Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Kollontaj said:

Blir mye umerket reklame av sånt. 

Ja visst. Alle skjønner jo at det er reklame

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gakkepus skrev (3 timer siden):

Nå som hun har avslørt at eieren av the box Hemsedal er nær slektning av typen, så er del vel ingen rocket science 🚀😅

Ikke fått med meg,men så navnet ja. Antar det er hans bror da😅Var samme etternavn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, M.H85 said:

Ikke fått med meg,men så navnet ja. Antar det er hans bror da😅Var samme etternavn. 

Japp, det stemmer 😅 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (På 28.4.2024 den 14.01):

Salgstriks kalles det 😄

Det er faktisk utsolgt alle plassene nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (1 time siden):

Det er faktisk utsolgt alle plassene nå

Takk for info. Virkelig imponerende at en reise blir fullbooket. Tror det aldri har skjedd før…

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (1 time siden):

Det er faktisk utsolgt alle plassene nå

Plutselig finner de vel noen "ekstra" plasser, skal du se 😗

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (8 timer siden):

Takk for info. Virkelig imponerende at en reise blir fullbooket. Tror det aldri har skjedd før…

Hun har en stor venninnegjeng vettu 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (13 timer siden):

Hun har en stor venninnegjeng vettu 😅

I hvertfall i den virtuelle verden.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at Kristin fikk ny kjæreste, så har hun endret seg og blitt som de fleste influencere fra Oslo. Noen av endringene: 

- Slanket seg

- Mer fokus på sminke

- Mer fokus på bikinibilder og kropp

- Mer fokus på miniskjørt og kjoler

- Båtliv i Oslofjorden

- Dyre reiser 

- Dyrt interiør

- Mer reklame

- Endret målgruppe

- Wannabe vestkant girl

- Kaller fremmede følgere for «mine venner»

Basert på disse endringene, blir jeg usikker på hvem som er den ekte og genuine Kristin. Hun har et helt annet fokus nå og er mer overfladisk, og det er synd å se kvinner endre seg for å nå et mål eller tilfredstille en mann. Hun lever nå i en boble med denne mannen, der det er null ansvar og forpliktelser. Et lite eventyr rett og slett! Men fire barn under samme tak i ulike faser i livet, er et helt annet liv. Er hun virkelig klar for det? Og hun elsker når hun har barnefri! Det snakker hun mye om på story. Hvem appellerer hun egentlig til? 

  • Liker 28
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (2 timer siden):

Etter at Kristin fikk ny kjæreste, så har hun endret seg og blitt som de fleste influencere fra Oslo. Noen av endringene: 

- Slanket seg

- Mer fokus på sminke

- Mer fokus på bikinibilder og kropp

- Mer fokus på miniskjørt og kjoler

- Båtliv i Oslofjorden

- Dyre reiser 

- Dyrt interiør

- Mer reklame

- Endret målgruppe

- Wannabe vestkant girl

- Kaller fremmede følgere for «mine venner»

Basert på disse endringene, blir jeg usikker på hvem som er den ekte og genuine Kristin. Hun har et helt annet fokus nå og er mer overfladisk, og det er synd å se kvinner endre seg for å nå et mål eller tilfredstille en mann. Hun lever nå i en boble med denne mannen, der det er null ansvar og forpliktelser. Et lite eventyr rett og slett! Men fire barn under samme tak i ulike faser i livet, er et helt annet liv. Er hun virkelig klar for det? Og hun elsker når hun har barnefri! Det snakker hun mye om på story. Hvem appellerer hun egentlig til? 


 

https://tv.vg.no/video/191765/her-langer-gjelsvik-ut-mot-sophie-elise
 

🤔

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye med Kristin og andre influensere jeg ikke har sansen for, men jeg synes faktisk at hun er blitt en mer ydmyk og trivelig person etter at hun ble kvitt sin ex.

Endret av Heike72
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (1 time siden):

Mye med Kristin og andre influensere jeg ikke har sansen for, men jeg synes faktisk at hun er blitt en mer ydmyk og trivelig person etter at hun ble kvitt sin ex.

Ble hun mer trivelig og ydmyk fordi hun ikke lenger går etter andre influensere og kritiserer dem for kroppspress etc? Kan ikke kaste sten i glasshus si

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det hun snakket om - ang ei dame/ jente som hadde gjort noe forkastelig med spleis?? 
fikk ikke med meg forhistorien - og nå er det borte 😆

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vintermåne skrev (Akkurat nå):

Hva var det hun snakket om - ang ei dame/ jente som hadde gjort noe forkastelig med spleis?? 
fikk ikke med meg forhistorien - og nå er det borte 😆

Ei som hadde skrevet en lang melding om hvordan hun slet økonomisk og var alene med et barn, hun hadde fått 3500 kroner av Kristin fra sommer-spleisen, nå har visst denne dama lagt ut på jodel at alt var en løgn og gosset seg over hvor lett det var å lure seg til noen tusenlapper. Flere har visstnok svart at sånn må man forvente når man ikke gjør grundig bakgrunnssjekk av mottakerne, men det syns jeg er urimelig å forvente når spleisen har vært en privat ordning. I år skal hun heller samle inn penger å fordele på noen veldedige organisasjoner som hjelper vanskeligstilte familier. 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tar en sjanse når man lager en tillitsbasert innsamling i dag, med tanke på hvor mange svindlere og uærlige folk det er der ute. Hun kan ha blitt lurt mange ganger uten å vite det. Jeg husker at jeg lurte på hvor mye hun sjekket opp mottagere av penger før hun sendte dem. 

Det finnes jo til og med folk med nok penger som stiller seg opp i matkøen på Frelsesarmeen, bare for å få gratis mat. Det er en av grunnene til at de køene er så lange. Det er kynisk! 

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (4 timer siden):

Ei som hadde skrevet en lang melding om hvordan hun slet økonomisk og var alene med et barn, hun hadde fått 3500 kroner av Kristin fra sommer-spleisen, nå har visst denne dama lagt ut på jodel at alt var en løgn og gosset seg over hvor lett det var å lure seg til noen tusenlapper. Flere har visstnok svart at sånn må man forvente når man ikke gjør grundig bakgrunnssjekk av mottakerne, men det syns jeg er urimelig å forvente når spleisen har vært en privat ordning. I år skal hun heller samle inn penger å fordele på noen veldedige organisasjoner som hjelper vanskeligstilte familier. 

Det må man faktisk forvente ja. Alltid noen som "svindler". Det må gå på ærlighet og tro. Man klarer ALDRI luke bort disse menneskene med mindre man får full tilgang til konto ,ligning osv! 

Forstår det er kipt,men er da ikke penger Kristin selv har gitt. Og slike mennesker finnes overalt fra de som lurer til seg beløp av innsamlinger til de som stjeler i butikken osv.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

M.H85 skrev (2 minutter siden):

Det må man faktisk forvente ja. Alltid noen som "svindler". Det må gå på ærlighet og tro. Man klarer ALDRI luke bort disse menneskene med mindre man får full tilgang til konto ,ligning osv! 

Forstår det er kipt,men er da ikke penger Kristin selv har gitt. Og slike mennesker finnes overalt fra de som lurer til seg beløp av innsamlinger til de som stjeler i butikken osv.

Jeg tror nok hun syns det er mer kjipt fordi det er gitt fra andre enn henne selv, og fordi det er penger som kunne gått til noen som faktisk trengte det, men da har hun jo kommet på en løsning for det problemet til årets spleis. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (4 timer siden):

Iår skal hun heller samle inn penger å fordele på noen veldedige organisasjoner som hjelper vanskeligstilte familier. 

Det er jo kjempebra for alle parter. Mens hun var i økonomisk uføre var det jo flere som var skeptiske fordi pengene gikk inn på hennes private konto. Nå greier hun seg tydeligvis bedre økonomisk og det å gi pengene videre til veldedige organisasjoner er nok lurt. Som mange har påpekt tidligere ..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (På 1.5.2024 den 18.04):

Etter at Kristin fikk ny kjæreste, så har hun endret seg og blitt som de fleste influencere fra Oslo. Noen av endringene: 

- Slanket seg

- Mer fokus på sminke

- Mer fokus på bikinibilder og kropp

- Mer fokus på miniskjørt og kjoler

- Båtliv i Oslofjorden

- Dyre reiser 

- Dyrt interiør

- Mer reklame

- Endret målgruppe

- Wannabe vestkant girl

- Kaller fremmede følgere for «mine venner»

Basert på disse endringene, blir jeg usikker på hvem som er den ekte og genuine Kristin. Hun har et helt annet fokus nå og er mer overfladisk, og det er synd å se kvinner endre seg for å nå et mål eller tilfredstille en mann. Hun lever nå i en boble med denne mannen, der det er null ansvar og forpliktelser. Et lite eventyr rett og slett! Men fire barn under samme tak i ulike faser i livet, er et helt annet liv. Er hun virkelig klar for det? Og hun elsker når hun har barnefri! Det snakker hun mye om på story. Hvem appellerer hun egentlig til? 

Klar for 4 små unger hun? Nei hun sier i dag at hun ALDRI vil ha ansvar for flere barn. Det er kun hennes altså 1 barn hun vil ha ansvar for. 

Sitat Kristin: " det er jo noen bonus barn og nieser her og der,men jeg skal KUN ha ansvar for mitt ene barn" noe slikt sier hun.

Da lurer jeg på en ting🤔Siden hun sier hun vil gifte seg og at dette er mannen i hennes liv, da er naturlig flytte sammen etterhvert. Og hun sitter å sier på terrassen følgende: 1 barn er mer enn nok!! Tenk dere 3 barn (!) what? Nei nei... Ehh..Kristin,når du gifter deg med "mannen" i ditt liv kommer hans 3 barn på kjøpet. Altså du vil i perioder ha ikke 3,men 4 barn i huset😅😅 ironisk... Hun av alle burde funnet seg en barnløs, hun sier jo selv at 1 barn er mer enn nok og hun skal kun ha ansvar for 1🤔😅

Fungerer ikke slik hvis du gifter deg med en fyr med 3 barn. Tror aldri hun hadde orket et hus med 4 barn 50% av tiden, aldri...hun elsker jo fri fra 1 barn😅 

Men som det sies her, kjekk mann,båt,hytte++++... Fasade dame er hun blitt. 🙈

  • Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...