Gå til innhold

Avicii er død


Helado

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel, So fucking what?

Anonymkode: 87a14...a6d

Du brydde deg nok til å gå inn i tråden og si noen ord. :)

Anonymkode: 81733...467

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Anbefaler alle å se dokumentaren om han på Netflix :( fin fyr som ikke taklet å bli kjendis så veldig bra 🥀

Samme med flere av medlemme i Swedish House mafia , er også en god dokumentar om dem og det svært utaggerende rusbruket. Han ene ble så deprimert at han ikke greide å turnere mer for det var bare fest og dop, og med den slags dop jevnlig så ødelegger man serotonin produksjonen i hjernen og føler seg bare ulykkelig og suicidal uten.
En dansk forsker forklarte det godt "Man brenner i stykker gledesfølelsene og må fylle på med syntetisk glede"

Anonymkode: eb56e...dfe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nettopp direktesending om han, Det bekrefter de at de ikke vet dødsåraken.

Så ingen grunn til spekulasjoner. 

Anonymkode: 0cdc3...d08

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, den så jeg ikke komme. Visste han måtte avlyse flere konserter og trekker seg fra rampelyset pga helsa. Han ble bare 28. Huff, så trist 😕 Hadde mye bra musikk 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på Wake me up when its all over... Nesten litt creepy..

Anonymkode: ae3af...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av hans første tror jeg

 

Husker det var favorittsangen min å løpe på tredemølla til. Har ikke hørt den på mange mange år, men jeg blir i godt humør av den.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Aloe_Vera skrev:

Jeg er i sjokk... dette er en stor sorg. Jeg klarer ikke å ta det innover meg at det faktisk er sant. Tenk på familien hans, dette er helt forferdelig.

Det dør få 40-45000 i Norge hvert år. Disse har også familie og mange er i bunnløs sorg. 

Just saying. 

Anonymkode: b97f5...144

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han hadde jobbet på noe som blir utgitt i ettertid slik at vi får gleden av å høre et nytt verk fra han en aller siste gang :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det dør få 40-45000 i Norge hvert år. Disse har også familie og mange er i bunnløs sorg. 

Just saying. 

Anonymkode: b97f5...144

Det dør folk hver eneste dag, og det er en stor sorg for de pårørende når sånt skjer. Riktignok forstår jeg ikke helt poenget med kommentaren din, siden denne tråden handlet om at Avicii er død. Jeg synes dette var en trist nyhet.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble helt sjokkert da jeg leste det! :( Likte veldig godt mange av sangene hans ❤️

Levels var den første sangen jeg hørte av han, og den elsket jeg ❤️ Hørte på den nesten heeele tiden en periode. Har skikkelig gode minner fra den sangen, eller egentlig fra mange av sangene hans..

Trist 💔

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste man behøver å si her er gode ord eller enkle ord som rip.

Totalt bortkastet bruk av internett og fingertasting ved å beggyne diskusjoner, krangler og ord som «so what» Går også an i tilfeller å holde kjeft :)

Og med det sier jeg rest in pease

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...