Gå til innhold

Hva er en tåpelig dealbreaker for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om han har katt eller stemmer frp🙄 

Anonymkode: 342c5...a43

Ja det er jo yin yang :enig:

Anonymkode: 67248...5af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At han stemmer mdg eller rødt.. 

At han er svært overvektig

At han røyker, snuser eller fester mye. 

 

Anonymkode: 645c0...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme med tråder på kg er at når kvinner klager på overvektige menn så er det akseptert, mens om menn klager over overvektige kvinner, så er shallow og kvinnefiendtlige. 

Samtidig virker det som om mange kvinner også liker tjukke menn, mens jeg har enda til gode å se en mann si han liker svære damer. Jeg burde kanskje gå for det siste, for å sanke en del likes, men jeg foretrekker å holde meg til sannheten...

Anonymkode: 36717...567

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyking. Mange påstår at det går bra så lenge de bare røyker ute, men det går virkelig ikke bra. Æsj!

Snus er også dealbreaker.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hahalvors

At hun er feminist eller innvandringsforkjemper. Er for øvrig glad for at mange kvinner her ikke vil date noen som stemmer det samme som meg. Å blande gener med personer som er selvutslettende vil jeg ikke. Bra om de selekterer seg selv bort.

Endret av Hahalvors
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At han er allergisk mot eller ikke liker dyr, det får ikke blitt mer dealbreaker.

Totalt uinteressert i sport, trenger ikke drive med sport eller trene masse, men jeg liker veldig godt å se sport på tv og vil alltid fortsette med det.

Veldig religiøs.

Det er en spesiell dialekt jeg bare ikke klarer å høre på.

At han skriver dialekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så må det bli selve uttrykket "deal breaker". Klarer du ikke å snakke eller skrive norsk, så havner du langt ned på attraktivitetsskalaen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For lite eller for mye av noe. Det kan være sykelig opptatthet av kropp og trening. Sykelig opptatt av status. Sykelig opptatt av fotball eller at de ligger på sofaen hver eneste dag.

En absolutt dealbreaker er store tatoveringer

Anonymkode: 2ec4e...94a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøff Eløff

Jeg kommer på flere!

At han ikke liker vann. 

At han er helt fotballgal, må se fire kamper hver helg og har flagg i alle farger.

At han mener han er overlegen andre "raser". Det holder egentlig lenge at han bruker ordet "raser".

At han er bedrevitende.

At han bruker hersketeknikker. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste tror jeg er hvis han er uærlig

 

Nei, forresten det er jo ikke en tåpelig dealbreaker. Hm, vet ikke

Endret av exictence
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han har et dårlig skriftspråk, dysleksi eller ei :sjenert:

For meg er dette en viktig dealbreaker, mens for andre er den kanskje tåpelig. Jeg takler ikke ateister som hater religion.

Anonymkode: f7aa8...db0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han ikke liker dyr eller ikke bryr seg om hvordan dyr har det. Hvis han mener at dyr har mindre verdi enn mennesker, da snakkes vi nok aldri igjen.

Anonymkode: f124d...bfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At han ikke liker dyr eller ikke bryr seg om hvordan dyr har det. Hvis han mener at dyr har mindre verdi enn mennesker, da snakkes vi nok aldri igjen.

Anonymkode: f124d...bfc

Jeg er enig i denne. For meg går ikke denne under tåpelig dealbreaker. Synes det vitner om lite empati...

Anonymkode: f7aa8...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Han kan ikke være yngre enn meg. Ikke et år, ikke en uke. Samme hvor deilig han måtte være, det funker bare ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

At han ikke liker dyr eller ikke bryr seg om hvordan dyr har det. Hvis han mener at dyr har mindre verdi enn mennesker, da snakkes vi nok aldri igjen.

Anonymkode: f124d...bfc

Da har du ikke mange menn å velge i. 

Jeg tror de aller fleste heller ville avlivet en hund enn et barn, hvis de måtte velge.

Du kan bare altså være sammen med de som like gjerne kunne drept et barn for å spare en katt. 

Endret av Isambard
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn i lavstatus yrker... Matbutikk eller barnehage. Sorry, sier ikke at det er mindre viktige jobber altså. En mannlig sykepleier ville gått bra derimot. 

Festing ofte (synes ikke den er tåpelig da). 

En som hinter frem til analsex; æsj!! 

En "mammadalt". En som bor på ungkarshybel. Eller kollektiv... 

 

Anonymkode: eabce...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne "naturmennesker" som er lidenskapelig interessert i yoga og som går barbeint i enhver anledning. 

Anonymkode: 520cf...834

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Opplyst skrev:

For meg så må det bli selve uttrykket "deal breaker". Klarer du ikke å snakke eller skrive norsk, så havner du langt ned på attraktivitetsskalaen min.

Så hva heter dette uttrykket på norsk? 

Anonymkode: 81885...312

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...