Gå til innhold

Hva er en tåpelig dealbreaker for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 15.6.2018 den 14.58, AnonymBruker skrev:

Litt usikker på hvordan du kommer dit, når feminisme bare betyr like rettigheter, muligheter og ansvar mellom kjønnene, men ok. Om du ikke syns det er en tåpelig dealbreaker så passer den heller ikke inn i denne tråden.

 

Anonymkode: 818c3...93e

Enig med personen du siterer, å være feminist er for meg ikke noe positivt, slik feminisme har blitt.

En mann som proklamerer seg for feminist er en dott i mine øyne.

For likestilling og like rettigheter er topp... feminist,dealbreaker ja...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Send meg gjerne link til et mobildeksel som har plass til masse kort, mynter og sedler :laugh:

 

Anonymkode: 3c152...d64

Mynter i lommen 🤔

Resten er det fint plass til i mobildekselet (jeg får i hvert fall plass, og jeg er dame 😛)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun heter Lene, Linda, Line eller noe lignende. Forbinder det med å være laus.

Anonymkode: d3795...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun heter Lene, Linda, Line eller noe lignende. Forbinder det med å være laus.

Anonymkode: d3795...d09

Hahahahahaahaha, aldri tenkt på at navnet mitt er en dealbreaker! Jeg elsker det! 

Anonymkode: d338d...4b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2018 den 7.29, Nyttig skrev:

Nikotin, koffein og alkohol. Dårlige holdninger generelt, stereotype, konformitet, dårlige spisevaner, kan/gidder ikke lage mat, holder ikke avtaler, stress og mas.

 

😀

Er dette er tåpelig dealbreaker syns du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2018 den 10.31, Skiftenøkkel skrev:

Påtegnede øyenbryn 👎

Sms-språk type fjortis. Skriver noen "lol", eller enda verre sier det høyt, takk og farvel.

Loool. Jeg har ikke påtegna bryn, men lol kan jeg finne på å si høyt. Det fordi jeg bare er sånn og mine venner vet jeg ikke er fjortis. Gammel uvane fra ungdomsskolen som til den dag i dag ikke har gitt seg dessverre. Skam på skambeinet 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Nmtt skrev:

Er dette er tåpelig dealbreaker syns du??

hehe nei, dette var mine krav...ser jeg IKKE har lest tittelen på tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nmtt skrev:

Loool. Jeg har ikke påtegna bryn, men lol kan jeg finne på å si høyt. Det fordi jeg bare er sånn og mine venner vet jeg ikke er fjortis. Gammel uvane fra ungdomsskolen som til den dag i dag ikke har gitt seg dessverre. Skam på skambeinet 

Jeg er snart 30 med naturlige øyebryn og sier også lol, masse. Ofte flere ganger til dagen. Og jeg vil aldri slutte! Den lolen gjør sååå godt! Får sagt så mye med et så lite ord. 😂😂

Anonymkode: 69320...02d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er snart 30 med naturlige øyebryn og sier også lol, masse. Ofte flere ganger til dagen. Og jeg vil aldri slutte! Den lolen gjør sååå godt! Får sagt så mye med et så lite ord. 😂😂

Anonymkode: 69320...02d

Lol 🤪

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nyttig skrev:

hehe nei, dette var mine krav...ser jeg IKKE har lest tittelen på tråden...

Skulle gått til Specsavers?? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun heter Lene, Linda, Line eller noe lignende. Forbinder det med å være laus.

Anonymkode: d3795...d09

Tror halve klassen min til enhver tid het Lene, Linda, Line, Linn osv. 

Anonymkode: 81885...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er snart 30 med naturlige øyebryn og sier også lol, masse. Ofte flere ganger til dagen. Og jeg vil aldri slutte! Den lolen gjør sååå godt! Får sagt så mye med et så lite ord. 😂😂

Anonymkode: 69320...02d

Kan du ikke bare laugh out load istedenfor da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun ikke spiser kjøtt.

Om hun ønsker flere barn.

Om hun må uttrykke eller har behov for å proklamere ila de første samtalene at hun er feminist.

Om hun ikke shaver seg.

Anonymkode: a8453...a1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om han hevder at han er en følsom mann, som lett tar til tårene. Da ser jeg for meg en grinegutt som jeg stadig må trøste og forstå. 

At det ligger regninger i bilen. (Forbinder det sikkert med en eks som rotet forferdelig med pengene.) 

At han spiller poker. 

At han gamer. 

At han bringer opp ekser på de første datene. 

At han sier at han har brent seg tidligere. 

At han kommenterer og latterliggjør mennesker som går forbi. 

At han er svært tynn. 

At han er svært seriøs og selvhøytidelig, og ikke har det minste selvironi. 

At han aldri har gjort noe feil i livet. 

At han i tidlig fase spør meg om hvor mange jeg har hatt sex med. (Jeg har ikke hatt sex med så mange, for jeg har vært seriemonogam, men å spørre om slikt viser at han har usikkerhet i forhold til kvinners fortid, som sier noe om at han har en usikkerhet i seg selv.) 

At han sier at kvinner selv har ansvar for å ikke bli voldtatt. 

At han serverer sin 15 år gamle sønn øl. 

Ja, dette er de tingene jeg kommer på, som faktisk har gjort at jeg har mistet all interesse i datingfase. 

 

Anonymkode: 017e7...efe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Om han er tynn (knoklette). Liker best "bamsetyper" men ikkje ekstrem fedme om det gir meining.

- Svært gule tenner eller dårlig munnhygiene.

- Røyker/snuser/drikker masse/festløve.

- Om han ikkje liker brettspel eller dataspel. Sier han f.eks at han skammer seg over at han har spilt wow fordi det ikkje er verdt å bruka tid på mister eg all interesse. Det er fleire grunnar til det, blant anna fordi han hinte til at spilling ikkje burde bli annarkjent som ein verdiful hobby som er likestilt med andre hobbiar. Det andre er at folk må stå for det di liker. Det er ingenting å skamma seg over! Skapnerdar er berre trist.

- Om han er typen som ser på eigenmelding som ferie dagar og alltid tar tre dagar ved litt snufsing. Det takler eg ikkje!

- Ingen sans for økonomi, f.eks om han har god inntekt med spare 0 kr i året.

- Om han er bestevenn med mora si. Eg hadde ein eks som ringte mora si kvar dag før han la seg for å si god natt. Ho kunne finna på å ringa han for å spørra om han hadde pussa tennene. Kom meg fort ut av det forholdet hjelpe meg!

 

Anonymkode: 4ba05...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/19/2018 at 1:32 PM, AnonymBruker said:

Kom på en til; det er dealbreaker for meg hvis han går på jakt, hvis han røyker eller hvis han snuser.

Anonymkode: f124d...bfc

Endelig en som svarer på tema og lister opp tåpelige dealbreakere... :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...