Gå til innhold

Avicii er død


Helado

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget med å kommentere da egentlig? Har du et så stort behov for å kommentere på alt mulig altså? 

Anonymkode: 7a837...b2c

Oh, pardon me all over the place!  Det skal ikke gjenta seg.   :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Salka skrev:

Du har sikkert hørt denne låta her. En av hans mest kjente låter. 

 

Å. Den har jeg hørt ja! Takk for at du delte den. Fin!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Å. Den har jeg hørt ja! Takk for at du delte den. Fin!

Bare hyggelig. :) ja, den er kjempefin. Utrolig søt video også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Salka skrev:

Bare hyggelig. :) ja, den er kjempefin. Utrolig søt video også. 

Ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DU har garantert hørt han. 

Anonymkode: 53174...ae0

Ikke meg du skriver til men vil si at jeg har heller ikke hørt musikken hans for hører ikke på radio, men har jo sett artikler om han i avisa tidligere så "alle" kjenner vel navnet.

Anonymkode: eb56e...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir trist av å lese kommentarfeltet på Instagram hvor folk spekulerer i hva han døde av, de sier alt fra kjønnssykdommer til bilulykke.. Tiden vil vise hva han døde av for de som vil vite det, er så unødvendig å spre rykter i en så tragisk hendelse. Hvil i fred 🦋

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Winza skrev:

Disse to musikkvideoene er noen av de beste jeg noensinne har sett og hørt på, alt takket være Avicii :hjerte: 

Disse er nydelige😍

Stort talent er borte, så alt for tidlig😢

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Blir trist av å lese kommentarfeltet på Instagram hvor folk spekulerer i hva han døde av, de sier alt fra kjønnssykdommer til bilulykke.. Tiden vil vise hva han døde av for de som vil vite det, er så unødvendig å spre rykter i en så tragisk hendelse. Hvil i fred 🦋

Ble han ikke funnet på et rom i Oman? Da hadde det vært rart om det var en bilulykke.

Leser i VG at familien ikke vil snakke om hva som har skjedd før de får kommet seg, noe som selvfølgelig er forståelig. Vi får nok vite det etterhvert.

Endret av Tibbie
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Helado skrev:

Disse er nydelige😍

Stort talent er borte, så alt for tidlig😢

Det er vel mye pågrunn av han at vi har artister som Kygo og Alan Walker, han var en inspirasjon til dj artister der ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler alle å se dokumentaren om han på Netflix :( fin fyr som ikke taklet å bli kjendis så veldig bra 🥀

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist! Han har jo vært syk lenge dessverre. 

Et stort talent, og en han var alt for ung. Føler med familien.

Anonymkode: f9145...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen være så snille å hjelpe meg med å finne denne på spotify? Har lett og lett, men finner den ikke. Den vekker så mange minner 😢

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig triste nyheter. Han var alt for ung til å gå bort. Og jeg kjenner at gravidhormonene gjør at dette blir ekstra trist også. 

Jeg så han live på den første Findings Festivalen det året Wake Me Up kom, og jeg har sjelden hatt en så kul kveld.

Han har vel vært en av grunnleggerne til EDM sjangeren og et stort talent. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest JeSuisLouise

Utrolig trist! Talentfull artist som døde alt for ung, han virket så jordnær syntes jeg hvertfall. Han har forøvrig en av de kuleste remixene jeg har hørt, ever, får helt frysninger av denne:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette var så ufattelig trist... Jeg griner aldri når kjendiser dør, men når jeg hørte om dette måtte jeg gråte litt. Tenk at vi har mistet noen så flink som selveste Avicii. Jeg tror nesten ikke jeg har hørt en sang av ham jeg ikke har likt. For ikke å snakke om at han bare var 28 år, med så mye foran seg!

Siden flere deler sanger her inne, så legger jeg ved en av favorittsangene mine noensinne, med en nydelig video.

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...