Gå til innhold

Da tre ble fire ❤


Pupsilure

Anbefalte innlegg

Jeg hadde forjævlig bekkenløsning + bekkenlåsning + kynnere, og jeg syns tiden nå etterpå er mye bedre. Syntes det var skikkelig tungt enkelte dager, tvang meg til å jobbe bittelitt bare for å ikke bli helt gal i hodet (selv om det var dritvondt, ødela dagen og gjerne natten og dagen etterpå og - så jeg burde ikke gjort det). Kjenner følelsene du har altså, men som sagt er det mye bedre nå når kroppen fungerer omtrent helt bra igjen, og våkenetter med baby er mye bedre enn våkenetter med smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk @tweet og @Porcelain, godt med litt gode ord når man har vondt og er lei alt sammen :) Jeg vurderer å bestille en time hos kiropraktoren. Det er den eneste behandlingen som har hjulpet i dette og forrige svangerskap. Knekke opp låsninger i ryggen + dette nåler i hoftene for å løse opp i bekkenlåsningen. Grunnen til at jeg ikke har turt i det siste er fordi det ble verre av behandling en periode, men nå syns jeg det er på tide å prøve igjen. Hun pleier å ha ledige timer på dagen, så mulig jeg drar dit senere i dag. Heldigvis ble jeg bra etter fødsel sist gang, det er jo folk som har vondt i årevis etterpå. Satser på at det går seg til raskt denne gangen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var 3d ultralyden overstått, og frøkna (Fortsatt jente 😀) har det visst så bra som hun overhodet kan ha det i magen. Det ble gjort vurderinger av pustebevegelser, kroppsbevegelser, fosterlyd og fostervannsvolum og dette fikk hun 8 av 8 mulige poeng for. I tillegg ble hjernen, hjertet, nyrer, morkake, navlesnor og diverse sjekket, og alt var helt perfekt ❤ Hun er ca 1,4 kg nå. Livmorhalsen min var lang. Og hun ligger med hodet ned. Han mente at hun mest sannsynlig vil holde seg i hodeleie nå, siden jeg er i uke 30. Storebror var jo uoppdaget seteleie, så jeg er litt redd for seteleie igjen. Håper hun holder seg der. Vi fikk se henne på 3d, men bildene ble ikke så veldig bra. Klarte ikke å se noen likhet med storebror heller. Men merket underveis at det ikke var så viktig med de bildene egentlig, det var kontrollen som var viktigst, jeg trengte å vite hvordan det egentlig stod til der inne. Føler meg så utrolig lettet og glad for at alt var så bra! Det var vel verdt 1850 kr! 

20181204_150250.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke energi jeg... Jeg gjør absolutt ikke noe fornuftig i løpet av dagen. Jeg ligger i senga eller sofaen. Sover, spiser klementiner og sjokolade. Vet ikke helt hvordan jeg får tiden til å gå, men den gjør nå det. Det begynner å bli tungt å bøye seg, jeg blir andpusten av å gå opp trappa. Jeg vil ingen verdens ting. Jeg har jernmangel, pluss at jeg tror jeg er forkjøla, så mulig det er årsaken. Jeg bruker så mye nesespray (alltid) at jeg ikke vet helt om jeg er forkjøla eller ikke, men nå har jeg økt forbruket enda mer, og det pleier å være tegn på forkjølelse. Mannen og sønnen er forkjøla også. Jeg får i meg for lite/feil næring, så det bidrar vel også til at jeg føler meg sånn. Men jeg har ikke ork til å lage noe.

Jeg sov fra 11.30-12.30, og nå er klokka 14, og jeg er skikkelig trøtt igjen. Jeg håper dette blir bedre, for jeg har veldig mye å gjøre. Gaver som skal pakkes inn, klær som må brettes. Men jeg har bare ikke ork.

Skal på middag med jobben i kveld, og gruer meg, men tror samtidig det blir bra for meg å komme meg ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pupsilure skrev:

Jeg har ikke energi jeg... Jeg gjør absolutt ikke noe fornuftig i løpet av dagen. Jeg ligger i senga eller sofaen. Sover, spiser klementiner og sjokolade. Vet ikke helt hvordan jeg får tiden til å gå, men den gjør nå det. Det begynner å bli tungt å bøye seg, jeg blir andpusten av å gå opp trappa. Jeg vil ingen verdens ting. Jeg har jernmangel, pluss at jeg tror jeg er forkjøla, så mulig det er årsaken. Jeg bruker så mye nesespray (alltid) at jeg ikke vet helt om jeg er forkjøla eller ikke, men nå har jeg økt forbruket enda mer, og det pleier å være tegn på forkjølelse. Mannen og sønnen er forkjøla også. Jeg får i meg for lite/feil næring, så det bidrar vel også til at jeg føler meg sånn. Men jeg har ikke ork til å lage noe.

Jeg sov fra 11.30-12.30, og nå er klokka 14, og jeg er skikkelig trøtt igjen. Jeg håper dette blir bedre, for jeg har veldig mye å gjøre. Gaver som skal pakkes inn, klær som må brettes. Men jeg har bare ikke ork.

Skal på middag med jobben i kveld, og gruer meg, men tror samtidig det blir bra for meg å komme meg ut. 

Litt av en fryd og glede å være gravid. Har sniklest en del her mens jeg selv var gravid. Hadde termin i oktober og følte flere av dere var lenger på vei enn meg, så vet hvordan du har det.

Hvis det er en trøst var jeg helt amøbe til jenta ble født. Da kom energien tilbake 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 12.12.2018 den 17.08, Takida skrev:

Litt av en fryd og glede å være gravid. Har sniklest en del her mens jeg selv var gravid. Hadde termin i oktober og følte flere av dere var lenger på vei enn meg, så vet hvordan du har det.

Hvis det er en trøst var jeg helt amøbe til jenta ble født. Da kom energien tilbake 

Ikke spesielt gøy å være gravid nei. Det høres liksom så koselig ut. Ser så fint ut med den store magen, og alle forventningene og oppmerksomheten. Men må si jeg syns plagene som følger med er skikkelig dritt :( Håper jeg får tilbake energien om 7-8 uker jeg og.

.....

Så sitter jeg her våken midt på natten da. Vært mye våken om nettene i det siste. Det er halsbrann som er hovedproblemet om natta. Våkner ca kl 3 hver natt og må tisse, drikke og ta samarin. I natt skjedde det kl 1. Og jeg fikk ikke sove igjen fordi mannen snorket sånn. Dytta borti han hvert 5. minutt i en time, så gav jeg opp og stod opp. Har spist noen mandler, det skal visst hjelpe på halsbrann, og drukket et glass melk. Er trøtt, men får ikke sove her i godstolen nede. Og har ikke så lyst til å gå opp og legge meg flatt i senga med snorkende mann. Halsbrann er skikkelig fælt! Det brenner skikkelig. Jeg tok gaviscon tyggetablett da jeg la meg, men den gjorde bare vondt verre. Den skummer så fælt, og jeg følte at jeg svelget masse luft, som ble stengt nede liksom. Prøvde å rape det opp, men det gikk ikke og jeg ble uvel og kastet nesten opp. Samarin nøytraliserer, men jeg fortsetter å gulpe. 

Huff, nå må jeg prøve å ikke bli for negativ! Ting jeg er glad for: sykemeldt, så jeg slipper å tenke på jobb oppi dette. Babyen er frisk og rask og livlig. Kun 7-8 uker igjen. Hatt en hyggelig julefeiring. Stor unge som klarer seg mye selv, pluss mann med juleferie, så jeg kan sove på dagtid. Kjøpt en kjempegod lenestol til stua som er BARE MIN. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Pupsilure skrev:

Ikke spesielt gøy å være gravid nei. Det høres liksom så koselig ut. Ser så fint ut med den store magen, og alle forventningene og oppmerksomheten. Men må si jeg syns plagene som følger med er skikkelig dritt :( Håper jeg får tilbake energien om 7-8 uker jeg og.

.....

Så sitter jeg her våken midt på natten da. Vært mye våken om nettene i det siste. Det er halsbrann som er hovedproblemet om natta. Våkner ca kl 3 hver natt og må tisse, drikke og ta samarin. I natt skjedde det kl 1. Og jeg fikk ikke sove igjen fordi mannen snorket sånn. Dytta borti han hvert 5. minutt i en time, så gav jeg opp og stod opp. Har spist noen mandler, det skal visst hjelpe på halsbrann, og drukket et glass melk. Er trøtt, men får ikke sove her i godstolen nede. Og har ikke så lyst til å gå opp og legge meg flatt i senga med snorkende mann. Halsbrann er skikkelig fælt! Det brenner skikkelig. Jeg tok gaviscon tyggetablett da jeg la meg, men den gjorde bare vondt verre. Den skummer så fælt, og jeg følte at jeg svelget masse luft, som ble stengt nede liksom. Prøvde å rape det opp, men det gikk ikke og jeg ble uvel og kastet nesten opp. Samarin nøytraliserer, men jeg fortsetter å gulpe. 

Huff, nå må jeg prøve å ikke bli for negativ! Ting jeg er glad for: sykemeldt, så jeg slipper å tenke på jobb oppi dette. Babyen er frisk og rask og livlig. Kun 7-8 uker igjen. Hatt en hyggelig julefeiring. Stor unge som klarer seg mye selv, pluss mann med juleferie, så jeg kan sove på dagtid. Kjøpt en kjempegod lenestol til stua som er BARE MIN. :)

 

Mye kjent her gitt!

Jeg trodde helt ærlig i graviditeten at jeg kom til å sovne inn for godt av trøtthet. De siste ukene lå jeg bare i senga. Var svimmel. Hadde konstant halsbranm. Spøy ti min før jenta ble snittet ut. Den dagen ga alle slike symptomer seg. Følte meg bra med en gang alt var ute. Aldri vært piggere. Så jeg krysser fingrene for at du får det som meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Takida skrev:

Mye kjent her gitt!

Jeg trodde helt ærlig i graviditeten at jeg kom til å sovne inn for godt av trøtthet. De siste ukene lå jeg bare i senga. Var svimmel. Hadde konstant halsbranm. Spøy ti min før jenta ble snittet ut. Den dagen ga alle slike symptomer seg. Følte meg bra med en gang alt var ute. Aldri vært piggere. Så jeg krysser fingrene for at du får det som meg:)

Huff, det høres helt forferdelig ut! Fullt så dårlig er jeg ikke altså, og det ble jeg ikke på slutten sist heller. Men kjenner meg igjen i at alt ble bedre når ungen kom ut. Gleder meg til å bli ferdig nå! Men 7-8 uker er ganske lenge igjen... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Pupsilure skrev:

Huff, det høres helt forferdelig ut! Fullt så dårlig er jeg ikke altså, og det ble jeg ikke på slutten sist heller. Men kjenner meg igjen i at alt ble bedre når ungen kom ut. Gleder meg til å bli ferdig nå! Men 7-8 uker er ganske lenge igjen... :(

Ja, 7-8 uker er jævla lenge når man er gravid! Og det er rundt det tidspunktet folk begynner å si 'ja nå er det ikke lenge igjen' - idioter😝 en graviduke etter uke 30 er som 1 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7-8 uker føles ikke akkurat rett rundt svingen nei... men pluttselig så er du her likevel😀 jeg skjønner egentlig ikke hvor de siste fem ukene ble av,og nå er det 2 igjen..

Halsbrann suger!!!! Trøster meg med at jaja,slipper å gå opp i vekt av julegodter😭🙂 jeg bruker nå flytende gaviscon,funker mye bedre enn tyggetabletter her.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.12.2018 den 12.10, TeamWP skrev:

7-8 uker føles ikke akkurat rett rundt svingen nei... men pluttselig så er du her likevel😀 jeg skjønner egentlig ikke hvor de siste fem ukene ble av,og nå er det 2 igjen..

Halsbrann suger!!!! Trøster meg med at jaja,slipper å gå opp i vekt av julegodter😭🙂 jeg bruker nå flytende gaviscon,funker mye bedre enn tyggetabletter her.

 

Det er en god stund igjen ja! Men syns jo tiden hittil har gått ganske raskt,  hvertfall raskere enn man skulle tro når man bare er hjemme. Så tenker at plutselig er tiden inne ❤ 

Har fått litt bedre kontroll på halsbrannen nå. Unngått å spise sent på kvelden, ikke spist klementiner, roet ned litt med brus. Og tatt samarin før jeg legger meg. De to siste nettene har jeg vært helt fin! Det betyr forøvrig ikke at jeg sover. Er våken i 1-3 timer hver natt. I natt og forrige natta var det pga smerter i ryggen, på venstre side, høyt oppe. Mannen har omgangssyke, og sønnen var på overnatting hos bestemor i to dager, så jeg tok senga til han lille, og den var helt forjævlig å ligge i!! Stakkars unge! Er en helt ny madrass fra ikea, og de sa at unger ikke trenger overmadrasser, men det tror jeg at han må ha. Samtidig vet jeg at jeg er veldig følsom for harde liggeflater for tiden. Måtte jo plutselig ha overmadrass til senga vår, og jeg takler ikke sofaen vår. Jeg lå kun i senga hans i to timer, da var jeg ødelagt i kroppen, og det fristet mer med omgangssyke enn å bli liggende der 🤣

Lillemor sparker og strekker seg. Legger seg fortsatt i tverrleie innimellom, og det er så vondt! Gleder meg skikkelig til å se henne! Er 33+1 i dag (tror jeg, klarer ikke helt å henge med), og jeg har sett på mange videoer av premature født i uke 33 på YouTube. De er jo helt ferdige og har tilogmed litt bollekinn! Så egentlig for meg at huden var ganske tynn og rød, og at de så helt avmagra ut. Det er så rart å tenke at jeg har en sånn i magen. Klarer ikke å ta det innover meg. Men gleder meg veldig nå. Navnet er bestemt, og vi deler det til de som spør. Egentlig litt overrasket over at folk tør å spørre, for det gjør aldri jeg. Kanskje jeg også skal begynne med det. Vogna står plassert midt i stua, bilstolen står i boden, og det ligger noe babytøy i klesskapet mitt, ellers får vi ta det som det kommer. 

Jeg har fått meg en ny hobby. Noe må jeg jo bruke tiden min på. Har lenge ønsket å lære meg å lage kinesisk mat, og nå er tiden inne. Ser på YouTube, og har kjøpt inn forskjellige sauser og ingredienser som ofre brukes i den slags retter. Startet i går, og lagde vårruller. De ble veldig gode! Har laget det flere ganger før, men da har det vært med ferdig krydderpose. Disse vårrullene her hadde flere ingredienser. Både mann og barn likte dem, så fornøyd med det! I dag skal jeg prøve meg på en kinesisk rett med kylling, tenker jeg. Men må se an formen, for gårsdagens matlaging var veldig tøff for kroppen :( Mine favoritter er kylling Gong Bao og biff chop suey. Syns sjeldent jeg blir helt fornøyd på restaurant, og vil få det til selv. Gong Bao spiste jeg for første gang i Kina for 3 år siden, og det var helt fantastisk godt! Her i Norge har jeg ikke vært like heldig, men kinarestauranten på det nærmeste kjøpesenteret serverer en som er ganske god, bare for sterk. Chop suey har jeg ikke vært fornøyd med siden jeg bodde i Stavanger som 17 åring, der var det en restaurant som jeg ofte spiste på, som hadde en nydelig chop suey. Alt sammenlignes med den, og jeg blir aldri fornøyd andre steder :( Men nå skal jeg lære å lage begge deler! :) Fikk så masse energi av tanken på å lære meg dette, og å se på YouTube, planlegge handleliste osv. :)

Nå har klokka blitt 6, og jeg har vært våken i ca to timer, så tror jeg skal prøve å legge meg litt igjen, kanskje jeg får sove :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halsbrannen har holdt seg borte :) Men jeg har fått en ny plage, og det er nedpress. Kan ikke huske at jeg hadde det med storebror, men han lå jo i sete, og rumpa kommer ikke så langt ned som hodet gjør. Det er ganske ubehagelig, kjenner at det plutselig presser nedover. Jeg kjenner også at rumpa hennes er lenger ned enn den pleier,  men den beveger på seg fortsatt, så hodet er nok ikke festet. 

Ellers er søvnen min litt dårlig. I natt sov jeg fra 23 til 06, så skal vel ikke klage. Det er ryggen som plager meg mest når jeg sover. Men også spark på blæra. 

14 januar skal jeg på samtale på Ahus fordi jeg er redd for overtid. Gruer meg til det! Tar med mannen. Og håper jeg får til en avtale om overtidskontroll mandag 18 februar. Termin er 17/2 men menstermin er mer riktig, og den er 11/2, og da har jeg allerede gått endel over den 18 februar, og vil ha en sjekk og kanskje settes igang. Får høre hva legen sier. Livredd for å bli sett på som sytete, vanskelig og krevende pasient... Og at de ikke kan møte meg på noe som helst :( Jeg vet at de ikke bryr seg om menstermin, at det er oul som teller. Men jeg har så mange bevis på at 11/2 er riktig. Positiv eggløsningstest, tidlig positiv graviditetstest, tre ultralyder (uke 6, 8 og 11). Alt dette stemmer med 11/2. Hvis 17/2 skulle vært riktig ville jeg fått svak positiv graviditetstest allerede 3 dager etter eggløsning, og det går jo ikke. Jeg føler meg så maktesløs i møte med sykehuset, det er jo de som bestemmer, jeg har sikkert ikke noe jeg skulle ha sagt. 

Veksler mellom å grue meg noe sinnsykt til fødsel, og å glede meg til å endelig få oppleve det. Har følt meg litt snytt for opplevelsen siden jeg hadde ks. Jeg tror jeg blir den verste fødekvinnen de har hatt på Ahus, og at det kommer til å gå historier om hvor mye jeg skrek og bannet 🙈😂 De ser vel litt av hvert der. Men forventer et smertehelvete uten like, og jeg kommer ikke til å klare å oppføre meg rasjonelt da. Huff, jeg må vel klare en fødsel jeg, som så mange andre kvinner...? Mamma hadde en veldig lett fødsel, jeg ble nesten født i taxi. Uansett er det ikke noe jeg får planlagt, så jeg får bare ta det som det kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært hos legen og fått svangerskapets siste sykemelding. Etter det dro jeg på senter med sønnen min, for å kjøpe en bursdagsgave. Jeg fikk så mange og ubehagelige kynnere mens jeg gikk, samtidig med nedpress. Har startet igjen nå på kvelden, og er veldig plagsomt. Jeg tror ikke det er noe fødsel på gang akkurat, er jo 6,5 uker igjen, og denna her kommer garantert på overtid. 🤣 Men kroppen forbereder seg nok, og det er jo fint da. Jeg har også en mistanke om at frøkna har lagt seg i en annen stilling og at det presser litt ekstra på. Rumpa kjennes lenger ned, og hele ungen ligger på høyre side. Noen av kynnerene er mest på høyre side, og jeg er egentlig litt usikker på om det er kynnere, eller om det bare er lillemor som presser seg sammen der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg en skikkelig bra dag der jeg fikk vasket 5 maskiner med klær, byttet sengetøy, rydda og styra. Det var så deilig å få gjort ting. Hadde store planer for dagen i dag, men nei... Har ikke gjort noe som helst. Stod opp trøtt og sliten kl 7.45 og fikk storebror ut døra (med krangling :( ) og så sov jeg til han kom hjem kl 13.30. Tok han med bort til butikken (3 min å gå) og handlet litt, og nå har jeg søren meg havnet i senga igjen. Har vondt i halebeinet og korsryggen. Sliten, trøtt og tom for energi. Ligger bare å venter på halsbrannen. I går var den ille, tok to poser samarin og en gaviscon uten at den ble borte. Har ikke vært så mye plaget i det siste, heldigvis. Og sover godt om nettene igjen :) Skal jeg bare tvinge meg opp og få gjort litt? Eller bli i senga og ruge. Mannen er på jobbfest, så lillegutt trenger meg vel om ikke så lenge uansett. Det blir frossenpizza til middag i dag 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske dårlig dag i dag også. Litt mer energi, men har så vondt i ryggen og bekkenet. Tok med sønnen min på svømming på morgenen i dag, og det hjalp endel, men ble så trøtt etterpå, og måtte sove litt, og våknet etter 1-2 timer og hadde vondt igjen. Har litt halsbrann, og er i halvdårlig humør. Mannen er fyllesyk etter fest i går, og jeg må hente unger i bursdag nå. Vil ingenting :( Vil egentlig ikke sove engang, for jeg får så vondt av å ligge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vondt i ryggen og halebeinet i dag. Var våken i to timer i natt med smerter og en forferdelig halsbrann. Min egen feil, for jeg spiste ting jeg ikke burde før leggetid. I dag har jeg åpnet en stor kasse med ting jeg tok vare på fra storebror var baby. Visste ikke hva som var oppi, og ble gledelig overrasket over bæresele, stelleveske, lammeskinn, søte små plagg, sengetøy og andre ting som jeg husker godt ❤ Babyrommet er jo lager etter at vi flyttet, og jeg har ikke orket å tenke noe særlig på det, da det er ting der som vi virkelig ikke vet hvor vi skal gjøre av. Men heldigvis fikk jeg et klarsignal fra mannen om hva jeg kan gjøre med tingene, og nå er det mulig at vi rekker å fikse rommet før hun kommer 💖 Hvertfall få ut de aller fleste kassene, inn med kommode til babytøy, og en seng. Tviler på at vi rekker å male og style så mye men. Nå er rommet fylt til taket med kasser 🙈 Så det blir litt av en jobb. Har også snakket litt om stellebord. Si at brukte vi malm kommode fra ikea, og det fungerte supert. Planen er å gjøre det samme nå, jeg må bare sjekke at det er plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor hadde fest i magen i natt, og jeg kunne ikke gjøre annet enn å stå opp til slutt. Som hun sprellet! Jeg prøvde å bysse på magen mens jeg lå i senga, men det nyttet ikke, så måtte stå opp to ganger. Føltes nesten som hun snudde seg, håper ikke det! Kjenner rumpa der den pleier å være, så hun kom seg nok ikke rundt. Jeg lurer veldig på hvor stor hun er nå. Hun var 1,4 kg for en mnd siden. Hun bør vel ha passert 2 kg, er jo i uke 34 nå. 

I dag skal jeg til tannlegen, men gruer meg pga vond rygg. Det er mye som skjer denne uka. Storebror skal muligens på speideren i morgen. Så er det slalåmkurs på onsdag og kodekurs på torsdag. Og diskotek på skolen på lørdag. Jeg må undersøke at slalåmutstyret passer, og eventuelt få tak i nytt. Og kodekurset må jeg følge han inn til Oslo sentrum, der han møter mannen, som ikke rekker å dra helt hjem og hente han. Gruer meg spesielt til byturen, T-bane er ikke gøy for kroppen min. Kurset er på mannens jobb, og begge gutta mine syns det er stor stas. Mor syns det er mest stress... Hvis formen er skikkelig dårlig må mannen bare komme hjem altså. Jeg er litt lei av at det er jeg som må ta ansvar for det meste når det gjelder henting/kjøring/sjekke utstyr/handling osv. Men samtidig så er det en løsning som passer oss best, da mannen bidrar med andre ting, og han ikke gjør ting så effektivt som meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi wow litt av en uke😲ble litt sliten av å lese om det🤭

Håper det går greit og du får hvilt mellom slagene😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, TeamWP skrev:

Oi wow litt av en uke😲ble litt sliten av å lese om det🤭

Håper det går greit og du får hvilt mellom slagene😊🤞

Er ikke så glad i å ha så mye i kalenderen nei. I dag har jeg nesten bare sovet faktisk 🙈 Og ikke hatt hverken vondt eller halsbrann 😀 Ei venninne fikk babyen sin i helgen, og jeg kjenner at jeg er litt misunnelig. Det er liksom så lenge til min kommer. Men vet det er teit å tenke sånn, er uansett kun noen få uker igjen. Det blir så spennende å få møte henne! 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...