Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Irja skrev (1 time siden):

Ferie utenom skoleferien handler nok om at det er rimeligere å reise.

Oppholdet er sponset. Sikkert ikke like lett å få sponset i høysesong.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (31 minutter siden):

Oppholdet er sponset. Sikkert ikke like lett å få sponset i høysesong.

Var det jeg tenkte også. Klart skolen må ta hensyn til at ferien må tilpasses gode sponsavtaler :ironi:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

QueenQ skrev (2 timer siden):

Kan noen be Monica brenne de hvite støvlettene hun alltid har på seg?

Hadde noen lignende i 2002…

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (9 timer siden):

Hadde noen lignende i 2002…

Nettopp. De er så grusomme og harry (i 2023).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sett en eneste snap av barna, men helt ærlig barn som er så små har ikke vondt av å oppleve andre kulturer og oppleve en tur sammen med familien sin. Tanter og bestemor også. Syns det er fint! Reiste selv mye som barn og ville ikke byttet det ut med mer skole. La de ta egne valg når det kommer til ferier! Ikke alle mener det samme og det bør være ok! 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fillipa123 skrev (2 timer siden):

Ikke sett en eneste snap av barna, men helt ærlig barn som er så små har ikke vondt av å oppleve andre kulturer og oppleve en tur sammen med familien sin. Tanter og bestemor også. Syns det er fint! Reiste selv mye som barn og ville ikke byttet det ut med mer skole. La de ta egne valg når det kommer til ferier! Ikke alle mener det samme og det bør være ok! 

Helt enig! Hadde aldri tvilt et sekund på å gjøre det samme! Blir fascinert at noen klarer å finne noe negativt i det tilogmed 😅

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cHg skrev (2 minutter siden):

Helt enig! Hadde aldri tvilt et sekund på å gjøre det samme! Blir fascinert at noen klarer å finne noe negativt i det tilogmed 😅

I det tilogmed ? Jeg synes barna skal være på skolen når de skal og synes det er viktig å vise barna mine at man ikke bare kan tas ut utenom ferier. Heldigvis sier flere og flere skoler nei til å gi permisjon for å reise på ferie👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (23 timer siden):

Ferie utenom skoleferien handler nok om at det er rimeligere å reise.

De er sponset så klart de må reise da🤦🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (14 minutter siden):

I det tilogmed ? Jeg synes barna skal være på skolen når de skal og synes det er viktig å vise barna mine at man ikke bare kan tas ut utenom ferier. Heldigvis sier flere og flere skoler nei til å gi permisjon for å reise på ferie👍

Kjempe bra, men bør ikke det allikevel være opp til hver foreldre? Har selv tatt ut barn fra skolen for å reise, og da får man beskjed at vi er ansvarlige for å lære de det de evt  "mister" , noe i den duren (noen år siden). De har ikke lidd av den grunn med tanke på videre utdanning/jobb. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Kjempe bra, men bør ikke det allikevel være opp til hver foreldre? Har selv tatt ut barn fra skolen for å reise, og da får man beskjed at vi er ansvarlige for å lære de det de evt  "mister" , noe i den duren (noen år siden). De har ikke lidd av den grunn med tanke på videre utdanning/jobb. 

Det er en influencer som deler og det er fullt lov å diskutere det som deles.

Det er jo en grunn til at flere og flere skoler sier nei til dette,  så da tenker jeg det er helt greit å diskutere det jeg, du må ikke bli med på diskusjonen om du ikke liker den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (3 minutter siden):

Det er en influencer som deler og det er fullt lov å diskutere det som deles.

Det er jo en grunn til at flere og flere skoler sier nei til dette,  så da tenker jeg det er helt greit å diskutere det jeg, du må ikke bli med på diskusjonen om du ikke liker den.

Hvor har jeg skrevet at det ikke er lov og diskutere det? Er det ikke lov å komme med mine tanker om at det bør være opp til hver foreldre? Selv om de er influencere? Skal det være ekkokammer uten at noen andre får stille seg undrende til ting? Her får man bare være med og diskutere om man liker diskusjonen og er enig? 

 

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (18 minutter siden):

Det er nok spons, og det får de nok ikke i høysesongen.

Det er spons, visstnok ganske dyrt hotell 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (11 timer siden):

Det er spons, visstnok ganske dyrt hotell 

Nemlig! Og jeg er så glad de kan være på dette barnevennlige hotellet UTEN å eksponere barna, endelig! Monica har virkelig blomstret opp, både på snap og Camp Kulinaris. 

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Irja skrev (På 10.5.2023 den 13.46):

Ferie utenom skoleferien handler nok om at det er rimeligere å reise.

Å det er nesten så jeg skjønner at om en familie som kanskje må snu mye på krona men har klarte og spare til en sydentur.. at de kanskje tar ut barna i en uke

Men her er det snakk om familier som har råd til og reise i ferier. Men om man nevner dette i de aktuelle influencere sine IG kontoer så blir følgere forbanna og mener at dette må vi unne de.. vi må slutte og legge oss opp i livene til influencere 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cHg skrev (21 timer siden):

Helt enig! Hadde aldri tvilt et sekund på å gjøre det samme! Blir fascinert at noen klarer å finne noe negativt i det tilogmed 😅

Det er da ikke negativt at de tar med barna på ferie.. det negative er at de tar ut barna fra skole faktisk flere ganger i året for å dra på ferie. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 timer siden):

Det er da ikke negativt at de tar med barna på ferie.. det negative er at de tar ut barna fra skole faktisk flere ganger i året for å dra på ferie. 

Hvilke andre steder har de reist i år og tatt ut barna av skole? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fillipa123 skrev (10 minutter siden):

Hvilke andre steder har de reist i år og tatt ut barna av skole? 

De har kanskje ikke vært andre steder i året men vet at andre har vært på minst to-tre turer i dette skoleåret.  Å jeg synes det er ufattelig at noen forsvarer dette . Vi har skolen for en grunn og det er at barna skal være på skolen for og lære og vi har skoleferier for en grunn og det er for at vi kan dra på ferie

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...