Gå til innhold

Avicii er død


Helado

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Omo skrev:

En av hans første tror jeg

(tok bort videoen)

Husker det var favorittsangen min å løpe på tredemølla til. Har ikke hørt den på mange mange år, men jeg blir i godt humør av den.

Jøss for et innhold. Handler det om å ta roadtrip i ruspåvirket tilatand? Sex og rus? Grøss!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Olaug Olsen skrev:

Jøss for et innhold. Handler det om å ta roadtrip i ruspåvirket tilatand? Sex og rus? Grøss!

Det er en sang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns fortsatt det er ufattelig trist!

Et musikalsk geni, med et stort hjerte og god sjel. Så ung og likevel så bevisst på hva han kunne bruke sin kjendisstatus til, å hjelpe andre.

Ikke mange i 20-års alderen som tenker sånn når de blir styrtrike og kjente.

 

Endret av Helado
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Helado skrev:

Syns fortsatt det er ufattelig trist!

Et musikalsk geni, med et stort hjerte og god sjel. Så ung og likevel så bevisst på hva han kunne bruke sin kjendisstatus til, å hjelpe andre.

Ikke mange i 20-års alderen som tenker sånn når de blir styrtrike og kjente.

 

En fantastisk person :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid de gode og store som dør. David Bowie, Michael Jackson, Kurt Cobain, Janis Joplin, Amy Winehouse, George Micheal osv. Listen er lang. Avicii var stor i EDM miljøet.

Så ufattelig trist :( Enda en som er dø. Hvem blir neste? 😢

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tim/Avicii har slitt med alkoholproblemer og har vært innlagt to ganger for dette, samt han fjernet galleblæra og fikk akutt betennelse i bukspyttkjertelen, noe som kan være svært livstruende. Han kom seg noenlunde på beina etter dette og bestemte seg pga helsa og slutte å turnere. Han fortsatte å lage musikk. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spyr av folk som synser, mener og spekulerer om dødsårsaken, både i denne saken og ellers når noen dør brått og tilsynelatende uforklarlig. 

Avicii fikk utrettet enormt på sine 28 år, det er leit at det ikke blir mer fra han. Det fine er at han fikk inspirert mange, så for de som liker denne musikksjangeren vil han på en måte leve videre gjennom andre. Det er ingen fullgod trøst eller erstatning, men litt fint å tenke på oppi det tragiske synes jeg. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist ❤️

 

Han slet også med sosial angst. Ligger en dokumentar ute om han på netflix. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist. 💔

Husk at media formulerer seg på den måten de gjør, for at folk skal spekulere i hva som skjedde og nesten legger til rette for hvilke spekulasjoner folk skal tenke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, MissCortado skrev:

Jeg spyr av folk som synser, mener og spekulerer om dødsårsaken, både i denne saken og ellers når noen dør brått og tilsynelatende uforklarlig. 

Avicii fikk utrettet enormt på sine 28 år, det er leit at det ikke blir mer fra han. Det fine er at han fikk inspirert mange, så for de som liker denne musikksjangeren vil han på en måte leve videre gjennom andre. Det er ingen fullgod trøst eller erstatning, men litt fint å tenke på oppi det tragiske synes jeg. 

Enig, helt unødvendig å begynne og spekulere i dødsårsaker. Vi burde heller trekke fram alle de positive tingene med han, hedre han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Snuppah00 skrev:

Alltid de gode og store som dør. David Bowie, Michael Jackson, Kurt Cobain, Janis Joplin, Amy Winehouse, George Micheal osv. Listen er lang. Avicii var stor i EDM miljøet.

Så ufattelig trist :( Enda en som er dø. Hvem blir neste? 😢

Ikke så rart at Michael Jackson, Kurt cobain, janis joplin, og amy winehouse døde da. 

Alle dør. 

Trist siden han var så ung. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, Ellii skrev:

Ikke så rart at Michael Jackson, Kurt cobain, janis joplin, og amy winehouse døde da. 

Alle dør. 

Trist siden han var så ung. 

Poenget er at de store og gode dør som fluer. Ja, alle dør, men ingen av de dør pga aldring akkurat.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Poenget er at de store og gode dør som fluer. Ja, alle dør, men ingen av de dør pga aldring akkurat.

Presset er uansett utrolig hardt i det miljøet. Det tar nok både på fysisk og psykisk. 💔

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Poenget er at de store og gode dør som fluer. Ja, alle dør, men ingen av de dør pga aldring akkurat.

Nei, de dør av overdose.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
10 timer siden, Christy89 skrev:

Familien sa vel sagt de ikke vil si noe mer og håper folk kan respektere de vil ha fred og ro. Forståelig nok

Synes det er respektløst å drive å spekulerer i hvorfor han døde. Ser en som sa han var narkoman. Herrefred 🙈

derfor er det kanskje like greit om de er ærlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...