Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Fru G skrev (1 time siden):

Ikke første gangen dette skjer hos MN. Brukte dette settet forrige uke også, uten å merke. Har også begynt å vise det yngste barnet. 

Fatter ikke at dette shady opplegget til Reme og influenserne ikke får følger snart. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unodostrez skrev (4 timer siden):

Slettet. Feil bilde 

Toppet det med en Careless-bikini på SUP-brett. Jeg tenker at denne bransjen er vanskelig å ta. Sikkert vanskelig å holde styr på om de betaler for varene eller om de får dem, og dermed ta dem på dette med skjult reklame for «en venn»/influencer kollega. Ser uansett for meg en debatt, der Reme tar med undersåttene, og de blir spurt litt omkring hvem, hva, hvor, sertifisering, bærekraft, forbruk, fast-fashion, skjult reklame, Kina, Tyrkia, og i det hele tatt. Hadde vært en DRØM å se på! 

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett ansiktet på barna men bare at de vises litt bakfra/siden men ikke i nærheten av før. Men for min del tenker jeg de kan dele litt bilder i ny og ne. Det har liksom blitt fra å dele mye til ingenting. 

Jeg sendte melding til Monica og spurte hvor det lilla settet var men ikke fått svar. Men takk for beskjed her - ser veldig deilig ut! Og kan hende det er kjøpt eller fått i gave? Uten at man skal dele noe? Hvis det er ukesvis hvor hun har gått med det uten å ha en påfølgende reklame med link så er det dumt å spre usann info. Skriv heller om dette om den linken og reklamen plutselig kommer, tenker jeg. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig funny å tenke på at livene deres består i å filme seg selv hele tiden. Synes jeg ser Chris: "Hva skal jeg finne på i dag da? Jo jeg setter mobilen på opptakk og filmer når jeg lager frokost. Slik jeg har gjort en million ganger tidligere." Mens Monica filmer seg selv når hun sminker seg. Slik hun har gjort en million ganger tidligere.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (7 minutter siden):

Helt utrolig funny å tenke på at livene deres består i å filme seg selv hele tiden. Synes jeg ser Chris: "Hva skal jeg finne på i dag da? Jo jeg setter mobilen på opptakk og filmer når jeg lager frokost. Slik jeg har gjort en million ganger tidligere." Mens Monica filmer seg selv når hun sminker seg. Slik hun har gjort en million ganger tidligere.

Dette tenker jeg også på. Det må være en spesiell type personlighet som er komfortabel med å bruke dagene sine på dette. Skjønner at det kan være fint med fleksibel jobb når barn er små, men synes det må være litt flaut av å leve av dette. Men de tjener sikkert kjempegodt og jeg skjønner at jeg selv er fullstendig akterutseilt 😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unodostrez skrev (Akkurat nå):

Ser hun har merket insta-story med reklame for Careless, og det er jo bra 👍 

Ellers vasser hun også rundt i kjoler uten å merke reklame.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilly Rose skrev (3 minutter siden):

Ellers vasser hun også rundt i kjoler uten å merke reklame.

Absolutt. 
Jeg er fascinert over denne bransjen, og snoker derfor innom kontoene for å se hva de egentlig presenterer. Dumt, for da får de jo sine klikk forsåvidt. Idag tenker jeg at det er merkelig at desse to (Chris og Monica) kan leve av dette influencer- yrket. De leverer jo ingenting annet enn hverdagslige situasjoner. Konseptet er jo borte, etter at de ble «tatt» på eksponering av barn. Hele greia var vel denne familien Nyhus som skulle være i fokus, selge klær for hele familien osv. Monica har sine kjoler som hun driver på med. 

Jaja, kanskje noe jeg ikke forstår… 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyacinth skrev (36 minutter siden):

Dette tenker jeg også på. Det må være en spesiell type personlighet som er komfortabel med å bruke dagene sine på dette. Skjønner at det kan være fint med fleksibel jobb når barn er små, men synes det må være litt flaut av å leve av dette. Men de tjener sikkert kjempegodt og jeg skjønner at jeg selv er fullstendig akterutseilt 😂

Jeg tenker at de som biter på agnet ikke skjønner konseptet, influncer Monica + Chris = manipulasjon for at naive kunder skal kjøpe billige klær. 
Absolutt alt hun legger ut og deler om mensen, spiral, migrene osv, er for å bygge relasjoner til kundene sånn at de skal føle at de har en tilknytning til Monica. Det støttes opp om venninnen og det kjøpes klær. Dette er manipulasjon som det synger etter. konseptet er kynisk og det er en veldig aggressiv form for reklame som egentlig ikke burde vært lov. 

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (1 minutt siden):

Absolutt. 
Jeg er fascinert over denne bransjen, og snoker derfor innom kontoene for å se hva de egentlig presenterer. Dumt, for da får de jo sine klikk forsåvidt. Idag tenker jeg at det er merkelig at desse to (Chris og Monica) kan leve av dette influencer- yrket. De leverer jo ingenting annet enn hverdagslige situasjoner. Konseptet er jo borte, etter at de ble «tatt» på eksponering av barn. Hele greia var vel denne familien Nyhus som skulle være i fokus, selge klær for hele familien osv. Monica har sine kjoler som hun driver på med. 

Jaja, kanskje noe jeg ikke forstår… 

Det er vel heller noe kundene ikke har forstått. Monica og Chris er selgere og de manipulerer folk til å kjøpe, kjøpe og kjøpe.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de usikre på om de skal bli influencere innen matlaging, sminke-videoer eller trening? Føler det er de tre aktivitetene det hoppes mellom for tiden. Lite (intet) å melde fra den kanten virker det som. Kanskje heller tråkke seg ned på kontoret og jobbe noen timer?  Eller? Bare en tanke….. 7.5 t dag på en måte… 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går i sminkevideoer, mamazita (jobber aldri moren hennes??), treningsøkter i underkjolen og bilturer med oversized solbriller. Interessant hverdag.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (2 timer siden):

Det går i sminkevideoer, mamazita (jobber aldri moren hennes??), treningsøkter i underkjolen og bilturer med oversized solbriller. Interessant hverdag.

Det kan jo hende moren er ufør.. kan være det selv om mann er oppegående

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ennå ikke hele konseptet Nyhus. Han er ansatt i firma til Reme (antar jeg), og hun prøver leve av kjolene hun designer og selger? Og ellers så har de et «zero» innhold (etter min mening) i sosiale medier. Er de da egentlig influencere? Prøver å forstå greia. Funkygine pakker kofferten, viser frem reklame for eget produkt (merka) og skal jobbe to uker i Kypros. Har kompetanse og kunnskap. Så, jeg lurer på om det fins et godt argument for at dette Nyhus-paret kommer under yrkestittel influencer…. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (På 10.8.2023 den 21.50):

Skjønner ennå ikke hele konseptet Nyhus. Han er ansatt i firma til Reme (antar jeg), og hun prøver leve av kjolene hun designer og selger? Og ellers så har de et «zero» innhold (etter min mening) i sosiale medier. Er de da egentlig influencere? Prøver å forstå greia. Funkygine pakker kofferten, viser frem reklame for eget produkt (merka) og skal jobbe to uker i Kypros. Har kompetanse og kunnskap. Så, jeg lurer på om det fins et godt argument for at dette Nyhus-paret kommer under yrkestittel influencer…. 

De minner meg om spillet sims. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg syns kjolen Monica lanserer nå ser veldig fin ut. Kan det være at hun er mer opptatt av kvalitet enn kvantitet? (I motsetning til…….) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unodostrez skrev (18 timer siden):

Jeg må innrømme at jeg syns kjolen Monica lanserer nå ser veldig fin ut. Kan det være at hun er mer opptatt av kvalitet enn kvantitet? (I motsetning til…….) 

De kjolene hennes sitter i det minste pent på..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (På 4.8.2023 den 18.20):

Fatter ikke at dette shady opplegget til Reme og influenserne ikke får følger snart. 

Burde tipse NRK eller Aftenposten eller noen andre som ikke har tilkytning til influencere, og som er villig til å stille litt kritiske spørsmål.

Den Reme «sirkelen» med alle de selskapene og flyten mellom dem hadde det vært interessant at noen så på.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (28 minutter siden):

De kjolene hennes sitter i det minste pent på..

Enig. Hun har litt stil og driver ikke med lanseringer flere ganger i mnd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (8 timer siden):

Enig. Hun har litt stil og driver ikke med lanseringer flere ganger i mnd. 

Men, når jeg ser på Oslo-turen nå, med frisør, hotell, spa og shopping, tenker jeg på de følgerne som faktisk lar dem leve slik. Provosert. 

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...