Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

https://viljareiser.no/reiser/norge-bjellandstrand
 

Det er heller ikke Kristin som skal lære bort om økonomi på disse turene. Vilja reiser har en tur til Sørlandet som går over 4 dager der KG er reiseleder. På den turen er det med en sjefsøkonom som lærer bort om smart sparing og hverdagsøkonomi. I tillegg er det med ei som jobber som Coach.

Det er Vilja reiser som har leid inn KG til enkelte av turene, og vennskapsreiser er ikke noe nytt. Før var det noe som het Jomfrureiser, et byrå som spesialiserte seg på mennesker som hadde lyst å reise, men som ikke hadde lyst å reise alene. 

Det er mange ensomme uten nettverk i dette landet, supert at også de får mulighet til å reise sammen med andre i samme situasjon og samtidig finne nye bekjentskaper og etterhvert venner. Mange drømmer om å reise, men enten tør de ikke eller så har de ikke lyst til å reise alene. Feks den turen til Taihland; mange drømmer nok om å dra dit, men ikke alene.

Og hvor står det skrevet i stein at KG sine følgere er fattige og ikke har økonomi til disse turene?? Mange sliter ikke med penger, men de er alene og ønsker ikke å dra til feks Taihland alene da det føles tryggere å reise i ei gruppe

Gruppereiser med leder er heller ikke noe nytt. Hvor mange treningsturer med Funkygine som reiseleder har det vært opp igjennom årene? Marna Hauge?

Reiser med kjendiser som reiseledere er ikke noe nytt, allerede for 20 år siden kunne man bli med naturfotograf Sverre Fjeldstad til Afrika

https://www.vg.no/forbruker/reise/i/QlgzdQ/paa-tur-med-kjendiser

For ikke å snakke om alle turene til Spania med charter-Svein.

Men når Kristin er ansatt som reiseleder av Vilja reiser som har fokus på vennskap og at man kan reise uten å reise alene; da er hundreogett ute. Det er ikke Kristin som har opprettet Vilja, det er de som har ansatt henne.

Vedder på at mange ensomme kommer hjem igjen med nye bekjentskaper som utvikler seg til vennskap etter disse turene. Og ikke minst; mennesker som lenge har hatt en drøm om feks Taihland får nå endelig oppleve Taihland da de har ei gruppe å reise sammen med.

Og til du som nevner inkasso; hadde jeg fått ei inkassoregning så hadde jeg hatt null problemer med å hverken åpne den foran mannen min eller si til han at jeg fikk inkassoinnkrav. Ikke alle sender ut purringer heller; hos leger/poliklinikker så sendes det til Digipost hvis luka du kan betale i er stengt for dagen. Glemmer du Digipost, noe som er fort gjort når mye skjer eller man er veldig syk så går det knappe 2 uker før helseforetaket sender regningen til Intrum. Been there, done that…og jeg har en god og ryddig økonomi, men er man skikkelig syk så er det fort gjort å glemme Digipost. For ikke å snakke om eldre mennesker som ikke ser opp ned på en iPad/ datamaskin og ikke eier en smarttelefon.

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skruf skrev (7 minutter siden):

https://viljareiser.no/reiser/norge-bjellandstrand
 

Det er heller ikke Kristin som skal lære bort om økonomi på disse turene. Vilja reiser har en tur til Sørlandet som går over 4 dager der KG er reiseleder. På den turen er det med en sjefsøkonom som lærer bort om smart sparing og hverdagsøkonomi. I tillegg er det med ei som jobber som Coach.

Det er Vilja reiser som har leid inn KG til enkelte av turene, og vennskapsreiser er ikke noe nytt. Før var det noe som het Jomfrureiser, et byrå som spesialiserte seg på mennesker som hadde lyst å reise, men som ikke hadde lyst å reise alene. 

Det er mange ensomme uten nettverk i dette landet, supert at også de får mulighet til å reise sammen med andre i samme situasjon og samtidig finne nye bekjentskaper og etterhvert venner. Mange drømmer om å reise, men enten tør de ikke eller så har de ikke lyst til å reise alene. Feks den turen til Taihland; mange drømmer nok om å dra dit, men ikke alene.

Og hvor står det skrevet i stein at KG sine følgere er fattige og ikke har økonomi til disse turene?? Mange sliter ikke med penger, men de er alene og ønsker ikke å dra til feks Taihland alene da det føles tryggere å reise i ei gruppe

Gruppereiser med leder er heller ikke noe nytt. Hvor mange treningsturer med Funkygine som reiseleder har det vært opp igjennom årene? Marna Hauge?

Reiser med kjendiser som reiseledere er ikke noe nytt, allerede for 20 år siden kunne man bli med naturfotograf Sverre Fjeldstad til Afrika

https://www.vg.no/forbruker/reise/i/QlgzdQ/paa-tur-med-kjendiser

For ikke å snakke om alle turene til Spania med charter-Svein.

Men når Kristin er ansatt som reiseleder av Vilja reiser som har fokus på vennskap og at man kan reise uten å reise alene; da er hundreogett ute. Det er ikke Kristin som har opprettet Vilja, det er de som har ansatt henne.

Vedder på at mange ensomme kommer hjem igjen med nye bekjentskaper som utvikler seg til vennskap etter disse turene. Og ikke minst; mennesker som lenge har hatt en drøm om feks Taihland får nå endelig oppleve Taihland da de har ei gruppe å reise sammen med.

Og til du som nevner inkasso; hadde jeg fått ei inkassoregning så hadde jeg hatt null problemer med å hverken åpne den foran mannen min eller si til han at jeg fikk inkassoinnkrav. Ikke alle sender ut purringer heller; hos leger/poliklinikker så sendes det til Digipost hvis luka du kan betale i er stengt for dagen. Glemmer du Digipost, noe som er fort gjort når mye skjer eller man er veldig syk så går det knappe 2 uker før helseforetaket sender regningen til Intrum. Been there, done that…og jeg har en god og ryddig økonomi, men er man skikkelig syk så er det fort gjort å glemme Digipost. For ikke å snakke om eldre mennesker som ikke ser opp ned på en iPad/ datamaskin og ikke eier en smarttelefon.

Godt skrevet 👍😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (På 26.4.2024 den 10.11):

Og hvor  høydpunktet er reiselederens "emosjonelle raushet", ikke minst.  Og de kan hjelpe deg med "ubalanse" i livet, og økonomi. "Kvinnefelleskap". Samtidig som det deles ut flittige råd på snap om hvordan du kan skjule ulik puppestørrelse med mer. Så hun kan fikse ubalanse der da, med en BH  som sponses.

Hun som var så i mot alt av kroppsfokus og iallefall det å fikse på utseende....Det er lett å se at hun enda ikke har tatt botox da pannen beveger seg,men jeg tror hun er mer bevist på eget utseende enn mange av de andre,hun bare prøver å skjule det....🙃

Og til de som mener hun er så veldig sunn og god i form pga maten hun spiser og "ny" tynn kropp ,vel da blir man ikke andpusten av en gåtur. En sunn kropp er også godt trent. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (5 timer siden):

Er faktisk så mange påmeldte , at det er bare 1 ledig plass igjen 

Det er en veldig vanlig salgsstrategi. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodaneida skrev (44 minutter siden):

Det er en veldig vanlig salgsstrategi. 

....

Endret av Sansa20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (3 timer siden):

Hvor ser man det?

Ble lagt ut på instagram, men i en story. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wald86 skrev (På 26.4.2024 den 18.06):

Reisen til Spania tidlig juni har stått og blinket med "Få plasser" i over en uke nå. 

Nok påmeldte til at det bare er 1 plass igjen gitt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har mer informasjon om denne kjæresten? Jeg har ikke fulgt så mye med på han. Han virker som en oppgradering fra Dennis har jeg fått inntrykk av, og mulig hun har blitt påvirket av han. Med det så mener jeg at hun kanskje vil imponere han og derfor har et økt fokus på kropp og utseende? Hun sa jo i en podcast at hun var redd for å ende opp alene som en singel alenemor på 36 år, så dermed er det forståelig at hun gjør det hun kan for å holde på den nyforelskede følelsen. Jeg skal ikke spekulere i hvordan type kjæresten er, men det er ofte store forskjeller på en mann fra Bærum og Vestlandet uten at jeg skal generalisere så mye. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodaneida skrev (3 timer siden):

Det er en veldig vanlig salgsstrategi. 

Jo, men når ulike reiseselskaper oppgir at det kun 1 plass er igjen, så lyver dem mener du ?  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Sol, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (1 time siden):

Jo, men når ulike reiseselskaper oppgir at det kun 1 plass er igjen, så lyver dem mener du ?  

Det gjør dem så absolutt! Jeg kan ikke garantere at det stemmer i dette konkrete tilfelle, men som praksis innenfor salg er det ganske vanlig. Spesielt på hotellrom og oppmevelser. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant at Kristin med sine «økonomiske utfordringer» er på hyttetur i luksushytte som koster 150 000kr i leie pr uke, mens følgere skriver at de vurderer selvmord pga gjeld og inkasso. Virkelig relaterbart. Godt hun fikk unna «postkasse fredag» før hun dro på hytta…

Endret av Xmasclovn
  • Liker 32
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (20 timer siden):

Ble lagt ut på instagram, men i en story. 

Salgstriks kalles det 😄

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marihone skrev (20 timer siden):

Noen som har mer informasjon om denne kjæresten? Jeg har ikke fulgt så mye med på han. Han virker som en oppgradering fra Dennis har jeg fått inntrykk av, og mulig hun har blitt påvirket av han. Med det så mener jeg at hun kanskje vil imponere han og derfor har et økt fokus på kropp og utseende? Hun sa jo i en podcast at hun var redd for å ende opp alene som en singel alenemor på 36 år, så dermed er det forståelig at hun gjør det hun kan for å holde på den nyforelskede følelsen. Jeg skal ikke spekulere i hvordan type kjæresten er, men det er ofte store forskjeller på en mann fra Bærum og Vestlandet uten at jeg skal generalisere så mye. 

Et tastetrykk og var lett finne ut hvem han var på fjesboken😅  Han har 3 små barn. Kristin som har mer enn nok med 1 barn som hun sender 100% i bhg mens hun selv snapper hele dagen..

Jeg har også tenkt den tanken du har...Gjøre seg pen for ny kjæreste,mer opptatt av utseende.... 🤷

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporing. 
 

Sol, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, M.H85 said:

Et tastetrykk og var lett finne ut hvem han var på fjesboken😅  Han har 3 små barn. Kristin som har mer enn nok med 1 barn som hun sender 100% i bhg mens hun selv snapper hele dagen..

Jeg har også tenkt den tanken du har...Gjøre seg pen for ny kjæreste,mer opptatt av utseende.... 🤷

Endret av Marihone
Slettet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han har 3 barn mellom 11 og 4 år. Så er no travelt for de. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, M.H85 said:

Et tastetrykk og var lett finne ut hvem han var på fjesboken😅  Han har 3 små barn. Kristin som har mer enn nok med 1 barn som hun sender 100% i bhg mens hun selv snapper hele dagen..

Jeg har også tenkt den tanken du har...Gjøre seg pen for ny kjæreste,mer opptatt av utseende.... 🤷

Jeg så også at den nye kroppen trolig er pga. reklameoppdrag. Det har vært mye kropp etter ny kjæreste og økte reklameoppdrag. Ofte når det er reklame for ferie/hotell er det frem med bikinibilder. Annette Haga har også lignende bilder i sine annonser/samarbeid.

Det er jo litt trist at en viss type kropp er idealet, selv om jeg har samme kropp selv, så er jeg glad jeg ikke har døtre som vokser opp med SoMe i dag. Det må være et fryktelig press å være en reklameplakat, der du konkurrerer mot andre influencere for å bli valgt. Samtidig så søker og ønsker jo disse influencerne oppmerksomhet og bekreftelse.
 

For meg har Kristin blitt en influencer på lik linje med de andre i bransjen. Hun skiller seg ikke ut, og det økte fokuset på sminke, luksus, reiser, nye klær, interiør, osv appellerer ikke til folk flest. 

Endret av Marihone
Korrektur
  • Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, M.H85 said:

Et tastetrykk og var lett finne ut hvem han var på fjesboken😅  Han har 3 små barn. Kristin som har mer enn nok med 1 barn som hun sender 100% i bhg mens hun selv snapper hele dagen..

Jeg har også tenkt den tanken du har...Gjøre seg pen for ny kjæreste,mer opptatt av utseende.... 🤷

Nå som hun har avslørt at eieren av the box Hemsedal er nær slektning av typen, så er del vel ingen rocket science 🚀😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gakkepus skrev (59 minutter siden):

Nå som hun har avslørt at eieren av the box Hemsedal er nær slektning av typen, så er del vel ingen rocket science 🚀😅

Blir mye umerket reklame av sånt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...