Gå til innhold

Hva er en tåpelig dealbreaker for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om han har en bestemt musikksmak, og sier andre sjangere "ikke er musikk". 
Om han ikke holder seg litt oppdatert på nyheter

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, _popcorn_ said:

Om han har en bestemt musikksmak, og sier andre sjangere "ikke er musikk". 
 

Jeg, derimot, blir mer skeptisk hvis han sier at han liker alt av musikk, som i praksis betyr at han ikke har noen smak.

Anonymkode: 4b82e...48b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg droppet en fyr da han fortalte at han skulle gå i 8. mars-tog.

Anonymkode: c3406...1a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg, derimot, blir mer skeptisk hvis han sier at han liker alt av musikk, som i praksis betyr at han ikke har noen smak.

Anonymkode: 4b82e...48b

Det er jeg også forsåvidt enig i! 
Det jeg tenkte mest på er de som mener det kun er deres egen foretrukne musikk som kan defineres som musikk. 
Jeg har mange sjangere jeg ikke liker, men det er jo fortsatt musikk, selv om jeg ikke nødvendigvis synes det er bra musikk! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, _popcorn_ said:

Det er jeg også forsåvidt enig i! 
Det jeg tenkte mest på er de som mener det kun er deres egen foretrukne musikk som kan defineres som musikk. 
Jeg har mange sjangere jeg ikke liker, men det er jo fortsatt musikk, selv om jeg ikke nødvendigvis synes det er bra musikk! :) 

Ah. Da er vi enige! :)

Anonymkode: 4b82e...48b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser en del nevner politiske partier, men det er da ikke tåpelig at det er en dealbreaker, det handler jo om verdier, syn på livet og hva man anser som viktige saker, så det anser jeg som en meget god grunn til å bli skeptisk. Jeg som er blå kan ikke tenke meg jeg ville fungert i lengden med en som var veldig rød politisk.

Anonymkode: 28825...617

Det interessante er jo at en del stortingspolitikere er sammen med politikere fra andre partier. Gro Harlem Bruntland som leda Arbeiderpartiet er gift med Olav Bruntland som stemmer Høyre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det er tåpelig dealbraker, men jeg blir garantert ikke interessert i noen hvis de:

- Er veldig maskulint bygd; høy, bred, muskuløs. Altså, jeg føler ikke noe negativt rundt det, jeg bare blir ikke interessert. Kunne like gjerne vært snakk om å date en slektning. En del menn har blitt ganske overraska over det, sånn hæ, like du ikke meg på den måten. Sorry mac, jeg liker best menn som er litt androgyne. 

- kommer fra Oslo. Sorry, klarer ikke falle for noen med den dialekta der (ass). 

- ikke er samfunnsengasjert og interesesert i mennesker rundt seg (altså flere enn de selv er venner med/familie med). Å være sentrert rundt bare seg og sitt, er det verste jeg vet. Jeg glemmer aldri da jeg oppdaga at kjæresten min var politisk opptatt men bare veldig diskret rundt det. Oh happy day! 

- Er sånn my way or the high way på småting, sånn sykt opptatt av å få sin vilje på et område enda de er over 30. Jeg bare klarer ikke folk som er sånn lenger. Prøvde å catre begge eksene mine i deres ønsker, men skjønne nå i ettertid at det ofte bare er kode for at de ikke klarer å snakke nok om de viktige tingene. Har man funnet ut av dem, er småting stort sett ikke et problem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn femi type som Knut Arild Hareide,totalt uten ryggrad og virker bare som om han lar seg totalt overkjøre i alle situasjoner.

Anonymkode: 8811b...327

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han stemmer Rødt og ikke har iPhone...

Anonymkode: 53851...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket en del med en kjekk fyr på jobb. Han har god humor, pen, liker å være aktiv, uten å bo på treningsenter, perfekt alder, alt var helt topp, vi hadde en god flørtene tone, og det hadde vært lett å ta det videre.. Til jeg fant ut at han røyker rullings, OG går med tresko!!!!!! Over og ut. 

Anonymkode: e26a4...5a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han sosialist eller religiøs så løper jeg så fort at de korte beina mine går som trommestikker i en trommesolo. 

Anonymkode: 01d2c...dde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tinder for en stund siden. Helt ok hyggelig fyr som så helt vanlig ut på bildene sine. Søkte han opp på Facebook Å var han minst 20 kg tyngre og helskjegg, i tillegg politiker for frp!! 

Skal man bruke tinder så får man bruke nyeste bildene, det var tydelig at bildene han brukte var fra 07 og ikke 17.

Anonymkode: 82f11...d8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2018 den 14.59, GiftMann38 skrev:

Det siste har du faktisk rett i.

Feminisme er bare en ideologi som sørger for at kvinner har noe annet enn seg selv å skylde på når de ikke lykkes.

Ja, du har jo lært mye av Me too-kampanjen.

Anonymkode: ff886...6f0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om han stemmer Rødt og ikke har iPhone...

Anonymkode: 53851...443

iPhone er jo shit.

Anonymkode: 29b8a...c23

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var ung og pen ble jeg dumpet av en fyr fordi jeg ikke hadde fin nok hud. Den var ren, jevn og kvisefri men litt tørr, og dette var altså dumpegrunn, for han ville ha en jente som hadde silkehud uten å bruke kremer. Jeeez.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2018 den 13.41, AnonymBruker skrev:

At han er tynn i håret. Da blir han totalt uaktuell for meg. Litt synd da, går vel glipp av mange bra menn... 

Anonymkode: 7b047...374

Ja det gjør du faktisk, men da kan vi som klarer å se litt lengre enn hårmanken få ha dem for oss selv 😁

Teite dealbreakere for meg: usexy dialekt (skal ikke si mer for ikke å fornærme noen), knirkete stemme, kresenhet i matveien.

Anonymkode: 542b5...ee4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg droppet en fyr da han fortalte at han skulle gå i 8. mars-tog.

Anonymkode: c3406...1a2

Hva er problemet med det? Ekskluderer du menn fra kvinnekampen eller synes du feminisme er teit?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dealbreaker generelt: At de ikke kan være single.

Anonymkode: 67248...5af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han har katt eller stemmer frp🙄 takler ingen av delene😂

Anonymkode: 342c5...a43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som formulerer seg dårlig skriftlig er no go for meg. Det samme er dårlig skjult selvskryt.

Anonymkode: 3f57e...c27

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...