N85 Skrevet 1. november 2018 Forfatter #61 Del Skrevet 1. november 2018 (endret) Syklusdag 16 i dag, men bare neg el-tester. Har litt tegn til at el nærmer seg, men ikke så veldig mye. Tipper det blir til helga ca syklusdag 19 - som i forrige syklus. Håper jeg! Vi er litt forkjøla alle mann, så vi får se hvor mye babylaging det blir.. Endret 1. november 2018 av N85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 5. november 2018 Forfatter #62 Del Skrevet 5. november 2018 (endret) Æsj! Syklusdag 20 og ingen positiv el-test. Jeg har litt el-slim, men ikke så mye. Jeg har aldri hatt så sein el unntatt rett etter SA... Jeg tenker litt på at jeg kanskje spiser for dårlig, så sitter og knasker nøtter i kveld. Krysser fingrene for at el er rett rundt hjørnet🤞så skal jeg passe på å spise litt mer ordentlig mat og litt mindre tull:( Endret 5. november 2018 av N85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 5. november 2018 #63 Del Skrevet 5. november 2018 Lykke til 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 6. november 2018 Forfatter #64 Del Skrevet 6. november 2018 (endret) Hurra! Positiv el-test i ettermiddag😀 endelig! På syklusdag 21. Litt usikker på om vi har prøvd nok, vi får se.. jeg har som regel blitt gravid når vi har hatt samleie litt før positiv el-test. Så jeg føler liksom ikke det er bare å vente på pos el-test heller, men at vi helst bør holde på litt før testen blir positiv. Jeg har i hvert fall eggløsning😀 ikke verst bare det! syns det så mørkt ut i går altså. Endret 6. november 2018 av N85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 20. november 2018 Forfatter #65 Del Skrevet 20. november 2018 Æsj. 13 dpo i dag, og crinonen har begynt å bli brun/rosa, så da er mensen på vei🤨 Neste pp skal jeg spise bedre, drikke mer vann og mindre kaffe. Så håper jeg eggløsninga kan komme i litt mer normal tid. Jeg googla meg fram til at både egget og livmorslimhinna har dårligere kvalitet når eggløsninga kommer seinere enn dag 20/21. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 8. desember 2018 Forfatter #66 Del Skrevet 8. desember 2018 Hurra! EL allerede dag 17/18 i syklus, dvs. i går eller i dag. IKM 22.12, krysser fingrene for en ekstra fin julegave😍🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 18. desember 2018 Forfatter #67 Del Skrevet 18. desember 2018 Nei, nå gir jeg nesten opp☹️ rosa på papiret i dag 10 dpo!! Det har aldri skjedd før. I tillegg så bruker jeg jo progesterongtilskudd, så dette skjønner jeg fint lite av.. Jeg har alltid fått mensen 13-14 dpo. Kanskje 12 dpo noen ganger etter fødsel. Jeg tar nok en g-test i morgen. Jeg tenker at blødning 10 dpo er såpass uvanlig for meg at det kan tenkes at noe er på gang. Jeg håper den er negativ, for jeg har ikke trua på at graviditet som starter med blødning kan ende godt for meg☹️ Meen, hvis dette er bare mensen, så blir jeg litt bekymra for lutealfasen min. Æsj altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 18. desember 2018 #68 Del Skrevet 18. desember 2018 Nei nå! Krysser fingrene for festeblødning 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 18. desember 2018 #69 Del Skrevet 18. desember 2018 Progesteron kan også gi mellomblødninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 20. desember 2018 Forfatter #70 Del Skrevet 20. desember 2018 (endret) På 18.12.2018 den 20.42, LilleMy1989 skrev: Nei nå! Krysser fingrene for festeblødning 🤞 Ja, nå har jeg vært litt lei og oppgitt altså! Jeg har ikke fått mensen enda i dag, 12 dpo, men spottingen har tatt seg opp og jeg har fått neg g-test, så mensen kommer nok i morgen eller dagen etter. Det er like så greit synes jeg, for hvis jeg hadde vært gravid nå så hadde det vært forferdelig stressende å blø samtidig og trolig vært et dårlig tegn mtp historikken min. Det positive opp i alt dette er at jeg har ingenting å skjule i jula, og kan kose meg med både røykalaks og noe godt i glasset😊 Så får jeg krysse fingrene for bedre lykke neste gang og september/oktoberbaby! På 18.12.2018 den 21.26, Albbas skrev: Progesteron kan også gi mellomblødninger. Ja, det kan kanskje hende, ja! Man tenker jo at progesteron skal holde på slimhinnen og hindre blødning, men det er faktisk etter at jeg begynte med crinonen at jeg har begynt med mer spotting i lutealfasen før mens. Har (heldigvis) ikke spotta av crinonen de gangene jeg har vært gravid. Nei, æsj, man mister litt motet altså! Får jo bare fortsette å prøve, men er jo litt redd for at det kanskje aldri kommer et barn nr 2😞 man blir jo ikke yngre heller. Endret 20. desember 2018 av N85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 7. januar 2019 Forfatter #71 Del Skrevet 7. januar 2019 SD 19 og ingen EL😴 Har ikke noe særlig el-slim heller. Og nå er vi faktisk ganske lei pliktsex for denne mnd! Denne gangen er det i hvert fall ikke dårlig matinntak som er årsak til sen el😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 12. januar 2019 Forfatter #72 Del Skrevet 12. januar 2019 SD 24 og jeg skjønner ingenting av denne kroppen min😐 venter fremdeles på el. tror kanskje jeg har hatt positiv A1 el-test i dag, men el-test fra babyplan er negativ🤨 har ikke flere babyplan tester. Har hatt el-slim litt av og på siste uka. Og ganske mørke el-tester, så tror kroppen prøver å få til el uten å få det til.. Planen nå er å fortsette å teste med A1 og at de forhåpentligvis blir lysere og at el-slimet blir borte. Da kan jeg anta at el har vært. Jeg orker ikke mer babylagingssex nå, tilbake til en gang i uka!😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 12. januar 2019 Forfatter #73 Del Skrevet 12. januar 2019 Her er el-testene forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 13. januar 2019 Forfatter #74 Del Skrevet 13. januar 2019 Positiv i dag også (eller så godt som, jeg føler meg usikker på disse a1-testene):/ Får håpe den blir neg i morra. Hvis ikke får jeg kanskje en syklus uten eggløsning da... Åh, jeg blir så frustrert over å ha så lite kontroll!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 14. januar 2019 Forfatter #75 Del Skrevet 14. januar 2019 (endret) Hurra! Negativ el-test i dag. Da antar jeg el var i helga. Og så skal jeg prøve å la vær å tenke på den babyplan-testen som var negativ da jeg hadde positiv A1. IKM 25. januar. Denne mnd skal det i hvert fall ikke stå på innsatsen😋 Endret 14. januar 2019 av N85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 14. januar 2019 #76 Del Skrevet 14. januar 2019 Heia heia!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 22. januar 2019 Forfatter #77 Del Skrevet 22. januar 2019 9dpo i dag. Ordentlig irritert på samboer uten særlig grunn, og det var jeg da jeg var gravid med sønnen vår også. Så kanskje det er et godt tegn😊 Tester på lørdag 13 dpo🤞 men jeg tipper jeg begynner å spotte før den tid hvis jeg er gravid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 23. januar 2019 Forfatter #78 Del Skrevet 23. januar 2019 10 dpo i dag og har ikke hatt noe spotting. Så om jeg er gravid eller ikke så har jeg uansett en bedre lutealfase enn i forrige syklus😊 krysser fingrene🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 25. januar 2019 Forfatter #79 Del Skrevet 25. januar 2019 Spotter i dag 12 dpo, så da er mensen på vei☹️ Vurderer å bestille meg time til gynekolog for å diskutere hva man gjør videre. Kunne tenkt meg å få målt amh og fsh igjen for å se om vi har dårlig tid. Og eventuelt spørre om de vurderer ivf som et godt alternativ.. problemet mitt har ikke vært å bli gravid, men ved ivf får man jo sett på embryoutviklingen tenker jeg.. Jaja, på'an igjen. Skal kutte koffein denne mnd, og spise mer sunt fett og frukt og grønt, og se om eggløsning kommer til mer normal tid. Mannen kommer til å bli skuffa☹️ han har virkelig stått på denne pp😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 25. januar 2019 #80 Del Skrevet 25. januar 2019 Så kjedelig altså! Sikkert greit å få målt så du vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå