Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

~ Ada ~ skrev (19 timer siden):

Synes det er på sin plass å igjen fremheve at dette paret har endret praksis og sluttet å eksponere barna🙌🎉🙌🎉🙌

Ja er enig med deg i dette:). Har begynt å følge med på dem igjen fordi de virker som de tåler litt kritikk og gjør noe med dem. Det står det i respekt av 😃

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker mange influencere kan lære av Nyhusene på dette området. De har jo bygget sitt image rundt familielivet og barna har vært mye av hovedgrunnlaget for inntekten deres gjennom årene. Allikevel har de nå klart å bygge seg opp en solid business som går like bra etter at de sluttet å eksponere barna. Her kan bl.a. CBE, Pilotfrue m.f. lære noe.

Inntekten til bedriften bør ikke være avhengig av barneeksponering, og Nyhusene har vist at dette heller ikke er nødvendig selv om mye av kanalen handler om familielivet. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Kommer ikke til å følge dem nå, heller, men jaggu skal de ha KRED for voksen avgjørelse! 👏🏻

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig.. Håper Sara Emilie gjør det samme. Hun filmer ikke barna men hun forteller jo alt om dem.. sykehistorien osv.. Nyhus gjør ikke dette heldigvis. 

 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk litt imponert og lettet over at det er mulig å gå fra å være av verstingene innen barneeksponring til å klare å ta til seg kritikken og endre kurs i så stor grad som Chris og Monica har gjort. Ser riktignok litt av barna innimellom og de snakker av og til om barnas gjøren og laden, men i det store og det hele har de jo tatt et gigantisk skritt i positiv retning. Creds! Synes også det sto respekt av at de turte å stille opp på Debatten for en stund siden. Dette samlet gjør at Nyhus fremstår mye mer likanes og respektable nå enn for litt siden.

Håper flere influencere lar seg influence av Nyhus fremover..

  • Liker 18
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Ellevill skrev (6 timer siden):

Hun gjør en veldig god figur på Camp Kulinaris! 🤗

Helt enig👍🏼

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevill skrev (18 timer siden):

Hun gjør en veldig god figur på Camp Kulinaris! 🤗

Enig ☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mysticgirl skrev (På 31.1.2023 den 21.45):

Det er mer patetisk å se på noe som man synes er patetisk , for så å baksnakke det. Om ikke det er patetisk, så vet ikke jeg!

Dere må jo være sykelig opptatte av det patetiske som sitter på et forum og baksnakker folk på den måten! Og sitte og følge med på folk , for å finne feil og dra de ned i dritten. 

Hvorfor se på noe dere hater? Da er jo dere en av de som nettopp gjør at de får seere og mer oppmerksomhet. Om dere synes de er så dumme, så er jo det beste,  nettopp boikotte dem, slette snappen, slutte å følge dem!

 

Håper ikke dere selv har barn og lærer de opp til å dømme, forakte og baksnakke folk slik dere gjør!! 

 

 

høhø, litt enig! 💀
 

Influencertråder på Kvinneguiden er for meg som familien Nyhus er for kvinneguiden - en pøl av umoral som du bare MÅ følge med på mens du sikker med en kvalm følelse av at dette kanskje går litt langt 🥴

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det skal ikke mye til før jeg avfølger influensere, fordi mange er så dørgende kjedelige. Har også avfulgt disse for en tid tilbake, men nå føler jeg mye har løsnet for dem. Og jeg syns de er underholdende å følge.

Og ikke minst at jeg syns de har så mye bedre innhold og oppførsel etter de sluttet å eksponere barna! De har virkelig vist at det er mulig å ta en 180 grader (nevnt flere ganger her, men de fortjener en gang til) Nesten så de burde kurset visse andre 😅

Den siste reelen hun Monica la ut fra Roma var skikkelig fin! Og lanseringen sammen med søstrene og mora med forskjellige størrelser var kjempebra!

Og for å poengtere siden denne tråden har død ut så mange ganger etter de tok noen gode grep så beviser det jo at KG ikke bare er stygge troll som vil ødelegge for influensere, men vi vil uppe gamet med bedre kvalitet og ærlighet.  Og det ser sannelig ut som vi har klart og de har forstått 😍

 

  • Liker 20
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevill skrev (På 8.4.2023 den 1.56):

Hun gjør en veldig god figur på Camp Kulinaris! 🤗

Enig ! Veldig positivt overrasket over hvordan hun framstår der 👌🏼👏🏼

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om jeg synes influencere er dølle, ofte uetiske og ikke bringer mye positivt til samfunnet, unner jeg virkelig folk suksess og det er supert at paret klarer seg uten å eksponere ungene.  Håper det varer! :heiajente:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (På 7.5.2023 den 20.31):

Selv om jeg synes influencere er dølle, ofte uetiske og ikke bringer mye positivt til samfunnet, unner jeg virkelig folk suksess og det er supert at paret klarer seg uten å eksponere ungene.  Håper det varer! :heiajente:

 Helt enig 👍🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk at de snudde helt om, det hadde jeg aldri trodd. Imponerende , håper flere følger etter. 🤞

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det med mange av disse influencere som bare må reise til utlandet på ferie med barna  utenom ferier på skolen?  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (10 timer siden):

Hva er det med mange av disse influencere som bare må reise til utlandet på ferie med barna  utenom ferier på skolen?  

Det er 9 ukers skoleferie fra neste måned av, så fatter ikke hvorfor de absolutt må dra på tampen av skoleåret. Og ikke kan de "skylde" på at de må jobbe hele sommeren heller for det er vel knapt noen som har så mye frihet som influencere.

Endret av K_mb
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (6 timer siden):

Det er 9 ukers skoleferie fra neste måned av, så fatter ikke hvorfor de absolutt må dra på tampen av skoleåret. Og ikke kan de "skylde" på at de må jobbe hele sommeren heller for det er vel knapt noen som har så mye frihet som influencere.

Må si meg enig. Å dette gjelder flere enn fam.nyhus

Nå er jo familien Nyhus, Therese Lien, Hurryliv i syden. Alle tatt ut barna for 1-2 uker

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (18 timer siden):

Må si meg enig. Å dette gjelder flere enn fam.nyhus

Nå er jo familien Nyhus, Therese Lien, Hurryliv i syden. Alle tatt ut barna for 1-2 uker

Dette skjønner ikke jeg heller, men de syns vel ikke skolen er så viktig da... Blir spennende å se hvordan de klarer å holde barna utenfor nå som de er på sponset familieferie. Husker hun kalte det jobbreise da de var samme sted i fjor.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...