Sansa20 Skrevet 26. april #7401 Del Skrevet 26. april M.H85 skrev (3 timer siden): Nå er det vel ikke alle som selger turer med tittel og "lokkemat" som : Møt inspirasjonskvinnen Kristin! Eller, Er du ensom? Trenger mer nettverk? Meld deg på ( til blodpris) for et par netter i Spania🙈 Er opp til folk selv da, om dem ønske å delta og bli med på turene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 26. april #7402 Del Skrevet 26. april Sansa20 skrev (32 minutter siden): Er opp til folk selv da, om dem ønske å delta og bli med på turene Really? 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurris Skrevet 26. april #7403 Del Skrevet 26. april Sansa20 skrev (4 timer siden): Er opp til folk selv da, om dem ønske å delta og bli med på turene Er det ikke obligatorisk? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 26. april #7404 Del Skrevet 26. april (endret) . Endret 27. april av Wald86 Personvern og sikkerhet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 26. april #7405 Del Skrevet 26. april Wald86 skrev (25 minutter siden): Reisen til Spania tidlig juni har stått og blinket med "Få plasser" i over en uke nå. Lengre enn det og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 26. april #7406 Del Skrevet 26. april Hadde vært gøy om Henrik Troy tok for seg Kristins markedsførings- og salgsteknikker en dag… 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 26. april #7407 Del Skrevet 26. april Xmasclovn skrev (4 timer siden): Lengre enn det og. Hvor mange plasser er det? Er det ikke bare 20 stykker som hun skal ta med på ferie? Kanskje ikke så attraktivt å betale 10 k ekstra bare for å få snakke med Kristin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 26. april #7408 Del Skrevet 26. april «Om du er i økonomisk krise og føler denne - jeg er her for deg, fining ❤️ Du er IKKE alene.» Jeg synes det blir noe uetisk når influencere tar over roller til fagpersoner med universitetsutdannelse. Så er det veldig interessant at før denne storyen, så pakket hun til Hemsedal der vi så moon boots og dyre klær. Min venninne som lever under fattigdomsgrensen har ikke vært andre steder enn i nærområdet på fire år. Hun leier leilighet, sykler året rundt med barnet i vogn og spiser grøt til middag flere ganger i uken. Det er ikke helt samme livsstil som Kristin har for å si det slik, men det er denne gruppen hun spisser seg mot. Ensomhet og isolasjon er normale følelser hos mennesker i en slik situasjon og mange ønsker å være en del av et støttende community, men dessverre så er dette kun business for Kristin. Det er veldig tydelig om man analyserer hennes stories over en periode. 30 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 26. april #7409 Del Skrevet 26. april Hun er altså kritisk til Digipost… Hva med influensere som henne selv som strør om seg med skjønnhetsbehandlinger, PT-timer, restaurantbesøk, hotell, weekender, ferier osv. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 26. april #7410 Del Skrevet 26. april cerruti skrev (4 minutter siden): Hun er altså kritisk til Digipost… Hva med influensere som henne selv som strør om seg med skjønnhetsbehandlinger, PT-timer, restaurantbesøk, hotell, weekender, ferier osv. Hun kunne aldri levd det livet uten alle følgerne hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 26. april #7411 Del Skrevet 26. april (endret) Og virker som om hun finner på innhold også - som ikke samsvarer med virkeligheten. «Jeg betalte jo Viking da jeg hentet ut bilen. De kan jo ikke sende meg inkassovarsel når jeg har betalt. Det går ikke an. Det kan vi ikke finne oss i.» 1. Inkassovarsel har hun trolig ikke fått. Det er dersom man ikke betaler en regning og man får ofte et par advarsler først. 2. Hadde hun faktisk fått en regning fra Viking eller fant hun på dette for å vise at hun selv har økonomiske problemer for å appellere til sin målgruppe, men så stemmer det egentlig ikke? 3. Hvorfor lage innhold om tematikken og rope ut at man har fått inkassobrev når typen nettopp har kommet på besøk? Hadde jeg fått en inkassoregning, så hadde jeg betalt den i stillhet. Jeg kjenner ingen menn som synes det er sjarmerende med kvinner som stadig får inkassovarsel, og orden på egen økonomi er det minste man kan forvente når man går inn i et forhold når det er barn i bildet. 4. Jeg synes det er noe som skurrer med alle disse regningene hun liksom glemmer å betale. Hun har nettopp kommet ut med en bok om rydding/orden, men glemmer å betale ting i hytt og pine? Jeg skjønner meg ikke helt på denne influenceren jeg. Endret 26. april av Marihone Språkvask 20 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 26. april #7412 Del Skrevet 26. april Marihone skrev (1 time siden): Og virker som om hun finner på innhold også - som ikke samsvarer med virkeligheten. «Jeg betalte jo Viking da jeg hentet ut bilen. De kan jo ikke sende meg inkassovarsel når jeg har betalt. Det går ikke an. Det kan vi ikke finne oss i.» 1. Inkassovarsel har hun trolig ikke fått. Det er dersom man ikke betaler en regning og man får ofte et par advarsler først. 2. Hadde hun faktisk fått en regning fra Viking eller fant hun på dette for å vise at hun selv har økonomiske problemer for å appellere til sin målgruppe, men så stemmer det egentlig ikke? 3. Hvorfor lage innhold om tematikken og rope ut at man har fått inkassobrev når typen nettopp har kommet på besøk? Hadde jeg fått en inkassoregning, så hadde jeg betalt den i stillhet. Jeg kjenner ingen menn som synes det er sjarmerende med kvinner som stadig får inkassovarsel, og orden på egen økonomi er det minste man kan forvente når man går inn i et forhold når det er barn i bildet. 4. Jeg synes det er noe som skurrer med alle disse regningene hun liksom glemmer å betale. Hun har nettopp kommet ut med en bok om rydding/orden, men glemmer å betale ting i hytt og pine? Jeg skjønner meg ikke helt på denne influenceren jeg. Har ikke autotrekk heller som resten av Norge, må si hun er gammeldags. Tenkte på den barnehageregninga feks. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 27. april #7413 Del Skrevet 27. april Wald86 skrev (På 24.4.2024 den 13.32): Av det jeg så, og leser, så er hun ikke spesielt opptatt av å trene. I bloggen, som nå er forsvunnet, kunne hun fortelle at det var noe hun hatet. Men hun har alltid snakket nedsettende om overflødig fett, og hatt et ønske om å være tynn. Og det blir man ved å ha et kalorifattig kosthold. Trent og tynn er ikke det samme. Sunn og tynn ei heller. Og som @K_mb peker på, så poster hun komplekser til følgere, og poengterer alt hun "hater" med egen kropp, for deretter å tipse om hvordan man kan endre på det. Renspikket utseendepress. Hva er det hun HATER med egen kropp? Jeg er nok av de fjolsene som følger Kristin, og JEG har ikke fått med meg at hun snakker nedsettende om egen kropp og hva hun hater med den! Jeg har diskutert Kristin med andre i denne tråden, og har sågar også stilt meg en smule kritisk til enkelte ting. Men, skal man ytre noe, så bør nesten det man ytrer tilhøre sannheten. Det gjør ikke det du skriver her. Jeg er ikke spesielt opptatt av mat, men jeg ser ikke at hun har et så ekstremt kalorifattig kosthold, at det er sykdomsfremmende ifht hvordan kroppen blir seende ut. Også lurer jeg litt på; Hva har vi med om hun trener eller ikke? Hva har vi med hvorvidt kroppen hennes er tynn eller tykk? Hadde du likt henne bedre om hun var overvektig ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 27. april #7414 Del Skrevet 27. april Marihone skrev (7 timer siden): 4. Jeg synes det er noe som skurrer med alle disse regningene hun liksom glemmer å betale. Hun har nettopp kommet ut med en bok om rydding/orden, men glemmer å betale ting i hytt og pine? Jeg skjønner meg ikke helt på denne influenceren jeg. Hun har vel oppdaget at postene med ubetalte regninger gir mange klikk. Da spekulerer hun i å la dem ligge, så har hun innhold for noen uker. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 27. april #7415 Del Skrevet 27. april Harnoejegvilsi skrev (5 timer siden): Hva er det hun HATER med egen kropp? Jeg er nok av de fjolsene som følger Kristin, og JEG har ikke fått med meg at hun snakker nedsettende om egen kropp og hva hun hater med den! Jeg har diskutert Kristin med andre i denne tråden, og har sågar også stilt meg en smule kritisk til enkelte ting. Men, skal man ytre noe, så bør nesten det man ytrer tilhøre sannheten. Det gjør ikke det du skriver her. Jeg er ikke spesielt opptatt av mat, men jeg ser ikke at hun har et så ekstremt kalorifattig kosthold, at det er sykdomsfremmende ifht hvordan kroppen blir seende ut. Også lurer jeg litt på; Hva har vi med om hun trener eller ikke? Hva har vi med hvorvidt kroppen hennes er tynn eller tykk? Hadde du likt henne bedre om hun var overvektig ? Jeg vet ikke hvor lenge du har fulgt Kristin men den gamle bloggen hennes hadde flere innlegg om hva hun var misfornøyd med rundt kroppen sin. Det passer naturligvis ikke den nye profilen hennes så disse innleggene er tilfeldigvis slettet. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 27. april #7416 Del Skrevet 27. april (endret) . Endret 27. april av Wald86 Personvern og sikkerhet 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 27. april #7417 Del Skrevet 27. april Wald86 skrev (3 minutter siden): Ja, det ble slettet etter at vi gjenga dem her. Heldigvis har vi Wayback Machine som kan brukes i noen tilfeller for å finne gammelt innhold. Så en kan fint finne dokumentasjon på dette. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 27. april #7418 Del Skrevet 27. april (endret) Luksusbia skrev (12 timer siden): Hvor mange plasser er det? Er det ikke bare 20 stykker som hun skal ta med på ferie? Kanskje ikke så attraktivt å betale 10 k ekstra bare for å få snakke med Kristin? Er faktisk så mange påmeldte , at det er bare 1 ledig plass igjen Endret 27. april av Sansa20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 27. april #7419 Del Skrevet 27. april Sansa20 skrev (2 timer siden): Er faktisk så mange påmeldte , at det er bare 1 ledig plass igjen Hvor ser man det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. april #7420 Del Skrevet 27. april Luksusbia skrev (16 timer siden): Hvor mange plasser er det? Er det ikke bare 20 stykker som hun skal ta med på ferie? Kanskje ikke så attraktivt å betale 10 k ekstra bare for å få snakke med Kristin? Turen til Spania varer i 6 dager og koster 13 850kr. Innebakt i prisen er flybilletter tur-retur, transfer til og fra hotellet, opphold på et bra hotell med frokost og middag hver dag inkludert. I tillegg daglige utflukter og aktiviteter. Tror du virkelig man betaler 10 000 ekstra for at Kristin er reiseleder?? Hvor finner man akkurat lik tur med samme mengde dager i Spania med flybilletter, transfer, opphold på et fint hotell, frokost og middag inkludert i tillegg til daglige utflukter og aktiviteter til 3850kr?? 3850kr dekker ikke flybilletter engang https://viljareiser.no/reiser/spania-altea 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå