Gå til innhold

Ønsker meg en baby!


FruFiolett

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Cati skrev:

Stor klem til deg ❤️ Jeg har hatt det på nøyaktig samme måte. Prøvd på nr 2 i 1 år nå, 2 SA i den tiden... Var på 4. runde Letrozol nå og har fått svak strek 10 dpo.

Så ikke gi opp! Neste gang sitter den!!

 

Takk skal du ha, jeg har egentlig tenkt mye sånn altså, at plutselig sitter den, men nå er jeg så lei og så sliten og så skuffet, så denne gangen er jeg bare skikkelig pessimist. Skuffelsen blir liksom bare kraftigere for hver gang, og jeg føler virkelig jeg skraper bunnen her nå altså... men ja, det er lite å gjøre med det selvfølgelig, annet enn å krabbe seg opp igjen i tide til en ny prøveperiode. 

 

Gratulerer med positiv test forresten! Det må føles fantastisk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, FruFiolett skrev:

Takk skal du ha, jeg har egentlig tenkt mye sånn altså, at plutselig sitter den, men nå er jeg så lei og så sliten og så skuffet, så denne gangen er jeg bare skikkelig pessimist. Skuffelsen blir liksom bare kraftigere for hver gang, og jeg føler virkelig jeg skraper bunnen her nå altså... men ja, det er lite å gjøre med det selvfølgelig, annet enn å krabbe seg opp igjen i tide til en ny prøveperiode. 

 

Gratulerer med positiv test forresten! Det må føles fantastisk❤️

Takk! Ja, blir glad, men allikevel ikke trygg. Gikk til uke 9 sist med stigende tester, hjerteslag på ul og allikevel gikk det dritt. Får bare håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såeh, den dusten av en gynekolog ringte meg aldri idag, og når min tålmodighet var slutt og jeg ringte inn, fikk jeg bare beskjed om at han ikke var tilgjengelig! Og jeg er så irritert!!! Så nå må jeg jo bare begynne på enkel dose av Letrozol igjen da, uten å vite om det er nok og om jeg egentlig burde hatt dobbel. Æsj altså!! Det er muligens en helt bortkastet syklus det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rekker ikke skrive så mye nå, men vil bare innom og si at jeg følger med og heier fortsatt! Utrolig leit at det ikke har skjedd noe enda.. Forstår så godt at du har det tøft og føler deg pessimistisk. Det er lov! 

Stor klem ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, tweet skrev:

Jeg rekker ikke skrive så mye nå, men vil bare innom og si at jeg følger med og heier fortsatt! Utrolig leit at det ikke har skjedd noe enda.. Forstår så godt at du har det tøft og føler deg pessimistisk. Det er lov! 

Stor klem ❤️

Tusen takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjipt med mensen, og en gynekolog som ikke følger opp som avtalt...!! Var det første runde med Letrozol? Og du har ikke fått svar på om du har hatt EL? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ringte gynekologen meg endelig da - og han hadde ikke fått prøvesvarene før idag, så derfor ringte han ikke igår🙄 Men han kunne bekrefte st jeg faktisk har hatt eggløsning på enkel dose Letrozol, og derfor skal fortsette med det. Det var i alle fall bra! Jeg er jo allerede igang med andre runde på enkel dose nå. Han mente nå at vi skulle prøve i 3-6 mnd på egenhånd før vi tok kontakt med han hvis vi ikke lykkes. Herremalla, jeg håper for all del at vi lykkes før det ha gått 6 mnd, men tenk om vi ikke gjør det da! 😱 Jeg tipper nok at vi kommer til å ta kontakt relativt kjøpt etter tre måneder, om enn bare for å avklare hva slags hjelp vi eventuelt kan få videre. Men jeg krysser selvfølgelig alt jeg har for at vi lykkes før det på egenhånd! 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du hadde hatt eggløsning, hurra 👏👏 3-6 mnd ja... Det blir som da gyn skrev til meg på mail at jeg kunne ta kontakt over nyåret for hjelp på veien videre... men hvis jeg ikke følte for å vente (les: tålmodighet nok), så kunne jeg få time da (på det tidspunktet vi hadde mail-kontakt).  Ventet ikke til over nyåret for å si det sånn 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med eggløsning! Skjønner det høres lenge ut, mem samtidig må man jo tenke at det er nå de «skikkelige» prøveperiodene begynner, hvor man faktisk har en sjanse. Og da er jo ikke 3-6 PP noe uvanlig! Håper dere lykkes kjapt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.12.2018 den 21.47, Patriotpaula skrev:

Så bra du hadde hatt eggløsning, hurra 👏👏 3-6 mnd ja... Det blir som da gyn skrev til meg på mail at jeg kunne ta kontakt over nyåret for hjelp på veien videre... men hvis jeg ikke følte for å vente (les: tålmodighet nok), så kunne jeg få time da (på det tidspunktet vi hadde mail-kontakt).  Ventet ikke til over nyåret for å si det sånn 😅

Haha🤣 Lurer på om noen i denne prøvebobla er så tålmodige at de makser ventetiden på eget initiativ😅 Vi har snakket litt om det nå, og hvis syklusene fortsetter å være 28 dager lange får vi faktisk 4 pp til innen mars er over/april så vidt er igang, og hvis ikke vi har lykkes innen det så tar vi kontakt. Da har det vært 5 pp tilsammen på Letrozol, og i underkant av 4 mnd. Det får jommen meg være mer enn nok😅🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.12.2018 den 22.15, bondekone skrev:

Flott med eggløsning! Skjønner det høres lenge ut, mem samtidig må man jo tenke at det er nå de «skikkelige» prøveperiodene begynner, hvor man faktisk har en sjanse. Og da er jo ikke 3-6 PP noe uvanlig! Håper dere lykkes kjapt!

Ja, jeg ser absolutt den, og når jeg leser at ca 80-90% (??) lykkes ila 3 pp når alt er på stell, så er jeg med på å prøve det☺️ Men tviler på at jeg orker å avvente i 6 mnd🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Straks er det 2019 - la det bli et år der vi alle får babydrømmen oppfylt! 🤞🏼 Godt nyttår damer! 🥂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er allerede syklusdag 9, og jeg må innrømme at det tross alt har vært greit med jul og nyttår fordi dagene har gått veldig fort! Og skuffelsen var selvfølgelig enorm og altoppslukende, men så går man jo videre igjen. Jeg tenker jeg begynner med EL-test igjen i kveld, så får vi se hvordan det blir denne runden. Mannen reiser imorgen og skal egentlig være borte til søndag, men vi har blitt enige om at han kommer hjem lørdag hvis EL-testen viser positivt på fredag. Ingen av oss er interesserte i å miste en prøveperiode. Forrige syklus var EL-testen positiv på kvelden dag 12 og morgen dag 13, og hvis det samme gjelder denne runden betyr det positiv test lørdag kveld - og da skal det holde med sex søndag. Det blir ikke optimalt, jeg vet, men han kan ikke gå glipp av jobbopplegget fredag og lørdag, så dette er det beste vi kan få til. Håper det holder🤞🏼 Jeg tenker jo også at han har litt redusert sædkvalitet så skal vi jo i alle fall ikke ha sex oftere enn annenhver dag, og da er det jo tross alt best å treffe akkurat på selve EL-dagen. Men selvfølgelig håper jeg jo aller mest at den testen ikke er positiv før søndag da, det hadde vært det aller beste🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Negativ EL-test igår kveld, sex igår kveld, og mannen har reist idag. Nå blir det spennende å se når EL-testen blir positiv, og for en gangs skyld håper jeg at jeg må vente noen dager før det skjer. Helst helt til søndag kveld før den er positiv, det haddd jo vært det aller beste! 🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi håpe du får en senere eggløsning nå som mannen er bortreist 🤞🏻 Er jo typisk at det ikke blir tilfellet men 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Da får vi håpe du får en senere eggløsning nå som mannen er bortreist 🤞🏻 Er jo typisk at det ikke blir tilfellet men 😬

Ja, det er så innmari typisk hvis det liksom er enda en dag tidligere denne runden for eksempel! Da kommer jeg til å være mannevond helt frem til neste EL! 😅🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ EL-test idag også (heldigvis), men idag er det antydning til strek i motsetning til helt hvit test igår, så det tyder vel på at det begynner å nærme seg. Krysser fingrene for at den avventer til lørdag! 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...