Gå til innhold

Hva er en tåpelig dealbreaker for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke direkte svett, mer oljete...vanskelig å forklare, men jeg liker den hudtypen. Selv om det ikke høres noe fint ut når sier det sånn ;) 

Anonymkode: 81885...312

Jeg har den hudtypen, så jeg vet akkurat hva du mener. Jeg skinner. Jeg kan prøve å dempe det med pudder eller mattende primer, men jeg skinner like forbasket likevel :ler: 

Anonymkode: 0a855...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom på en til; det er dealbreaker for meg hvis han går på jakt, hvis han røyker eller hvis han snuser.

Anonymkode: f124d...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2018 den 14.33, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i denne. For meg går ikke denne under tåpelig dealbreaker. Synes det vitner om lite empati...

Anonymkode: f7aa8...db0

Du har helt rett, jeg tenkte egentlig bare dealbreaker da jeg skrev det...dette er en veldig viktig dealbreaker for meg, ikke tåpelig i det hele tatt, så den ble litt feil! 😕 Tror mange blander tåpelige dealbreakere og bare dealbreakere her, så går litt i surr.

Anonymkode: f124d...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2018 den 21.49, Isambard skrev:

Da har du ikke mange menn å velge i. 

Jeg tror de aller fleste heller ville avlivet en hund enn et barn, hvis de måtte velge.

Du kan bare altså være sammen med de som like gjerne kunne drept et barn for å spare en katt. 

Herregud, har da ingenting med dette å gjøre, da har du ikke skjønt hva dette betyr eller vil ikke skjønne det. Snakker om å vinkle ting hysterisk og ekstremt. Det er da FORSKJELL på mennesker og dyr, det er nemlig det du snakker om. Jeg snakker om å ha en lik verdi i form av å ha rett til å bli behandlet bra og med respekt, rett til et godt liv mens man lever. At man bl.a ikke skal slår, plage eller sulte dyr, at man unner dem også å ha det bra og at man reagerer på slikt, akkurat som at man ikke skal slå, plage og sulte folk og reagerer hvis andre mennesker ikke har det bra. Det er noe helt annet. Men hvis en hund er farlig eller plutselig angriper ungen så avliver man jo hunden, akkurat som at man setter mennesket som er farlige eller angriper unger i fengsel...eller henretter om man bor i et annet land. Jeg har både dyr og barn, så tror nok jeg skjønner dette. Slapp helt av, vi kommer ikke til å velge mellom ungen og katta 🙄 Jeg har også datet flere som tenker likt som meg der, og min nåværende samboer er også veldig enig med meg, så har hatt mer enn nok å velge i, ellers takk du 😊👌🏻 

Anonymkode: f124d...bfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, har da ingenting med dette å gjøre, da har du ikke skjønt hva dette betyr eller vil ikke skjønne det. Snakker om å vinkle ting hysterisk og ekstremt. Det er da FORSKJELL på mennesker og dyr, det er nemlig det du snakker om. Jeg snakker om å ha en lik verdi i form av å ha rett til å bli behandlet bra og med respekt, rett til et godt liv mens man lever. At man bl.a ikke skal slår, plage eller sulte dyr, at man unner dem også å ha det bra og at man reagerer på slikt, akkurat som at man ikke skal slå, plage og sulte folk og reagerer hvis andre mennesker ikke har det bra. Det er noe helt annet. Men hvis en hund er farlig eller plutselig angriper ungen så avliver man jo hunden, akkurat som at man setter mennesket som er farlige eller angriper unger i fengsel...eller henretter om man bor i et annet land. Jeg har både dyr og barn, så tror nok jeg skjønner dette. Slapp helt av, vi kommer ikke til å velge mellom ungen og katta 🙄 Jeg har også datet flere som tenker likt som meg der, og min nåværende samboer er også veldig enig med meg, så har hatt mer enn nok å velge i, ellers takk du 😊👌🏻 

Anonymkode: f124d...bfc

Da du skrev at mennesker og dyr er like mye verd, så antok jeg at det faktisk var det du mente. Det er såpass mange rare meninger på nettet at jeg ikke tar noe for gitt. At både mennesker og dyr skal møtes med respekt er faktisk et helt annet utsagn.

Det er nok få som er tilhengere av å slå, sulte og plage dyr, som du sier. Det ville i alle fall vært en fornuftig grunn for å droppe en date, og ikke en tåpelig dealbreaker. ;-)

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjæreste, jeg. Det er jo ikke sånn at vi med dealbreakere nødvendigvis er single. Vi er bare ikke sammen med folk vi ikke er tiltrukket av....

Anonymkode: 81885...312

Jeg tror egentlig ikke at du skjønte hva jeg i utgangspunktet mente. Men det er helt greit, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2018 den 13.52, AnonymBruker skrev:

Kverulerende, rotete, rasist med FrP holdninger, spiser bare usunt og skal alltid ha noe "kos på kvelden"

Datet en fyr og det var konstant mas om å bestille kebab, pizza, lage nachos hver kveld på en tirsdag som onsdag. Jeg har ett barn fra tidligere forhold og spiser middag med han etter jobb og barnehage. Han ble bestandig sur og mente at jeg var så fanatisk sunn. Jeg forstår ikke poenget med å spise to middager på en dag og ikke kunne se en film i ukedagene uten å måtte spise til. I helga er det greit, men det er forskjell på helg og ukedag.

Anonymkode: ed98d...bb2

På hvilken måte er dette en teit dealbreaker? 

????

Virker som nesten alle har misforstått spørsmålet og bare ramser opp helt normale dealbreakere.

Anonymkode: 8e469...3a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finns mange dealbreaker, men en som kanskje noen vil finne tåpelig; Kunne aldri vært sammen med noen som snakker dårlig engelsk. Haha. Vi bor i Norge, vi bør kunne snakke bra engelsk. Er så flaut å høre norwenglish. 

Jaaaada, noen har problemer med språk. Men jeg snakker om oppegående, intelligente mennesker som bare ikke bryr seg eller "ikke gidder" eller rett og slett ikke har noen unnskyldning. Det er usexy og får meg til å tenke at du er mindre intelligent!

 

Anonymkode: 4ba80...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte er dette en teit dealbreaker? 

????

Virker som nesten alle har misforstått spørsmålet og bare ramser opp helt normale dealbreakere.

Anonymkode: 8e469...3a0

Neida. De bare har sin daglige utblåsning. La dem være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg finner ut at hun er opptatt av penger - og mener at det kan gjøre henne lykkelig - da holder jeg ut daten kun for høflighetens del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Nevian skrev:

Hvis jeg finner ut at hun er opptatt av penger - og mener at det kan gjøre henne lykkelig - da holder jeg ut daten kun for høflighetens del.

Nå er jeg bare nysgjerrig og kritiserer ikke deg for å mene det. 

Men jeg lurer, hvem ville ikke vært lykkelig med masse penger?? Mange menneskers bekymringer er nettopp regninger og om ting i det hele tatt skal gå rundt for dem i livet. 

Jeg er opptatt av penger, og hadde definitivt hatt lykkeskalaen på en 10er om jeg hadde hatt mange mill på kontoen, men det betyr ikke at jeg BARE er opptatt av det og at DET er det viktigste for meg. 

Misforstå meg rett, jeg sier ikke at penger er det ENESTE som gjør en lykkelig, men man blir absolutt heller ikke ulykkelig med en del av det... 

bare undrer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nmtt skrev:

Nå er jeg bare nysgjerrig og kritiserer ikke deg for å mene det. 

Men jeg lurer, hvem ville ikke vært lykkelig med masse penger?? Mange menneskers bekymringer er nettopp regninger og om ting i det hele tatt skal gå rundt for dem i livet. 

Jeg er opptatt av penger, og hadde definitivt hatt lykkeskalaen på en 10er om jeg hadde hatt mange mill på kontoen, men det betyr ikke at jeg BARE er opptatt av det og at DET er det viktigste for meg. 

Misforstå meg rett, jeg sier ikke at penger er det ENESTE som gjør en lykkelig, men man blir absolutt heller ikke ulykkelig med en del av det... 

bare undrer...

Nøkternhet er og blir en dyd. Jeg liker å si at penger gjør deg ikke lykkelig - men mangel på penger gjør deg ulykkelig. En må naturligvis ha nok til å slippe å snu hver krone hver dag, men når terskelen for hva du selv føler du behøver av materielle goder stiger i takt med inntekten - og i verste fall raskere - da har man bare blitt som en alkoholiker som stadig må drikke mer for å oppnå det samme. Man blir bare blasert, og det blir et evig jag hvor det må mer og mer til for at det skal gjøre inntrykk.

Jeg er også glad i penger, men er mer opptatt av å ha dem for trygghetens del enn å bruke dem på å kjøpe ting som bare gir meg en kortvarig "rus", og hvor jeg til slutt bare sitter der med alskens rammel. Jeg har sikkert ti ganger så mye penger nå som for ti år siden, men er jeg lykkeligere? Ikke det grann. Det er fint å slippe å bekymre seg for penger, men utover det gir det meg lite. Det er sikkert bedre å grine i en Porche enn i en Skoda, men hvis man først griner vil nok ikke Porchen stanse tårene selv om den er aldri så fin og dyr.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han sier at han ikke liker dyr, eller ikke har noen interesse for dyr, så daler interessen min.

Anonymkode: ff886...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2018 den 11.49, Surikatta skrev:

Mange sier ''ressigør''. Da kjenner jeg at jeg får flass :sprettoy:

:hoho:   Har ikke tenkt over det, men du har jo rett i at noen sier det. Heldigvis gjør jeg det ikke selv da.

Anonymkode: ff886...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere typer gange hos en mann som er dealbreakere for meg. Vanskelig å forklare hvordan de ser ut akkurat nå som jeg ikke ser dem, men kunne aldri tent på noen som beveger seg på en stygg, teit, usexy eller uharmonisk måte. Jeg klarer jo også å se at det er noen damer som beveger seg stygt også. Så all forståelse til menn som ikke tenner på det heller.

Anonymkode: ff886...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lys/pipete stemme på en mann.

Anonymkode: ff886...6f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Nevian skrev:

Nøkternhet er og blir en dyd.

Må innrømme at det utsagnet er litt avtennende for meg.

Anonymkode: ff886...6f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...