Gå til innhold

Avicii er død


Helado

Anbefalte innlegg

Veldig sterkt å høre kirkeklokkene i Nederland spille flere kjente sanger av Avicii 😭💔 Hjertet mitt blør for Tim. Sliter selv med angst, til tider lammende angst, og da er det grusomt å bli pushet. Han hadde trengt mer fred og ro i livet sitt, og ikke det heisalivet som Ash (den første manageren) og andre rundt ham la opp til. Men han så sitt snitt til å gjøre gode penger på musikkgeniet Tim. Dessverre. Hjelper lite med en lang unnskyldning og hvor lei han er seg nå på Instagram (Ash) Enda bra at Tim satte føttene hardt ned og nektet å turnere i 2017 !! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ble gitt ut i oktober 2017. Sorry, jeg tok feil da jeg skrev 2016!

IMG_2419.PNG

Endret av Monky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja han var ung og pen. Så trist hvis han valgte dra bort fra denne verden selv, eller  hvis det var helsen som sviktet. Håper det ikke hemmer hverdagen din ts, fordi dette er en mann du aldri kjente. Er nok de som følte slik for Michael Jackson og. De laget jo veldig god musikk. Heldigvis kan vi høre på musikken igjen og igjen. Og ikke minst Elvis. Mulig du kjente omsorg for han. Men vi kan ikke redde hele verden. Ingen vet hva som skjedde bortsett fra familien. Håper du ikke lar deg tynges ned i dette. Man skal ikke ta på seg alle  verdens sorger. 

Anonymkode: bc4a5...9df

Nå snakker du om din egen smak, hva du syns er fint og ikke. News flash: alle tenker ikke slik som deg. Finnes mange som mener at musikken din Elvis og Michael J. var for mainstream og kjedelig. Noen av sangene som Avicii produserte syns jeg er like bra om ikke bedre enn mange av de store hittene til Jackson og Elvis. Det er heller ikke uten grunn at han blir skrytt opp i skyene av Nile Rodgers. Det burde si litt. 

Avicii var først og fremst en musikkprodusent som ble overtalt til å begynne å jobbe som DJ. EDM-sjangeren er ikke en sjanger jeg vanligvis hører på og jeg liker ingen DJ:er, men Avicii lagde noen sanger som er blitt til klassikere som f.eks. denne: 

Og denne:

 

Anonymkode: ef5f6...aeb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Avicii er som mange stjerner i mediabransjen ikke noe særlig godt forbilde, da han var alkoholiker og drakk overstadig mye. Dette er ikke noe jeg ville at barnet mitt skulle se opp til. Synd egentlig at man kaster bort muligheten til å være et godt positivt forbilde for både barn og voksne uten å måtte ruse seg.

Anonymkode: e9761...44b

Dette syns jeg også er veldig leit. Han var bare 18 år da han startet. Han elsker å produsere musikk, men da han møtte sin kommende manager Ash, ble han overtalt til å gjøre gigs. Han havnet i et festmiljø, hvor drikking var en stor del av hverdagen, hvor det til og med var forventet å drikke. Han har jo sagt at han i startet ikke drakk under konsertene, men han så at alle andre DJene gjorde det og fikk masse selvtillit av det. Som DJ er du stadig i et festmiljø, og det er bare leit at det var ingen der som tok vare på denne unggutten. I dokumentaren så vi hvor hardt han ble presset. Trist.

Anonymkode: ef5f6...aeb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avicii😭 Jeg blir så ufattelig lei meg på hans vegne. Sett dokumentaren nå, og sitter med så mange følelser. Sinne, frustrasjon, tårer... Ingen som hørte på han da helsen ble dårlig. Ingen som prioriterte hans ve og vel. Bare "mer, mer, mer" 😭 Hjerteskjærende hvordan han ble kjørt. Gjør vondt langt inn i hjerteroten. 💔 Må han hvile i fred der han er nå🌷🌺 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vinky skrev:

Avicii😭 Jeg blir så ufattelig lei meg på hans vegne. Sett dokumentaren nå, og sitter med så mange følelser. Sinne, frustrasjon, tårer... Ingen som hørte på han da helsen ble dårlig. Ingen som prioriterte hans ve og vel. Bare "mer, mer, mer" 😭 Hjerteskjærende hvordan han ble kjørt. Gjør vondt langt inn i hjerteroten. 💔 Må han hvile i fred der han er nå🌷🌺 

Ja 💔😢🌹

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Monky skrev:

Den ble gitt ut i oktober 2017. Sorry, jeg tok feil da jeg skrev 2016!

IMG_2419.PNG

Som jeg skrev ble Den produsert og vist for enkelte i oktober. Netflix fikk den nå i april, for resten å se. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt vondt i meg og har vært utrolig lei meg etter han bortgang. Etter å ha sett dokumentaren så føler jeg bare en enda større sorg. For en utrolig godhjertet, jordnær og fin person han virket å være. Det virket som han bare ville lage musikk og ha et rolig normalt liv ved siden av. Fikk helt vondt i meg da han sa han ikke ville mere, men folk bare pushet på. Jeg håper han hadde det bra og var lykkelig den siste tiden han hadde og at han gikk bort uten smerter. Hvil i fred Tim💔

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Snowhite skrev:

Har helt vondt i meg og har vært utrolig lei meg etter han bortgang. Etter å ha sett dokumentaren så føler jeg bare en enda større sorg. For en utrolig godhjertet, jordnær og fin person han virket å være. Det virket som han bare ville lage musikk og ha et rolig normalt liv ved siden av. Fikk helt vondt i meg da han sa han ikke ville mere, men folk bare pushet på. Jeg håper han hadde det bra og var lykkelig den siste tiden han hadde og at han gikk bort uten smerter. Hvil i fred Tim💔

💔🌹

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Snowhite skrev:

Har helt vondt i meg og har vært utrolig lei meg etter han bortgang. Etter å ha sett dokumentaren så føler jeg bare en enda større sorg. For en utrolig godhjertet, jordnær og fin person han virket å være. Det virket som han bare ville lage musikk og ha et rolig normalt liv ved siden av. Fikk helt vondt i meg da han sa han ikke ville mere, men folk bare pushet på. Jeg håper han hadde det bra og var lykkelig den siste tiden han hadde og at han gikk bort uten smerter. Hvil i fred Tim💔

Sånn er det ofte i musikkbransjen dessverre. Du blir presset fra alle kanter og folk vil tjene penger på deg. Driter om du har dårlig helse. Da får du heller proppe deg full av piller.

MJ er et godt eksempel på det. Han hadde IKKE helse til å holde alle de konsertene (this is it) men var nok mye press. Han var utrolig tynn på slutten 😕 vet jo åssen det hele endte

Håper de som ikke støttet og var der for Tim, sitter med en vond smak i munnen. Stakkars mann 😕

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett dokumentaren siden jeg ikke har Netflix, men men håper det blir mulig å få sett den et annet sted. NRK2 har jo vist en del musikkdokumentarer på sen kveldstid/natt i helgene, håper de vil vise denne en gang. Hvis ikke får jeg bare skaffe meg Netflix, for jeg vil se den. 

Forferdelig trist å lese om det umenneskelige presset han ble utsatt for. Ingen brydde seg om mennesket Tim, bare talentet og musikken hans. Forferdelig hvordan folk bare pushet på når helsen sviktet og han ikke ville mer. Bra han satte ned foten til slutt, men da var det vel allerede for sent. Stakkars, stakkars mann. :trist: Han virket som en utrolig snill, godhjertet og fin fyr i tillegg til at han var et stort musikalsk talent. EDM er egentlig ikke min sjanger og det er lite ny musikk jeg hører på, men musikken til Avicii har jeg alltid likt og hørt masse på. Fryktelig trist at det måtte gå sånn som det gjorde. :( 

Hvil i fred, Avicii, håper du har det bra der du er nå 💔:dagens-rose:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Salka skrev:

Jeg har ikke sett dokumentaren siden jeg ikke har Netflix, men men håper det blir mulig å få sett den et annet sted. NRK2 har jo vist en del musikkdokumentarer på sen kveldstid/natt i helgene, håper de vil vise denne en gang. Hvis ikke får jeg bare skaffe meg Netflix, for jeg vil se den. 

Forferdelig trist å lese om det umenneskelige presset han ble utsatt for. Ingen brydde seg om mennesket Tim, bare talentet og musikken hans. Forferdelig hvordan folk bare pushet på når helsen sviktet og han ikke ville mer. Bra han satte ned foten til slutt, men da var det vel allerede for sent. Stakkars, stakkars mann. :trist: Han virket som en utrolig snill, godhjertet og fin fyr i tillegg til at han var et stort musikalsk talent. EDM er egentlig ikke min sjanger og det er lite ny musikk jeg hører på, men musikken til Avicii har jeg alltid likt og hørt masse på. Fryktelig trist at det måtte gå sånn som det gjorde. :( 

Hvil i fred, Avicii, håper du har det bra der du er nå 💔:dagens-rose:

Den ligger tilgjengelig og gratis på NRKTV :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, eeyoree skrev:

Den ligger tilgjengelig og gratis på NRKTV :)

Gjør den? Så bra! Da skal jeg se den så fort jeg har tid. :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, eeyoree skrev:

Den ligger tilgjengelig og gratis på NRKTV :)

Det er bare kortversjonen. My story ligger på netflix.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, Snowhite skrev:

Har helt vondt i meg og har vært utrolig lei meg etter han bortgang. Etter å ha sett dokumentaren så føler jeg bare en enda større sorg. For en utrolig godhjertet, jordnær og fin person han virket å være. Det virket som han bare ville lage musikk og ha et rolig normalt liv ved siden av. Fikk helt vondt i meg da han sa han ikke ville mere, men folk bare pushet på. Jeg håper han hadde det bra og var lykkelig den siste tiden han hadde og at han gikk bort uten smerter. Hvil i fred Tim💔

Ja😰 Og han sa til og med noe ala "jeg kommer til å dø om jeg fortsetter sånn her" :grine: Og han manageren (Arash?) sa noe om at Avicii ikke forstår verdien av penger. Hvor mange det påvirker når han avlyser show. Fy fader!!!! 😡😰😭

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Xstrella skrev:

Det er bare kortversjonen. My story ligger på netflix.

True Stories heter den på Netflix 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der manageren Arash:sinna: ...leser på instagrammen hans at han er i sorg, fult forståelig, men han burde kanskje tenkt seg om litt tidligere.......... ser folk reagerer på inst hans, til pass....

A tok er riktig valg ved og forlate den "mannen".. ;) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...