ikke testet i dag siden streken er såpass mørk uansett. Skal ta cb digital på lørdag, men gruer meg litt..

I går fikk jeg ganske kraftige mensenkramper. Var sikker på jeg skulle begynne å blø.. Heldigvis har det gått over, og jeg har ikke blødd. Men jeg går hyppig for å sjekke om jeg blør, og er i hele tatt veldig engstelig☹️ Jeg tror at hvis ul viser at dette kan gå bra, må jeg prøve å få meg noe hjelp for alle de tunge tankene og den konstante angsten.. Ikke fungerer jeg så godt på jobb heller - tankene mine er et helt annet sted.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg... Jeg hadde det ikke så greit når jeg gikk gravid. Var veldig mye bekymret og engstelig og var ikke psykisk til stede på jobb... Kanskje jeg aldri fikk noen «godfølelse» over å endelig være gravid fordi kroppen egentlig ville fortelle meg at noe var galt? 🤷‍♀️☹️ Håper neste svangerskap forløpet helt annerledes... 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff den redselen hver gang man er på do «er det blod på papiret»? Det er så ubehagelig! Ville absolutt funnet noen å snakke med, det skal jo helst være en fin tid 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Patriotpaula skrev:

Føler med deg... Jeg hadde det ikke så greit når jeg gikk gravid. Var veldig mye bekymret og engstelig og var ikke psykisk til stede på jobb... Kanskje jeg aldri fikk noen «godfølelse» over å endelig være gravid fordi kroppen egentlig ville fortelle meg at noe var galt? 🤷‍♀️☹️ Håper neste svangerskap forløpet helt annerledes... 🤞🏻

Nei, det ikke så lett med en godfølelsen så tidlig i graviditeten.. det er jo så fjernt at det skal bli en baby! Og når man har mistet mange ganger så føles det nærmest umulig. Men jeg trøster meg med at plutselig så går det bra! det er jo gjerne sånn det er for oss med hab abort, de fleste får barn uten at man skjønner hva som var annerledes når det plutselig går.

8 timer siden, Bokdamen skrev:

Uff den redselen hver gang man er på do «er det blod på papiret»? Det er så ubehagelig! Ville absolutt funnet noen å snakke med, det skal jo helst være en fin tid 💕

Ja, det er hjertet i halsen for hvert et tørk. Og den følelsen jeg har hatt hver gang jeg faktisk har oppdaget blod på papiret sitter i kroppen min - det er som et spark i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 dpo og cb burde vært 3+, men det er den ikke:/

Vurderer å kjøpe flere av disse svindyre testene og fortsette å teste ila de nærmeste dagene. Men hvis jeg skulle få 3+ f.eks. i morra ville jeg likevel vært bekymra over dagens resultat. Og hvis den fortsetter å vise 2-3 ville jeg likevel ikke vite helt sikkert at jeg mister før etter ul eller når jeg eventuelt begynner å blø.

Så.. får se hvordan magefølelsen er når jeg går forbi apoteket.

IMG_20190817_065001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min viste også bare 2-3 da jeg var over 5 uker. De der er sååå upålitelige! Du kan jo åpne opp testen, og se hvordan strekene inni er? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Albbas skrev:

Min viste også bare 2-3 da jeg var over 5 uker. De der er sååå upålitelige! Du kan jo åpne opp testen, og se hvordan strekene inni er? 

Joda, har åpna den🙈 ser ut som en typisk 2-3 test når jeg sammenligner med bildesøk.

Det var litt nedtur, men jeg har ikke gitt opp håpet enda. Denne graviditeten har utviklet seg bedre (på testene i hvert fall) enn de SAene hvor jeg har testet like mye. Og i tillegg drakk jeg mye vann i går kveld og urinen var ganske lys i morges. Får prøve å teste en dag urinen er litt mørkere - for ja, jeg måtte kjøpe flere tester!🙄 hvis den fortsetter å vise 2-3 så er jeg vel enda mer mentalt forberedt hvis det skulle gå galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 dpo, 5+3, og viser 3+ i dag😁 Det tok en evighet før "gravid" kom opp, lengre enn i går, så da begynte jeg å innstille meg på at den kanskje var blitt svakere og kom til å vise 1-2😧

Men 3+ kjennes bra! Fortsetter å krysse fingre telle og ned til ul🤞ul ila. de 12 neste dagene, håper jeg får vite timen min i morra.

Og nå skal jeg ikke teste mer!

IMG_20190818_063314.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Bokdamen skrev:

Så godt å høre, håper du klarer å finne litt roen frem til UL 💕

Ja, det var godt å se 3+ i dag😊 så jeg er litt mindre stressa nå, men samtidig veldig bekymra. Dagene snegler seg avsted! Kan være det blir godt å komme seg på jobb igjen i morra, ksnskje jeg får tenkt på litt andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+0😀 har ikke sett noe tegn til blod, og det har skjedd bare to ganger før, da jeg fikk sønnen min og da jeg hadde MA/BO I fjor. Så nå har jeg 50-50 tro på dette. Ultralyd er torsdag i neste uke når jeg er 7+0.

Symptomer:

- større pupper

- småkvalm gjennom dagen, men dette er veeldig subtilt, men jeg kjenner igjen følelsen fra tidl graviditet

- emosjonell (veldig!)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Patriotpaula skrev:

Hurra for 6+0 og ingen blødninger 🤩🙏🤞🏻

😀🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Mirabella76 skrev:

Så spennande! :hoppe: Eg kryssar fingrane for deg. :hjerte:

Takk☺️

Men i dag 6+4 har jeg begynt å spotte brunt.. jeg vet det er en del som har blødninger og det går helt fint, men det er ikke min erfaring med min kropp - blødning betyr at jeg mister😞

UL på torsdag. Jeg får se hvor mye blødningen tar seg opp til da. Det kunne vært interessant med UL uansett tenker jeg, kanskje de ser at det har festet seg feil eller noe sånt. Men jeg vet ikke hvor lett det er å få tatt en ul hvis jeg skulle fossblø. 

Jeg antar det blir en karantene-mnd igjen før jeg kan få innsett:( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Patriotpaula skrev:

Ååh, håper inderlig at blødningen ikke tar seg opp 🤞🏻😢 

❤️

Det føles ikke som at dette kan gå bra dessverre😞 

Det høres sikkert rart ut at jeg sier det, for jeg vil jo at det skal går bra, men på en måte er det befriende å begynne å blø også.. det er jo dette jeg har gått rundt og vært så redd for døgnet rundt de siste ukene, og nå slipper jeg på en måte å være redd mer. Jeg har fått realiteten klask i ansiktet og slipper å gruble mer.

Jeg har ikke sagt det til mannen enda, jeg får si det i kveld. Jeg gruer meg, han kommer til å bli veldig skuffa..

Uff, jeg er kvalm og sliten og ordentlig lei!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, N85 skrev:

Det føles ikke som at dette kan gå bra dessverre😞 

Det høres sikkert rart ut at jeg sier det, for jeg vil jo at det skal går bra, men på en måte er det befriende å begynne å blø også.. det er jo dette jeg har gått rundt og vært så redd for døgnet rundt de siste ukene, og nå slipper jeg på en måte å være redd mer. Jeg har fått realiteten klask i ansiktet og slipper å gruble mer.

Jeg har ikke sagt det til mannen enda, jeg får si det i kveld. Jeg gruer meg, han kommer til å bli veldig skuffa..

Uff, jeg er kvalm og sliten og ordentlig lei!

Ååh, jeg blir lei meg av å høre at du føler på at dette ikke kan gå bra 😪😢 Jeg håper at dette er en helt uskyldig blødning ❤️ Det er jo du som kjenner kroppen din best, men akkurat nå håper jeg du kjenner feil 😢 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...