Gå til innhold

Avicii er død


Helado

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har kommet frem til at jeg synes synd på han, og har fått oppriktig vondt av han. Han virket (basert på diverse dokumentarer) som en genuint bra fyr. 

TS 

Anonymkode: aeebb...192

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg har kommet frem til at jeg synes synd på han, og har fått oppriktig vondt av han. Han virket (basert på diverse dokumentarer) som en genuint bra fyr. 

TS 

Anonymkode: aeebb...192

Det livet der ødelegger utrolig mange unge (bra) mennesker. 

Anonymkode: ef5f6...aeb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke det Ts beskriver ett ganske vanlig fenomen ? Dette med at en leser om en kjendis som død og da får en videre interesse for personen. Artister selger vel mye rett etter de dør, og får mange nye fans ?

Jeg tro vi som menneske tiltrekkes og frastøtes fenomenet : død. Det er en del av livet, men vi snakker lite om det. Det er skremmende og endelig. Og spesielt når det er ett ungt menneske, kan vi bli mer berørt enn vanlig. Det er en måte å forholde seg til døden på, tror jeg, å berøres av ukjente menneskers bortgang. Og om personen er kjent er det jo lett å finne informasjon og slik ev, bli fascinert av den som er død. Er noen unge når de dør, vil en også kanskje gjerne forstå. 

Det forrige avsnitt er mine tanker. Men kjent er det at det blir mye interesse for en kjendis når denne dør. Og spesielt om den kjente var ung og dødsfallet brått. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Llise skrev:

Nå har familien gått ut med at han tok sitt eget liv. Så vanvittig trist.

Sa de hvordan? O:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Llise skrev:

Nå har familien gått ut med at han tok sitt eget liv. Så vanvittig trist.

Det er jo bare helt tragisk,! Forferderlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Llise skrev:

Niks.

Så trist, han har sikkert vært sykelig deprimert de siste månedene men ingen har merket og trodd alt var bra, er trist hvordan noen kan virke som at de har det bra mens de er ødelagt på innsiden :( Det burde virkelig bli gjort bedre forebyggende tiltak slik at personen får hjelp tidlig og forhindrer at vedkommende tar livet sitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som har bestemt seg for å ta selvmord kan fremstå i overkant lykkelige og rolige rett før, så det er ikke rart hvis ingen merket noe :( skulle bare ønske at noen klarte å se han, og hjelpe han... at han følte seg så fanget at han måtte ta livet sitt for å få fred, knuser virkelig hjertet mitt! 💔

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker nå at siden det var selvmord og han da visste at han ikke ville leve videre, at kanskje han ventet til hans siste verk var over og han ville bli ferdig med det før han tok livet? Nei uff, dette er grusome saker :( Som sagt så burde alle mennesker generelt bli bedre til å legge merke om noen ikke har det bra og hjelpe dem. Når dette skjedde med Avicii så er det ingenting som sier at det ikke kan skje med andre unge artister som for eksempel Kygo eller Alan Walker. Alle artister som har jobbet hardt og vi vet ikke om noen av dem faktisk har det bra, deprimerendes å tenke på og også veldig trist at vi ikke vil få høre mer av musikken hans i framtiden, han var så ung at han kunne ha holdt på til vi alle var gamle og grå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Winza said:

Jeg tenker nå at siden det var selvmord og han da visste at han ikke ville leve videre, at kanskje han ventet til hans siste verk var over og han ville bli ferdig med det før han tok livet? Nei uff, dette er grusome saker :( Som sagt så burde alle mennesker generelt bli bedre til å legge merke om noen ikke har det bra og hjelpe dem. Når dette skjedde med Avicii så er det ingenting som sier at det ikke kan skje med andre unge artister som for eksempel Kygo eller Alan Walker. Alle artister som har jobbet hardt og vi vet ikke om noen av dem faktisk har det bra, deprimerendes å tenke på og også veldig trist at vi ikke vil få høre mer av musikken hans i framtiden, han var så ung at han kunne ha holdt på til vi alle var gamle og grå

Tenker at om man først er i en så forferdelig situasjon at man velger å ende livet sitt så tenker man ikke så mye på om man burde gi ut albumet før en dør. 

Utrolig trist og ja man bør jo huske på at man ikke vet hvordan noen har det kun fordi man har hørt musikken deres eller sett dem på TV. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
36 minutter siden, Salka skrev:

Herregud, så trist og tragisk! 💔 Skulle ønske noen hadde sett han og hjulpet han. :trist: 

Det er helt grusomt. :trist:Hvorfor oppsøkte han ikke hjelp? 

Fuck depression 

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...