Gå til innhold

Hva er en tåpelig dealbreaker for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 timer siden, hind skrev:

Da jeg var ung og pen ble jeg dumpet av en fyr fordi jeg ikke hadde fin nok hud. Den var ren, jevn og kvisefri men litt tørr, og dette var altså dumpegrunn, for han ville ha en jente som hadde silkehud uten å bruke kremer. Jeeez.... 

Man må faktisk like utseendet til den man dater. Jeg må også date folk som har ganske "mettet" hud, de kan gjerne bruke hudkrem, men det er hudtypen som også er sånn litt oljete naturlig. Man får et spesielt utseende av det. Kan ikke helt forklare hvorfor, men de må ha sånn hud, ja. Det eneste som er rart her, er vel at han sa det til deg akkurat sånn. 

Anonymkode: 81885...312

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Optimo

Tatovering. Uansett hva, uansett hvor. Hu skal ha jævlig mye annet positivt ved seg for å veie opp for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun ikke er fucka på noen måte og er opptatt av å være som de fleste andre.

Anonymkode: e9576...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. At han går med sixpence... Verste hodeplagget som finnes. Skikkelig usexy, og min aller største tåpelige dealbreaker.

2. Tatovering på halsen, og gjerne da initialene sine. Tenker at de enten er skikkelig idiot eller kriminell. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med veldig tydelig adamseple. 😞TEIT  å bry seg om, har jo ingenting med personlighet å gjøre, ikke kan han noe for det heller. Men blir så 'forstyrret' av å se det hoppe opp og ned når han prater/svelger, klarer ikke overse det. 

Anonymkode: eb560...08c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/15/2018 at 1:16 PM, AnonymBruker said:

Sier han at han er antifeminist så kjenner jeg at det blir rene sahara mellom beina med en gang. 

Anonymkode: a6d93...02b

Så det at han sier at han støtter likhet mellom kjønnene er en dealbreaker? :klo:

Anonymkode: 280d9...225

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn med veldig tydelig adamseple. 😞TEIT  å bry seg om, har jo ingenting med personlighet å gjøre, ikke kan han noe for det heller. Men blir så 'forstyrret' av å se det hoppe opp og ned når han prater/svelger, klarer ikke overse det. 

Anonymkode: eb560...08c

Hehe, jeg også! Vet ikke om det er noen som synes det er sexy, det er jo et tegn på å være mann, men for at adamseplet skal være tydelig må man ofte være litt tynn på grensa til skral. Kjæresten min er ganske spinkel, men han er ikke skral og adamseplet er ikke veldig framtredende. 

Anonymkode: 81885...312

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
På 15.6.2018 den 14.15, altflyter skrev:

- Dårlig språk (tåpelige skrivefeil)

- Stemmer FRP

- Interesserer seg ikke for nyheter

 

Det er vel mine dealbreakere som er litt merkelige :) 

Så en dyslektiker er utelukket altså. Tenker at en mann kan ha mangeandre kvaliteter selv om han har dysleksi, men meg om det. 

Stemme frp bør ingen gjøre, det er jeg enig i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, making.a.mess skrev:

Så en dyslektiker er utelukket altså. Tenker at en mann kan ha mangeandre kvaliteter selv om han har dysleksi, men meg om det. 

Stemme frp bør ingen gjøre, det er jeg enig i. 

Ja faktisk. Jeg er så glad i litteratur og skriving at jeg rett og slett hadde slitt med å være sammen med en som ikke delte mine interesser på det feltet. Hadde jeg truffet en dyslektiker som elsket å skrive og lese bøker, så hadde jeg lett datet ham. Dessverre har jeg enda til gode å treffe en dyslektiker med slike interesser :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Kondomdresssyklister. Definitivt en dealbreaker. 

Jålete

En som må se alt av sport på tv. 

Bruker briefs,nettinghelsetrøye, tettsittende thights

Røyker

Dophuer

Ikke eier økonomisk sans a la luksusfelletyper 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringer.

At han er fotballfan.

At han er veldig kresen i matveien, på den måten at han kun liker pizza, pølser og lignende og ikke liker grønnsaker og fisk feks. 

At han ikke leser bøker. 

At han er veldig glad i fest og fyll. 

 

 

Anonymkode: 84ee0...f95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det at han sier at han støtter likhet mellom kjønnene er en dealbreaker? :klo:

Anonymkode: 280d9...225

Det var vel det motsatte vedkommende mente? En antifeminist er i mot feminisme, han vil ikke ga likhet mellom kjønnene.

Anonymkode: 542b5...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med "hofter", sixpence, tydelige "fashion statements", menn som stemmer FRP, uttrykker seg dårlig skriftlig og muntlig, skjult selvskryt. 

Anonymkode: abe9c...9d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rævva musikksmak er forresten også en dealbreaker. Hvis han er helt bevisstløs og bare hører på P4 liksom.

Anonymkode: 542b5...ee4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen her inne i det hele tatt opplevd kjærlighet? 🤔 

Jeg fokuserer egentlig bare på hva jeg faktisk ønsker meg i en mann og i et forhold, og negative/gode erfaringer får meg bare enda mer bevisst og tydelig på hva jeg ønsker meg.

Det er mange ting jeg ikke ønsker meg i en partner, men siden jeg ikke oppsøker datingapper/sider eller leter etter en partner så trenger jeg ikke ha dealbreakere. Bruker liksom ikke unødvendig tid på alle froskene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han er fra samme distrikt som jeg vokste opp i. Vil ikke ha noen derfra. 
Aller helst vil jeg ha en fra en by.. Enda verre....jeg vet ærlig talt ikke om jeg vil ha en som er norsk. 

Anonymkode: 11321...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Mass skrev:

Har noen her inne i det hele tatt opplevd kjærlighet? 🤔 

Jeg fokuserer egentlig bare på hva jeg faktisk ønsker meg i en mann og i et forhold, og negative/gode erfaringer får meg bare enda mer bevisst og tydelig på hva jeg ønsker meg.

Det er mange ting jeg ikke ønsker meg i en partner, men siden jeg ikke oppsøker datingapper/sider eller leter etter en partner så trenger jeg ikke ha dealbreakere. Bruker liksom ikke unødvendig tid på alle froskene.

For meg har ekte kjærlighet ingenting med eierskap, dating eller forhold å gjøre. 

Anonymkode: e9576...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mass skrev:

Har noen her inne i det hele tatt opplevd kjærlighet? 🤔 

Jeg fokuserer egentlig bare på hva jeg faktisk ønsker meg i en mann og i et forhold, og negative/gode erfaringer får meg bare enda mer bevisst og tydelig på hva jeg ønsker meg.

Det er mange ting jeg ikke ønsker meg i en partner, men siden jeg ikke oppsøker datingapper/sider eller leter etter en partner så trenger jeg ikke ha dealbreakere. Bruker liksom ikke unødvendig tid på alle froskene.

Hvorfor spør du om noen her inne i det hele tatt har opplevd kjærlighet? Forstår ikke hva det har med saken å gjøre? 

Anonymkode: 84ee0...f95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg har ekte kjærlighet ingenting med eierskap, dating eller forhold å gjøre. 

Anonymkode: e9576...a90

Eierskap hører til materialisme, og ikke til mennesker.

Du tenker kanskje at forhold og dating bare er en praktisk greie da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2018 den 13.47, jegermannforfaen skrev:

En dealbreaker for meg, det er når noen gjør noe som sekolunt viser idiotisme gjennom grunnlaget av personaliteten. Visst jeg ser noe som ikke er rett på min dealbreaker liste så er det en dealbreaker. Skismaen er jo når denne personen viser seg konsulentet utoganilitet med meg og jeg føler med taktikalt velkommen av denne personen.

Det over er dealbreaker.. Wtf? 

Anonymkode: 0b338...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...