Gå til innhold

Avicii er død


Helado

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt overrasket over at han velger en så tacky dame. Alenemor som åpent skriver om sex og mensen? Brevet til eksen Emily var av en helt annen kvalitet. 

Rart 🤔

Anonymkode: ac9f4...486

Tenker at man kan ta det hun og andre ekser skriver, men en stor klype salt. Han møtte sikkert disse damene under turneen, damer som muligens ikke var helt bra for ham og som ihvertfall ikke hjalp ham med å fylle tomrommet. 

Utrolig respektløst å skrive slikt, og å legge ut private meldinger. 

Anonymkode: 9b809...9ae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at man kan ta det hun og andre ekser skriver, men en stor klype salt. Han møtte sikkert disse damene under turneen, damer som muligens ikke var helt bra for ham og som ihvertfall ikke hjalp ham med å fylle tomrommet. 

Utrolig respektløst å skrive slikt, og å legge ut private meldinger. 

Anonymkode: 9b809...9ae

Hadde han kjæreste? Hva heter hun?

Anonymkode: fe750...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde han kjæreste? Hva heter hun?

Anonymkode: fe750...5c8

Det er ikke kjærester, men ekser. Syns for øvrig at hun damen som det er snakk om her, skriver fint, bare noe få ting som var merkelig. Han virket som en fin reservepappa:) 

Anonymkode: 9b809...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun dama tsjekkisk? Mange sånne halvavkledde bilder av ho på nettet. Hun har kanskje fylt et tomrom der og da. Regnet med det skulle komme noen som påstod de var dama hans. Det er klart han sikkert har hatt noen venninner. Har jo vært singel i flere år. 

Anonymkode: a15db...d77

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere ekser som står frem? Hvem er de? Sykt mange vil  frem i rampelyset nå etterpå. Alt er bare trist. Skjønne Tim. Så altfor tidlig. 

Anonymkode: cdd47...91b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tim virket som en reflektert og intelligent fyr, damene hans det motsatte. Bare utseende og fjas. Jeg tror at om han hadde funnet en kvinne som gjorde det mulig for ham å snakke om tanker, livet, meningen med alt og at hun virkelig hadde vært hans sjelevenn, så hadde han ikke tatt livet sitt. Hadde han bare hatt en klippe som hadde bein i nesa og som kunne hjelpe ham til å stå i mot presset fra bransjen tror jeg han hadde kunnet finne lykken. Kjærligheten er sterk og hadde han virkelig hatt drømmekvinnen ved sin side hadde han klart dette. Men i miljøet han hang i kan det ikke være lett å finne kvalitetskvinner.

Anonymkode: ac9f4...486

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tim virket som en reflektert og intelligent fyr, damene hans det motsatte. Bare utseende og fjas. Jeg tror at om han hadde funnet en kvinne som gjorde det mulig for ham å snakke om tanker, livet, meningen med alt og at hun virkelig hadde vært hans sjelevenn, så hadde han ikke tatt livet sitt. Hadde han bare hatt en klippe som hadde bein i nesa og som kunne hjelpe ham til å stå i mot presset fra bransjen tror jeg han hadde kunnet finne lykken. Kjærligheten er sterk og hadde han virkelig hatt drømmekvinnen ved sin side hadde han klart dette. Men i miljøet han hang i kan det ikke være lett å finne kvalitetskvinner.

Anonymkode: ac9f4...486

Herregud, nå må dere gi dere! Han ser veldig lykkelig ut på de bildene sammen med alenemoren og hennes sønn. Jeg sjekket profilen hennes på insta. Ja jeg reagerte på måten hun skrev, men vi er alle forskjellige! Og hun fikk sorgen sin ut på sin måte. Noen detaljer hadde hun nok ikke trengt å dele, men du får inntrykk av hvilken person hun er på alle bildene. Hun er seg selv, gir faen, er leken og glad og legger ikke skjul på noe. Har også lest hvordan hun var svart på kommentarer. Hun har ett godt hjerte og ett lyst sinn til forskjell fra mange av de som vil dømme henne og deres forhold. Han var en voksen mann som etter skaden var skjedd, forsøkte å nyte de gode tingene i livet. Man kan se hvor lykkelig han var med henne og gutten hennes, og alle reisene han var på som man kan se på hans Instagram. Men alt dette skjedde forseint. 

Anonymkode: 9b07a...bf6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var de sammen da han døde da? Siste bilde er fra julen. Tror ikke de var sammen mot slutten. Så trenger hun ikke bruke sønnen. Nei dette skurret litt.

Anonymkode: cdd47...91b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aria Montgomery

Jeg kjenner ikke musikken hans, og er ingen fan. Men det er trist når noen velger å avslutte livet sitt. Tragisk at han ikke fikk hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist at en så ung person velger å ende livet. Trist at han ikke fikk hjelp, og heller valgte den feige veien :( 

Anonymkode: 54eb0...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig trist at en så ung person velger å ende livet. Trist at han ikke fikk hjelp, og heller valgte den feige veien :( 

Anonymkode: 54eb0...112

Det er ikke feigt å ta livet sitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Winza skrev:

Det er ikke feigt å ta livet sitt

Du skal selvfølgelig ha lov til å ha din oppfatning 😊

Anonymkode: 54eb0...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig trist at han er død.:icon_frown: Jeg har flere sanger son han har laget på Spotify. Waiting for Love og Hey Brother er blant favorittene. Hvil i fred, Tim (Avicii).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2018 den 19.41, Helado skrev:

Så utrolig trist, så ung og med bra musikk😓

Hvem er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mr. Kilmister skrev:

Hvem er det?

Da må du google navnet så får du svar. 

Anonymkode: cdd47...91b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da må du google navnet så får du svar. 

Anonymkode: cdd47...91b

Sikkert en ubetydelig person...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig trist at en så ung person velger å ende livet. Trist at han ikke fikk hjelp, og heller valgte den feige veien :( 

Anonymkode: 54eb0...112

Å ta selvmord er aldri veien å gå, men det er alt annet enn feigt. 

Anonymkode: 9b809...9ae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Sikkert en ubetydelig person...

Tar en råsjans nå men tipper at du er mer ubetydelig..... 🙄

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...