Gå til innhold

Hva er en tåpelig dealbreaker for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, X-faktor skrev:

Vi vet alle hva svaret er, men gjort er gjort. La oss gå videre nå.

Nei, jeg vet ikke hva svaret er? Med mindre du mener det ikke er et godt ord for det på norsk.

Anonymkode: 818c3...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, Mass skrev:

Og jeg svarte deg vel ganske enkelt på det.

Tja, du delte din egen love story om hvordan du selv hadde vært dum nok til å ha dealbrakere, men at du nå er kurert for det etter å ha møtt noen som du ble tiltrukket av til tross for at du ikke hadde trodd det på forhånd. 

Anonymkode: 81885...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyking. 

Om han er lavere eller like høy som meg selv. Syns selv at denne er veldig teit, men har funnet ut at sånn fungerer jeg bare. 

Råning. Har dessverre generelt dårlig inntrykk av menn som er over gjennomsnittet interessert i biler. 

En som ikke liker eller ikke bryr seg om dyr. Er også dealbreaker om han er jeger - ser for meg at han skryter av å ha skutt en elg mens jeg heller tenker at han har drept et uskyldig stakkars dyr... så tinder-bilder med gevær i hånda og/eller et dødt dyr er en klar dealbreaker for meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bondeknøler som går med tresko og felleskjøp caps, og lukter kumøkk. Det takler jeg bare ikke. 

Festing hver gang han får muligheten.

Gule tenner og dårlig ånde. Dårlig hygiene generelt. Ugh.. 

Smatting! Jeg hater egentlig kroppslyder generelt. Noe kan jeg godta, men smatting og andre lyder med tennene takler jeg ikke.

Humor er viktig. Har han ikke humor, så er det over og ut. 

Pappagutter som er vandt til å få det som de vil heletiden.

Dårlig klesstil.

Bare hører toppliste musikk (eller hva det heter). Liker han ikke rock, så er han ikke noe for meg. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvgodhet og mangel på humor pluss dersom han er verdens navle i form av at hans jobb og venner er viktigere enn min jobb og min venner. Da går jeg!

Endret av Duff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som mange lister opp alt som er av dealbreakere her, men tråden handlet egentlig om tåpelige dealbreakere. 

Vet om en som hadde som ikke klarte å date ei dame som hadde en lang storetå. (Tror det var en sitcom serie)

Anonymkode: 47993...782

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.6.2018 den 13.14, AnonymBruker skrev:

Når du først blir kjent med en potensiell kjæreste, har du noen skikkelig teite dealbreakere?

En dealbreaker for meg er hvis personen skriver ‘sakt’ i stedet for ‘sagt’.. Da er det over og ut, dessverre. Gnistdreper de lux.

Anonymkode: a46d2...778

Hvis han ikke kan skrive ordentlig og/eller han talespråksvakheter er det turn-off.

Snorking: over og ferdig med en gang. Snorking er skikkelig Deal breaker. 

Hvis han ikke skifter til nytt undertøy hver dag...og ikke klarer å bytte/skifte på nytt laken og sengetøy: over ut ut, turn-off.

Lengde på håret: som en jente...skikkelig Deal breaker 

Feminin / metroseksuell: Ha det bra, take care!

 

 

Anonymkode: f4377...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han ikke kan skrive ordentlig og/eller han talespråksvakheter er det turn-off.

Snorking: over og ferdig med en gang. Snorking er skikkelig Deal breaker. 

Hvis han ikke skifter til nytt undertøy hver dag...og ikke klarer å bytte/skifte på nytt laken og sengetøy: over ut ut, turn-off.

Lengde på håret: som en jente...skikkelig Deal breaker 

Feminin / metroseksuell: Ha det bra, take care!

 

 

Anonymkode: f4377...434

Tilføyer: røyking og/eller snusing. 🤮🤮🤮🤮

Anonymkode: f4377...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja, du delte din egen love story om hvordan du selv hadde vært dum nok til å ha dealbrakere, men at du nå er kurert for det etter å ha møtt noen som du ble tiltrukket av til tross for at du ikke hadde trodd det på forhånd. 

Anonymkode: 81885...312

Det var ikke det svaret jeg ga deg når du stilte meg et spørsmål, men ser at jeg mest sannsynlig tråkket deg på tærne siden du føler behov å kverulere og bruke ord som jeg selv aldri har brukt.

Kos deg med dealbreakerne dine. Den går vel din vei også, regner jeg med. Men det tåler du 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit, men jeg mister fort interessen hvis han ikke er interessert i fotball. Ikke at jeg er så fan av fotball selv, men har vokst opp med en far, brødre og kompiser/ekser med fotballintr, så er vel vant til at mannfolk og fotball går hånd i hånd:ler: Jeg syns faktisk det er koselig med engasjert mamn og fotballkamp på høyt volum i stua. 

Når det er sagt har dere nok helt rett - møter man den rette bryr man seg ikke om evnt dealbrakere:) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Man må faktisk like utseendet til den man dater. Jeg må også date folk som har ganske "mettet" hud, de kan gjerne bruke hudkrem, men det er hudtypen som også er sånn litt oljete naturlig. Man får et spesielt utseende av det. Kan ikke helt forklare hvorfor, men de må ha sånn hud, ja. Det eneste som er rart her, er vel at han sa det til deg akkurat sånn. 

Anonymkode: 81885...312

Nå hadde ikke jeg oljete hud da, men altså litt tørr hud som trengte krem etter dusjen. Ingen kunne altså se på huden min at den var tørr hvis jeg bare smurte meg hver morgen, så ja, det synes jeg var så latterlig sært at jeg skjønte det egentlig handlet om noe helt annet. Både jeg og huden var faktisk fine nok til at jeg fikk modelloppdrag til langt opp i tjueårene. Jeg mener dette passer veldig godt i kategorien tåpelig dealbreaker, jeg. Det blir jo omtrent det samme som å dumpe noen fordi de lukter svette hvis de ikke bruker deodorant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tåpelige: feil bruk av Å og OG, feilstaving og feil uttale av ordet REGISSØR.

Mange sier ''ressigør''. Da kjenner jeg at jeg får flass :sprettoy:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Surikatta skrev:

Det tåpelige: feil bruk av Å og OG, feilstaving og feil uttale av ordet REGISSØR.

Mange sier ''ressigør''. Da kjenner jeg at jeg får flass :sprettoy:

Å herregud, finnes det faktisk folk som uttaler det som "ressigør"? I alle dager... 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bleke øyevipper på menn.. altfor blonde menn generelt er turn off for meg.

Fotball og generelt sport på TV.

At han virker altfor veltilpasset og hyggelig. Kanskje fordi jeg antar at skjelettene er begravet desto dypere dersom han ikke fremstår som et skadet menneske??

Anonymkode: 7769f...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, vothesen skrev:

Å herregud, finnes det faktisk folk som uttaler det som "ressigør"? I alle dager... 😂

Prøv å legge merke til det, overraskende mange gjør det. Til og med programledere på TV ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

At han virker altfor veltilpasset og hyggelig. 

Anonymkode: 7769f...2c9

😎

Anonymkode: 81885...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.6.2018 den 9.01, hind skrev:

Nå hadde ikke jeg oljete hud da, men altså litt tørr hud som trengte krem etter dusjen. Ingen kunne altså se på huden min at den var tørr hvis jeg bare smurte meg hver morgen, så ja, det synes jeg var så latterlig sært at jeg skjønte det egentlig handlet om noe helt annet. Både jeg og huden var faktisk fine nok til at jeg fikk modelloppdrag til langt opp i tjueårene. Jeg mener dette passer veldig godt i kategorien tåpelig dealbreaker, jeg. Det blir jo omtrent det samme som å dumpe noen fordi de lukter svette hvis de ikke bruker deodorant. 

Nei, jeg vet, men jeg sier altså at jeg liker best litt oljete hud. Jeg ville altså heller ikke vært sammen med deg. Ikke fordi det er noe feil med deg, men fordi jeg tenner mest på en bestemt type hudtype som du altså ikke har. 

Anonymkode: 81885...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2018 den 8.09, Mass skrev:

Det var ikke det svaret jeg ga deg når du stilte meg et spørsmål, men ser at jeg mest sannsynlig tråkket deg på tærne siden du føler behov å kverulere og bruke ord som jeg selv aldri har brukt.

Kos deg med dealbreakerne dine. Den går vel din vei også, regner jeg med. Men det tåler du 😉

Jeg har kjæreste, jeg. Det er jo ikke sånn at vi med dealbreakere nødvendigvis er single. Vi er bare ikke sammen med folk vi ikke er tiltrukket av....

Anonymkode: 81885...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/17/2018 at 10:13 PM, AnonymBruker said:

Man må faktisk like utseendet til den man dater. Jeg må også date folk som har ganske "mettet" hud, de kan gjerne bruke hudkrem, men det er hudtypen som også er sånn litt oljete naturlig. Man får et spesielt utseende av det. Kan ikke helt forklare hvorfor, men de må ha sånn hud, ja. Det eneste som er rart her, er vel at han sa det til deg akkurat sånn. 

Anonymkode: 81885...312

Her bruker man mattende produkter i hopetall for å ikke skinne som et julelys, og så er det noen som LIKER folk som alltid ser ut som de er svette i trynet?!?

Anonymkode: 0a855...e1b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her bruker man mattende produkter i hopetall for å ikke skinne som et julelys, og så er det noen som LIKER folk som alltid ser ut som de er svette i trynet?!?

Anonymkode: 0a855...e1b

Ikke direkte svett, mer oljete...vanskelig å forklare, men jeg liker den hudtypen. Selv om det ikke høres noe fint ut når sier det sånn ;) 

Anonymkode: 81885...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...