Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Xmasclovn skrev (På 19.4.2024 den 20.22):

Orker nesten ikke å prøve en gang, men kort og greit: Privatliv vs bedrift.

Må bare ignoreres, tror ikke at noen kan være så blåst. Troll.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (2 timer siden):

Det hadde ikke overrasket meg. Flere «kroppspositive» som har «innrømmet» plastisk kirurgi. Men alltid «medisinsk» årsak eller en noe som var veldig "plagsomt". Noen navngir stedet også, åpenlyst eller i egne svar til følgere. Som eksponering av alkohol i glass vil dette så klart påvirke, og spisse seg ytterligere mot en målgruppe som har et stort fokus på egen kropp og utseende. Et negativt fokus vil jeg påstå. 

Har du virkelig sendt inn klagen du skulle skrive ?  Grunnlag for det liksom 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (På 17.4.2024 den 8.36):

Eller at hun har egen SALGS side 😱 Kjøp produkter Kristin liker! Sminke,hus,hjem,interiør. 

Har dere sett den siden? Her snakker vi ikke BILLIG. Og hun gir råd til økonomisk vanskeligstilte??? Får håpe de ikke blir påvirket av hennes produkter noe de garantert blir ,og sitter enda mer i gjeld..crazy shit!! Skam.

Eksempel Georgio Armani maskara til 500 kr (!). 

Armani parfyme 2000 kr (!) for stor flaske.

Ramane parfyme 1500 kr (!)

Under hvert produkt står det : Dette er det Kristin bruker. Fy faen så dobbeltmoralsk. Selvfølgelig vil hennes fans bruke samme parfyme,hun har jo den fans gjengen... Passer fint å anbefale slike produkter mens hun spyr ut om det å slite økonomisk!!

 

 

Jeg har også lagt merke til at det er stort fokus på dyre produkter nå. Hun har jo skrytt sånn av en billig mascara hun har brukt i alle år tidligere. Har hun plutselig blitt steinrik? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (1 time siden):

Jeg har også lagt merke til at det er stort fokus på dyre produkter nå. Hun har jo skrytt sånn av en billig mascara hun har brukt i alle år tidligere. Har hun plutselig blitt steinrik? 

Hun er nokså velstående ja,du sliter ikke med økonomien om du klarer å betjente et huslån på 15mill pr måneder,  har en dyr livsstil utenom samt skal bygge deg en funkis terasse ,hage++++😅 Hva skal man si? Hun påstår hun har vært i total økonomisk krise,og kjenner seg veldig igjen med de stakkars gjelds ofrene som skriver til henne at de har mistet lysten å leve....Hun drikker da litt vin,åpner gjerne en inkasso  regning fra barnehagen og sier "vi står sammen" elskede følgere😍 Bare å bøye seg i støvet👌👏🏽

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (9 minutter siden):

Hun er nokså velstående ja,du sliter ikke med økonomien om du klarer å betjente et huslån på 15mill pr måneder,  har en dyr livsstil utenom samt skal bygge deg en funkis terasse ,hage++++😅 Hva skal man si? Hun påstår hun har vært i total økonomisk krise,og kjenner seg veldig igjen med de stakkars gjelds ofrene som skriver til henne at de har mistet lysten å leve....Hun drikker da litt vin,åpner gjerne en inkasso  regning fra barnehagen og sier "vi står sammen" elskede følgere😍 Bare å bøye seg i støvet👌👏🏽

Jeg følger henne ikke lenger, men ser innom av og til. Jeg tviler ikke på at hun HAR vært i en økonomisk krise en gang i livet. I den tiden klesmerket og butikken hennes gikk konkurs vil jeg tro det var tøffe tider. Det jeg syns er rart nå er at hun og Dennis satt på to boliger til mange millioner de skulle selge og at hun fikk lån til å kjøpe nytt til DEN prisen. Jeg og min mann måtte ha kausjonister da vi solgte og kjøpte nytt hus, selv om vi begge hadde gode jobber og over snittet i inntekt. Og prisen på det huset var ikke halvparten av det hun har kjøpt for nå, alene. Jeg syns også det blir veldig feil på nåværende tidspunkt å snakke om økonomisk krise som om hun står i den nå. En økonomisk krise er ikke å kunne kjøpe hus til 15 mill og innrede det med de dyreste møbler og ting. Hadde hun måtte leid en liten leilighet og knapt nok hatt råd til å kjøpe møbler kunne man kalt det en krise. Akkurat nå fremstår hun som svært velstående. 
Og ja, om hun har erfaring med å være i en økonomisk krise fra tidligere, syns jeg virkelig hun bør poengtere det tydeligere. Dersom hun får inkassoregning fra barnehagen nå, vil jeg tro det er fordi hun har glemt å betale, ikke fordi hun ikke kan betale.

  • Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (51 minutter siden):

Jeg følger henne ikke lenger, men ser innom av og til. Jeg tviler ikke på at hun HAR vært i en økonomisk krise en gang i livet. I den tiden klesmerket og butikken hennes gikk konkurs vil jeg tro det var tøffe tider. Det jeg syns er rart nå er at hun og Dennis satt på to boliger til mange millioner de skulle selge og at hun fikk lån til å kjøpe nytt til DEN prisen. Jeg og min mann måtte ha kausjonister da vi solgte og kjøpte nytt hus, selv om vi begge hadde gode jobber og over snittet i inntekt. Og prisen på det huset var ikke halvparten av det hun har kjøpt for nå, alene. Jeg syns også det blir veldig feil på nåværende tidspunkt å snakke om økonomisk krise som om hun står i den nå. En økonomisk krise er ikke å kunne kjøpe hus til 15 mill og innrede det med de dyreste møbler og ting. Hadde hun måtte leid en liten leilighet og knapt nok hatt råd til å kjøpe møbler kunne man kalt det en krise. Akkurat nå fremstår hun som svært velstående. 
Og ja, om hun har erfaring med å være i en økonomisk krise fra tidligere, syns jeg virkelig hun bør poengtere det tydeligere. Dersom hun får inkassoregning fra barnehagen nå, vil jeg tro det er fordi hun har glemt å betale, ikke fordi hun ikke kan betale.

Selvfølgelig sliter hun ikke. Hun har også tapt flere millioner på 2 hus nylig,MEN kjøper et hus til 15 millioner på samme tid. Kan du dette i en slik situasjon er du svært velstående og ingenting annet.

Hadde hun leid en kjeller, tatt kollektiv, spist billig mat og levd ekstremt sparsomt kunne hun ha relatert seg til de følgerene som sliter med store økonomiske problemer ja. 

Hun har også egen "salgs" side der du kan lukte like godt som Kristin med Armani parfyme til 2000 kr eller maskara til 500 😍

Disse følgerne som sliter økonomisk kan bare drømme om eie en knøtt liten bolig en gang, samt hårreisende å si de er en "gjeng" "de står sammen" Oss liksom. Så sitter hun der med sitt luksus liv. Direkte kvalmende.  

  • Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (22 minutter siden):

Selvfølgelig sliter hun ikke. Hun har også tapt flere millioner på 2 hus nylig,MEN kjøper et hus til 15 millioner på samme tid. Kan du dette i en slik situasjon er du svært velstående og ingenting annet.

Hadde hun leid en kjeller, tatt kollektiv, spist billig mat og levd ekstremt sparsomt kunne hun ha relatert seg til de følgerene som sliter med store økonomiske problemer ja. 

Hun har også egen "salgs" side der du kan lukte like godt som Kristin med Armani parfyme til 2000 kr eller maskara til 500 😍

Disse følgerne som sliter økonomisk kan bare drømme om eie en knøtt liten bolig en gang, samt hårreisende å si de er en "gjeng" "de står sammen" Oss liksom. Så sitter hun der med sitt luksus liv. Direkte kvalmende.  

Enig i at det er dårlig stil av henne å kalle seg for «gjengen» vår o.l, det blir faktisk for dumt. Hun er jo avhengig av å holde innholdet sitt på et nivå hvor mange kan kjenne seg igjen, ellers vil hun jo miste følgere. Jeg gidder sjeldent å følge mangemillionærer som viser en totalt annen livsstil enn meg selv, i hvert fall. Jeg avfulgte med en gang hun reklamerte for det glow up kurset sitt og samarbeidet med Belinda. Når folk begynner å skal tjene penger på den måten kan jeg ikke forsvare å støtte dem på noen som helst måte lenger. 
Selvsagt er det veldig fint for henne at hun har kommet seg ut av sin økonomiske krise og kan velte seg i luksus, bare dumt hun får det til å høres ut som dette er noe alle kan klare. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (41 minutter siden):

Enig i at det er dårlig stil av henne å kalle seg for «gjengen» vår o.l, det blir faktisk for dumt. Hun er jo avhengig av å holde innholdet sitt på et nivå hvor mange kan kjenne seg igjen, ellers vil hun jo miste følgere. Jeg gidder sjeldent å følge mangemillionærer som viser en totalt annen livsstil enn meg selv, i hvert fall. Jeg avfulgte med en gang hun reklamerte for det glow up kurset sitt og samarbeidet med Belinda. Når folk begynner å skal tjene penger på den måten kan jeg ikke forsvare å støtte dem på noen som helst måte lenger. 
Selvsagt er det veldig fint for henne at hun har kommet seg ut av sin økonomiske krise og kan velte seg i luksus, bare dumt hun får det til å høres ut som dette er noe alle kan klare. 

Ja alle kan klare det sier hun fra sitt nye flotte hus☺ Hun og sønnen på 5 år klarte dette🤔 Da klarer alle det. Imponerende hva en 5 åring har klart her gitt😅 Soorry...men litt ironisk

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ærlige er influencere om økonomi sånn egentlig? Det er vel helst gull og glitter som skal visest, men så raser plutselig korthuset….. De burde jo ha enorme formuer på størrelse med Norges rikeste eller…..?🧐

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (11 timer siden):

Hvis det er så forbanna normalt hvorfor må hun tyde om dette ,samt tipse om BH er som gjør at dette vises mye mindre? Hvorfor ha fokus på noe som da er normalt??

 

Normalt å ha stor mage også, men vi bruker hold in forde.

Endret av nøtta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, persondebatt og krenkelser. 
 

Sol, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nøtta skrev (14 minutter siden):

Normalt å ha stor mage også, men vi bruker hold in forde.

OK?🤷😅  Og poenget er...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøtta skrev (1 time siden):

Normalt å ha stor mage også, men vi bruker hold in forde.

 KG har opparbeidet seg et navn som moralens vokter mot influencere som lever av å eksponere kropp og utseende på en måte som kan ha negativ effekt på følgere og øvrige. 

Hun poster også komplekser til følgere (som hun anklager andre influencere å gjøre) når hun poengterer at hun hater det og det med egen kropp for deretter å tipse om hva som funker for å endre det.  Men så lenge det er penger å hente så skyr vel KG ingen midler akkurat som de hun selv har kritisert ikke gjør. Potensielt farlig utseendefokus er ikke kun kosmetiske operasjoner!

 

Endret av K_mb
  • Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (5 timer siden):

Ja alle kan klare det sier hun fra sitt nye flotte hus☺ Hun og sønnen på 5 år klarte dette🤔 Da klarer alle det. Imponerende hva en 5 åring har klart her gitt😅 Soorry...men litt ironisk

Hvis alle hadde klart det hadde det ikke vært fattigdom i Norge. Da hadde det bare vært å tatt seg sammen, fått en svært godt betalt jobb uten noe som helst utdanning og levd livets glade dager. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...