Gå til innhold

Da tre ble fire ❤


Pupsilure

Anbefalte innlegg

Tusen takk 😀 Har egentlig ikke begynt å flytte enda, bare bestilt litt møbler. Men nå må vi faktisk begynne. Tror det blir utrolig fint å begynne å bo der 😀 Jeg får fokusere på det.

Blir kvalm innimellom, når jeg blir veldig trøtt, sulten eller annet ubehag, da kommer kvalmen også. Ikke kastet opp enda,  men vært veldig nært noen ganger. Bortsett fra det går det veldig fint 😀 Kjenner strekk i magen ved brå bevegelser. Det kan jeg ikke huske fra sist. Kan jo kanskje komme fra keisersnittet? Det fortalte ei venninne, at begge svangerskapene etter ks hadde hun hatt vondt der. Jeg er også ganske forstoppet. Og litt lat 🙈 Men det gjelder mest husarbeid, og det kan være fordi vi skal flytte om noen dager, så det føles så meningsløst å holde orden her. Energien er egentlig ganske god sånn ellers. 

8+2 i dag, og jeg syns ikke tiden går så sakte lenger allikevel. 😀 Ganske stor sjanse for at dette går bra nå. Men har skikkelig lyst på ul bare for å være sikker på at det fortsatt er liv ;) Tenker å dra til Danmark ca 20 juli. Får jo ul der, men så er det noe med å vite at det er liv før man drar da. Mannen sier garantert nei hvis jeg spør, så tror heller jeg ber om tilgivelse (for å ha brukt 1400 kr til) enn tillatelse 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spotter brunt :( Vet det er relativt normalt... Men stresset allikevel. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syns jeg at jeg har litt murringer også... Har bestilt ul i morgen 10.30. Tror dette har gått galt. Kanskje veldig pessimistisk. 🙈Men føler meg ikke gravid nå. Er ikke mye jeg spotter. Helt lysebrunt og bare bittelitt. Men de murringene her er uvanlige. De kom nå den siste timen. Er på venstre side, den eggstokken egget kom fra.

Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å vente å se... har lyst til å dra å kjøpe doppler, men det er vel alt for tidlig 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii åssen går det med deg?  Håper på det beste 🤞❤ klem til deg og masse lykke til imorgen

10 timer siden, Pupsilure skrev:

Nå syns jeg at jeg har litt murringer også... Har bestilt ul i morgen 10.30. Tror dette har gått galt. Kanskje veldig pessimistisk. 🙈Men føler meg ikke gravid nå. Er ikke mye jeg spotter. Helt lysebrunt og bare bittelitt. Men de murringene her er uvanlige. De kom nå den siste timen. Er på venstre side, den eggstokken egget kom fra.

Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å vente å se... har lyst til å dra å kjøpe doppler, men det er vel alt for tidlig 🤣

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, TeamWP skrev:

Heii åssen går det med deg?  Håper på det beste 🤞❤ klem til deg og masse lykke til imorgen

 

Tusen takk 😀 Det har ikke kommet noe mer. Hadde litt vondt i magen i dag, men gitt seg nå. Føler meg mye roligere, og at jeg kanskje overreagerte en smule 🤣 Men nå får vi se i morgen da 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt var i skjønneste orden og jeg fikk se en liten Bamsemums med hode og korte bein, som sparket. ❤ Hjertet slo 166 slag i minuttet. Han kunne se blødningen, men hadde ikke noe forklaring på hva det kunne være. Han sa at det er gode sjanser for at dette går bra, siden hodet var dannet, og den hadde vokst så mye som den skulle siden sist. Sist satt han meg en dag tilbake, nå satt han meg en frem, i forhold til menstermin. Den lille er 2,1 cm lang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig😍 godt å lese!

Håper du slår deg til ro nå,og klarer å slappe av og bare kjenne gleden ved at lille bamsemumsen vokser og trives❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så bra alt var i orden! 🤗🤗Man vil jo aldri se blødninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt er i orden! Fikk litt angst når jeg leste her nå, bra du fikk svar på det med en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lettet over at alt var fint, og at jeg dro på ul, ellers gadde jeg nok gått og engstet meg fortsatt. 

Sendte mamma det bildet i går, av barna i finstasen og den lille tegnet inn. Hun ringte og spurte om hun kunne gratulere, og var veldig glad 😀

Vi holder jo på med å flytte, og jeg har masse ting å gjøre. Men jeg orker ingen verdens ting :( jeg har tenkt at det skyldes varmen, men nå begynner jeg å tro at det er graviditeten. Nå på formiddagen er det jo ikke så varmt. Men alt jeg vil er å sove. Vi flytter på lørdag og søndag, og jeg har ikke pakket noe enda 🙈 Har to halvmalte vegger i det nye huset. Jeg kommer til å angre på at jeg ikke brukte tiden min bedre... Mulig det er pollenallergien som slår meg ut også. Jeg nyser så kraftig nå at det er like før deler av hjernen min kommer ut av neseborene 🤣

Jeg lever i et forferdelig rot her i gamle huset. Orker ikke å rydde opp etter meg. Selv enkle ting som glass, skittentøy osv. Mulig det er pga flyttingen. Det er hvertfall ikke noe redebygging på gang. 

Skal bli godt å få flyttet og begynne å bo i nye huset. Jeg går liksom bare å venter, samtidig som jeg gruer meg til helgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd jeg jobber denne uka, ellers skulle jeg kommet og hjulpet deg å pakke!  Blir helt stressa på deres vegne 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, skjønner det høres ut som jeg har null kontroll 🤣 Men ting pleier å ordne seg ganske greit allikevel da 😀 Så lenge vi får flyttet over de store tingene i helgen, så kan jeg ta kasser i bilen min i løpet av uka. Får vaskedame fredagen og gir fra oss gamlehuset søndagen :) og vi har jo ferie begge to. Men denne varmen tar livet av meg 😠 Er vel ikke lov å klage. Er jo på en måte godt med sola også da. Og jeg savner den jo resten av året ☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at alt var ok med bamsemumsen, det er så fantastisk når man ser dem! :)

Flytting er stress! Vi har kjøpt ny bolig med overtakelse i november.. og så skal det pusses opp litt (leier folk), så da kommer vi inn i desember.. baby kommer i januar. Høygravid og flytting ... Det gjorde vi da junior kom og, er ikke å anbefale, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Puffin skrev:

Godt å lese at alt var ok med bamsemumsen, det er så fantastisk når man ser dem! :)

Flytting er stress! Vi har kjøpt ny bolig med overtakelse i november.. og så skal det pusses opp litt (leier folk), så da kommer vi inn i desember.. baby kommer i januar. Høygravid og flytting ... Det gjorde vi da junior kom og, er ikke å anbefale, haha!

Det høres stress ut ja! Men man klarer det meste, heldigvis, selv om det er dritt når det står på. 

Jeg er 9 uker i dag 😀 Lurer på hva den lille driver med inni der, og den spreller litt eller ligger stille. Må lese meg opp om når de begynner å sove og høre og sånn.  

Må få bestilt time til NIPT snart også. Og fly. De ville ha meg inn i slutten av uke 10, og det er to uker til. De kan jo gjøre det fra uke 10, og jeg håpet å dra i starten av uke 10, men fosteret må være en viss prosentandel av kvinnens kropp for at det skal gå, og da er det bedre å vente noen dager ekstra, når man kommer langveis fra. Uansett ikke særlig lenge igjen da 😀 Drar ned alene med fly. Hadde vært hyggelig å bli i noen dager, og ta med mann og sønn,  men jeg jobber dessverre. Og vi holder jo på med flytting og alt. Ikke kan vi bruke så mye mer penger heller, det er rimelig mye som går ut nå for tiden med møbler og div. Så jeg får bare dra alene, og gjøre det jeg skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9+6 i dag. Formen er supergod. Har normalt med energi, ikke kvalm, ikke så veldig oppblåst eller forstoppet lenger, ikke hormonell. Kun litt ømme bryster.

Helt utrolig at jeg har hatt så flaks! Men det har jammen kommet godt med, for jeg hadde ikke hatt tid til å være dårlig. Vi flytter og styrer, løfter og plasserer. Føles som det aldri blir tomt i gamle huset... får vaskedame i morgen, men har fremdeles litt ting jeg må få ut mens hun er der. Skal bli så godt å gi nøklene videre på søndag! 😀 Ikke minst så jeg slipper å forholde mer noe mer til et par av naboene!

Jeg kjøpte doppler i dag, og fant hjertelyden!❤ Tenker den lille ligger og spreller og koser seg mens mor sliter seg helt ut med å bære kasser.

Klinikken jeg har tenkt meg til i Danmark har sommerferie.... Ble først skikkelig lei meg og tenkte jeg måtte utsette testen med 10 dager.  Men så fant jeg en annen klinikk som tilbyr den samme testen. Jeg har nemlig bestemt meg for den som heter NIFTY og ikke harmony eller panorama. Og det er litt vanskelig å finne klinikker som tilbyr den. Men nå har jeg funnet en, og de har ledige timer ca hver dag, så jeg må bare få ordnet med fly. Syns flyet er litt vel dyrt, men det er jo sommer... Og så var det jobb da. Jeg jobber så mye fremover nå, så vanskelig å få tid til å dra :( Men jeg vil gjerne få tatt testen så raskt som mulig, sånn i tilfelle det er noe galt. Og så er jeg så nysgjerrig på kjønnet! 😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelyd :hjerte:. Husker enda den følelsen, fantastisk! Tenk at det er en liten en der inne! 

Håper det ordner seg med fly og sånt. Blir sikkert godt for deg å få den testen unnagjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig gøy med hjertelyd altså ❤ Finner den hver gang jeg leter nå. Men syns doppleren er litt kranglete med tallene. Har en skjerm der det kommer opp, men syns ikke det stemmer helt. Men hører jo den raske dunkingen fra babyen, vet at det ikke er min egen puls.

Jeg bestilte time + flybilletter i dag 😀 Lørdag 21 juli. Gleder meg! Da får jeg se den lille på ul igjen. Og så får jeg svar på testene + vite kjønn ca en uke senere 😀 Vi forteller det til storebror når vi har fått svar. Veldig spent på hva han sier 😂

Endret av Pupsilure
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...