Gå til innhold

Da tre ble fire ❤


Pupsilure

Anbefalte innlegg

På 22.1.2020 den 16.27, Sariou skrev:

Hei på deg!
Vet ikke om du leser her mer og ser det er lenge siden du har skrevet noe, men så du skrev noe i en annen tråd her på forumet, så kanskje. Jeg husker deg veldig godt fra da vi fikk barn i 2010 (min gutt kom i desember), jeg var mer aktiv her da og hadde en annen bruker med et annet brukernavn (Iril). Vi er fremdeles venner på FB, har ikke hatt noe kontakt, men jeg husker deg veldig godt. Ville bare si at det var utrolig fint å lese at du hadde en bedre barselstid nå enn med første, for jeg husker så godt hvor tøft det var for deg og har tenkt på det når jeg har sett at du har oppdatert på FB. Håper dere fremdeles har det bra!  

Hei! Så hyggelig at du stakk innom! :) Husker deg godt, selv om vi var en stor gjeng. Håper alt er bra med dere også, det virker sånn utifra hva jeg har sett på Facebook hvertfall :) Gikk inn nå, og ser jo at dere også venter en liten jente 😍 Gratulerer så mye! Blir nok stor stas for storebror. Det er det hvertfall her, han forguder den lille jenta ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får komme med en liten oppdatering også da, når jeg først skriver her :)

Lillemor er blitt 11 mnd. Jeg er i ulønnet perm i to mnd til. Vi koser oss masse hjemme sammen 😍 Går på babysang 1-2 ganger i uka, og ellers på besøk/bondegård/kjøpesenter. Hun må ut å finne på noe nesten hver dag. Og lekeplassen her blir for kjedelig, for hun vil se mennesker. Hun er ikke 8 kg enda, så hun er ganske lita, men følger sin egen kurve. Hun krabber og går hvis hun holder i noe, men viser ingen interesse for å stå eller gå alene. Hadde trodd hun skulle gått til nå, siden hun har krabbet og reist seg opp etter møbler i 5 mnd allerede. 

Det har skjedd veldig mye med den mentale utviklingen i det siste. Hun kan vinke, vise hvor stor hun er, klappe, leke borte-tittei. Hun peker på lys og sier ys. Hun sier am (nam) og peker på mat. Hun mater dukker og bamser med leker, og lager en søt smattelyd når de liksom spiser. 😂 Hvis jeg ber henne hente f.eks ball, bil, slange, bamse, baby, gakkgakk så gjør hun det. Hun kaller and for dædædædædæ. 😂 Hun gjør bevegelser til noen sanger, f.eks tar på hodet når vi synger Petter edderkopp. Hun forstår veldig mye av det vi sier til henne nå.  

Vi avvente samsoving for en mnd siden, og nå sover hun i egen seng på eget rom. Sovner kl 19, uten å gråte. Våkner i 5 tiden. Sover to lurer, ca 8-10 og 13-15. Men vært endel tull med lurene de siste to ukene. Hun har fire tenner, to oppe og to nede. Men hater tannpuss... Hun spiser bedre enn før, og liker det meste. Men fortsatt litt småspist. Drikker lite og, så jeg har måtte gi eplejuice noen ganger fordi hun ikke har drukket gjennom hele dagen :( Kun litt melk da, men jeg vet ikke hvor mye melk det er i puppene mine lenger...

Hun er ganske aktiv, og jeg kan ikke snu ryggen til henne et sekund hvis vi er andre steder enn stua (Den er ganske godt sikret). Hun vil åpne skuffer, reise seg opp etter bleiebøtta (og helst stikke hånda nedi), leke med døra, dra ut alt toalettpapiret osv 🤣 

Storebror er like betatt av henne som før. Han elsker å leke med henne, blir lei seg hvis hun slår seg, og er generelt veldig opptatt av henne 😍

Med meg går det bra. Venter på en sjekk av underlivet etter fødsel, for jeg er ikke som før. Har fått fremfall tror jeg. Har begynt å slanke meg. Og prøver å ikke grue meg for mye til å begynne å jobbe igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...