Gå til innhold

Hva er en tåpelig dealbreaker for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At han barberer eller vokser vekk kroppshår, liker best menn med hår på kroppen og som er mest mulig urørt og naturlige, overalt. At han er veldig nøye med barbering i ansiktet er også dealbreaker, da jeg tenner mest på menn med skjegg...enten det er helskjegg eller "tre-dagers" skjeggstubber 😊 

Lange negler 😬 Takler virkelig ikke menn som ikke klipper neglene ofte og holder dem helt korte, synes det er ekkelt 😧

Anonymkode: f124d...bfc

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Om han sier «skjylling» og ikke «kylling» etc. Jeg hadde ikke klart det.

- Skriftlig babyspråk, type «såmm» istedet for «som» og «ik» istedet for «ikke». Brøt faktisk kontakten med en bra fyr fordi han skrev «isje» istedet for «ikke». Grøss. Dialekt er helt ok, men ikke overdriv.

- Om han er oversharer på Facebook eller er typen som tagger seg på legevakten/sykehus uten å si hva det er.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festing hver helg og på alle fridager. Og hvis han kaller folk han ikke liker, politikere feks, for horer eller andre stygge ting som blir sagt til kvinner.

Anonymkode: 39975...69e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han spiser med munnen åpen, slafser og man kan se mat på tennene hans mens han spiser (kjenner en slik, det er ufyselig) 

At han har mat liggende i munnviken mens han spiser. 

Feminine hender. 

Lange negler. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han er veldig opptatt av fotball eller stemmer MDG.

Anonymkode: 0b964...914

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han stemmer FrP. Selv om jeg ikke syns det er en tåpelig dealbreaker. Hva du stemmer har faktisk utrolig mye med verdigrunnlag å gjøre. Skrivefeil. Singlett og baseball cap. Bilder av seg selv på facebook eller tinder med døde dyr (f.eks en elg han har skutt).

Anonymkode: d04c3...8ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At han har dårlig smak i damer, dvs at han har datet/vært sammen med damer jeg anser som styggere enn meg. For da føler jeg at min "verdi" synker. HA HA! Teit, men faktisk sant. 

 

Samme gjelder også hvis det kommer fram at han hatt sex med veldig mange damer, da framstår han som lite kresen i mine øyne og igjen føler jeg at dette trekker meg ned.

Anonymkode: 28825...617

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en del nevner politiske partier, men det er da ikke tåpelig at det er en dealbreaker, det handler jo om verdier, syn på livet og hva man anser som viktige saker, så det anser jeg som en meget god grunn til å bli skeptisk. Jeg som er blå kan ikke tenke meg jeg ville fungert i lengden med en som var veldig rød politisk.

Anonymkode: 28825...617

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motsatt av mange her så er det en dealbreaker for meg hvis en mann ikke liker fotball. Han trenger ikke være helt fanatisk, men en fyr som uttaler at " hva er poenget med å se 11 menn løpe etter en ball"... mest umandige jeg vet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turnoff:

Menn som er lavere. 

Menn som er smalere.

Menn med skjegg/bart/langt hår. 

Tatoveringer og piercing.

Menn som røyker/snuser.

Menn som er glade i øl. (Hater lukta!)

Menn som slafser, har stygge tenner eller dårlig kroppslukt.

Siste er jeg ikke særlig stolt av, men jeg faller aldri for menn uten hår på hodet. 

Anonymkode: 70e85...a5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som er veldig opptatt av motorsport og mekking av bil, samtlige jeg kjenner til synes å ha lav iq og er enfoldige..

Anonymkode: 28825...617

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han insisterer på å fortsette å være venner med tidligere fuckbuddies. Skjønner at jeg høres usikker og sjalu ut, men takler det bare ikke. Hvis du har ligget med ei venninne, så har dere overskridey en grense i vennskapet

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Chicchi skrev:

Hvis han insisterer på å fortsette å være venner med tidligere fuckbuddies. Skjønner at jeg høres usikker og sjalu ut, men takler det bare ikke. Hvis du har ligget med ei venninne, så har dere overskridey en grense i vennskapet

Helt enig. 

Anonymkode: 4f6a7...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nylig. Dame jeg har skrevet med har i flere innstikk i samtalene skrevet at hun "skulle ønske hun hadde sin gamle kropp", eller "huff jeg har lagt for mye på meg", som er greit nok det, det er jo en standard kvinne ting å si 😛

men når jeg så får snaps av at hun kun spiser kake og cola til lunsj på jobb så ble jeg ganske uinteressert i henne der og da.

Da ser jeg bare for meg at hun slipper seg helt løs i et evt forhold som ikke passer med livstilen jeg vil ha, et noenlunde sunt kosthold og aktivitet..

Anonymkode: a8453...a1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser en del nevner politiske partier, men det er da ikke tåpelig at det er en dealbreaker, det handler jo om verdier, syn på livet og hva man anser som viktige saker, så det anser jeg som en meget god grunn til å bli skeptisk. Jeg som er blå kan ikke tenke meg jeg ville fungert i lengden med en som var veldig rød politisk.

Anonymkode: 28825...617

Det er det minste problemet i vårt forhold i hvertfall. Vi har funnet en drømmepartner i hverandre, og da er dette ganske uviktig. 

Anonymkode: 2be7e...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det minste problemet i vårt forhold i hvertfall. Vi har funnet en drømmepartner i hverandre, og da er dette ganske uviktig. 

Anonymkode: 2be7e...d55

Bra for dere. Jeg ser for meg at stadige uenigheter ville vært ødeleggende i lengden. 🙂 Er dere nyforelsket og har dere vært sammen i mange år? Spør fordi man gjerne overser ulikheter i begynnelsen og så begynner gjerne slikt å gnage mer og mer etterhvert. 

Anonymkode: 28825...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en tibg for symetri. Kommer aldri til kjørstematriale hvis ikke ansiktet er symetrisk. Prøvd 1 gang, snill og god kar, men irriterte meg grønn den skjeve nesa😂

Anonymkode: 75f70...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han ikke er handy, og ikke klarer å fikse ting, det er dealbreaker. 

Anonymkode: 248af...aa0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasket over hva folk anser som dårlige dealbreakere. Synes mye høres ut som gode dealbrakere.

Jeg sliter med å komme på noen dårlige dealbrakere for meg. Eller jo: at hun er høyere enn meg. Har en kompis som ble sammen med ei kjempehøy dame. Hun ville jeg kanskje aldri gitt en sjanse, men ser jo at han gjorde et kupp. Hun er helt super. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...