Gå til innhold

Avicii er død


Helado

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri hørt om ham før nå, men uansett trist når mennesker går bort så tidlig. :( 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Introduserte meg for House og elektronisk musikk i 2011. Tidligere min absolutte favorittartist. Jævlig trist rett og slett.

 

Hvil i fred. 

 

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Så det nettopp, lurer på hva som har hendt, ble sjokkert helt uforventet.

Hadde ikke han noe hjertefeil eller noe, som gjorde at han trakk seg fra rampelyset? Utrolig trist, digget musikken hans. Ble bare 28 år😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var min favoritt i mange år før han ble kjent som Avicii, så dette var så trist og tragisk at jeg ikke har ord 😔🌹

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist :( Har alltid hatt sansen for Avicii. Har hørt han live flere ganger.

Liker at unge folk klarer å "erobre businessverdenen" fra kjelleren til foreldrene. Han var en av dem.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri vært min type musikk men det er alltid trist når noen så talentfulle (eller ikke tallentfulle) dør for tidlig 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
4 minutter siden, Helado skrev:

Hadde ikke han noe hjertefeil eller noe, som gjorde at han trakk seg fra rampelyset? Utrolig trist, digget musikken hans. Ble bare 28 år😢

Hadde han? Det vet jeg ikke men uansett veldig trist, han var så talentfull og så ung, det er bare trist :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...