Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Sharp75! skrev (1 time siden):

Hvor er det hun rydder og vasker så veldig i skapene? Er det hytta til svigers eller bror til typen?? Har ikke fått med meg begynnelsen. Hadde noen gjort det hos meg uten avtale lagt ut offentlig og endret ting jeg hadde eksplodert!

Jeg så det nå. Hun er på hyttetur ca annenhver helg når hun har barnefri. Er nok hytte til typen. Virker som han eier både hytter og båter,eller familien hans iallefall. Mitt inntrykk iallefall. Litt merkelig legge ut slikt,lite interessant...sikkert dugnad😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

M.H85 skrev (3 timer siden):

Jeg så det nå. Hun er på hyttetur ca annenhver helg når hun har barnefri. Er nok hytte til typen. Virker som han eier både hytter og båter,eller familien hans iallefall. Mitt inntrykk iallefall. Litt merkelig legge ut slikt,lite interessant...sikkert dugnad😅

Hun legger nok ut slike filmer for å lage innhold, og for å fremme sin nye bok som handler om hvordan man går fra rot til orden på få enkle steg, altså en ryddebok. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkabilla skrev (53 minutter siden):

Hun legger nok ut slike filmer for å lage innhold, og for å fremme sin nye bok som handler om hvordan man går fra rot til orden på få enkle steg, altså en ryddebok. 

OK🤷 Litt rart hun nylig var hos coach fordi hun slet så utrolig mye med å være strukturert og huset var et kaos hun ikke klarte å rydde. Så har hun gitt ut ryddebok🤔😅

  • Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (14 timer siden):

OK🤷 Litt rart hun nylig var hos coach fordi hun slet så utrolig mye med å være strukturert og huset var et kaos hun ikke klarte å rydde. Så har hun gitt ut ryddebok🤔😅

Hun elsker å rydde nå vettu!🤣

Hadde aldri kjøpt ryddebok av hun!!Bare kopiert andre lell.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets.

Måne, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (På 12.5.2024 den 23.24):

OK🤷 Litt rart hun nylig var hos coach fordi hun slet så utrolig mye med å være strukturert og huset var et kaos hun ikke klarte å rydde. Så har hun gitt ut ryddebok🤔😅

Seriøst?! Har hun gitt ut en bok om rydding? Ser jo ut som en bombe har gått av i hjemmet hennes flere ganger i uken.

Skippertak og ryddesjau kan vel alle. (Som hun driver med stadig vekk pga kaos). Kunsten er at ikke komme til det stadiet, men å være sånn passe ryddig hele tiden. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zooli skrev (1 time siden):

Seriøst?! Har hun gitt ut en bok om rydding? Ser jo ut som en bombe har gått av i hjemmet hennes flere ganger i uken.

Skippertak og ryddesjau kan vel alle. (Som hun driver med stadig vekk pga kaos). Kunsten er at ikke komme til det stadiet, men å være sånn passe ryddig hele tiden. 

De sier så. Ikke at jeg har lest den boken😅 Men hun gav ut en bok for ikke så lenge siden om struktur/rydding ja! Det neste blir vel bok om det å føle med de som har  økonomi innkassoer/rot for det vet hun alt om sier hun. Sikkert derfor hun har kjøpt masse nytt til huset og snart skal bytte ut Audien sin i en fetere bil😉 Ting hun sier stemmer liksom ikke helt,men alt for å få seg følgere vet du...at de skal få en illusjon om at de er en slags "venne" gjeng som står sammen🤗

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooli skrev (1 time siden):

Seriøst?! Har hun gitt ut en bok om rydding? Ser jo ut som en bombe har gått av i hjemmet hennes flere ganger i uken.

Skippertak og ryddesjau kan vel alle. (Som hun driver med stadig vekk pga kaos). Kunsten er at ikke komme til det stadiet, men å være sånn passe ryddig hele tiden. 

Fant den. Kan kjøpes for 300 kr på Ark. Bli Harmonisk med et ryddig hus. Hilsen Kristin som ikke helt klarer å holde huset ryddig selv🤷

default-1Im0Gnoc-medium.jpg

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 time siden):

Fant den. Kan kjøpes for 300 kr på Ark. Bli Harmonisk med et ryddig hus. Hilsen Kristin som ikke helt klarer å holde huset ryddig selv🤷

default-1Im0Gnoc-medium.jpg

Lurer oppriktig på hvorfor hun ikke klarer å nullstille eget hjem på 365 dager en gang.

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (5 timer siden):

Fant den. Kan kjøpes for 300 kr på Ark. Bli Harmonisk med et ryddig hus. Hilsen Kristin som ikke helt klarer å holde huset ryddig selv🤷

default-1Im0Gnoc-medium.jpg

🙄🙈😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (På 13.5.2024 den 13.53):

Hun elsker å rydde nå vettu!🤣

Hadde aldri kjøpt ryddebok av hun!!Bare kopiert andre lell.

Ryddebok faktisk?! Seriøst!? Er det ikke hun som også har gitt ut ROTEbok? Og var ikke noe av greien at rot skulle være så greit og akseptert (ifølge henne altså)...?

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (8 timer siden):

Fant den. Kan kjøpes for 300 kr på Ark. Bli Harmonisk med et ryddig hus. Hilsen Kristin som ikke helt klarer å holde huset ryddig selv🤷

default-1Im0Gnoc-medium.jpg

Den forsiden der må vel være ment ironisk?

For det første er den alt annet enn ryddig og harmonisk. Mer rotete og uharmonisk typografi er det lenge siden jeg har sett. Jeg blir sliten av å lese den.

Og nok en influenser som regelmessig eksponerer rot og ryddig som content - som en skal innbille kjøpere til å tro at kan rydding?

Jeg blir kvalm av bransjen. Denne stiller i samme kategori som Therese Lien si ryddebok. Det er bare piss skrevet av noen og solgt til et forlag som putter en influensers navn på forsiden i håp om å faktisk selge ei bok eller to.

  • Liker 12
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (30 minutter siden):

Den forsiden der må vel være ment ironisk?

For det første er den alt annet enn ryddig og harmonisk. Mer rotete og uharmonisk typografi er det lenge siden jeg har sett. Jeg blir sliten av å lese den.

Og nok en influenser som regelmessig eksponerer rot og ryddig som content - som en skal innbille kjøpere til å tro at kan rydding?

Jeg blir kvalm av bransjen. Denne stiller i samme kategori som Therese Lien si ryddebok. Det er bare piss skrevet av noen og solgt til et forlag som putter en influensers navn på forsiden i håp om å faktisk selge ei bok eller to.

Samme tenkte eg..for en rotete og slitsom forside!!

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som synes det er litt merkelig og på grensen til ufint å dele sååååå mye fra en hytte man tross alt bare er gjest på? En ting er om det blir filmet situasjoner i løpet av hytteturen, men skikkelig «house tour» på noe du verken eier eller har innredet selv? Hadde jeg eid hytta hadde jeg følt meg veldig utlevert. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bladde i den roteboka i en butikk en gang. Verste makkverket jeg har vært borti. Er så dørgende kjedelig at man kan gi ut hva som helst bare man har bakgrunn som c-kjendis. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Den forsiden der må vel være ment ironisk?

For det første er den alt annet enn ryddig og harmonisk. Mer rotete og uharmonisk typografi er det lenge siden jeg har sett. Jeg blir sliten av å lese den.

Og nok en influenser som regelmessig eksponerer rot og ryddig som content - som en skal innbille kjøpere til å tro at kan rydding?

Jeg blir kvalm av bransjen. Denne stiller i samme kategori som Therese Lien si ryddebok. Det er bare piss skrevet av noen og solgt til et forlag som putter en influensers navn på forsiden i håp om å faktisk selge ei bok eller to.

Jeg ble svimmel av forsiden....Helt seriøst....😬

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man kan fint ha løsninger på ting uten å klare å følge den samme malen selv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (7 minutter siden):

Man kan fint ha løsninger på ting uten å klare å følge den samme malen selv 

Man kan. Men hvor troverdig er det?

  • Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo litt av en beskrivelse av hva noen lomper med pålegg kan få til...🧐

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...