Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Fillipa123 skrev (4 timer siden):

Nå viser de ingenting. Ikke bakhodet engang. Noe jeg syns er veldig dumt. Behøver ikke å være enten eller! Syns fint de kan dele mer enn hva de gjør nå men likevel skjerme barna! 

Du synes nok det, men så er det heller ikke ditt privatliv som blir delt for et ukjent antall fremmede. Kan vi komme hjem til deg og følge deg noen år fremover, dele hverdagen din? Det er kanskje ikke så fristende? 

  • Liker 3
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

miss spjåk skrev (32 minutter siden):

Du synes nok det, men så er det heller ikke ditt privatliv som blir delt for et ukjent antall fremmede. Kan vi komme hjem til deg og følge deg noen år fremover, dele hverdagen din? Det er kanskje ikke så fristende? 

Godt forslag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå følger ikke jeg disse slavisk, men jeg har inntrykk av at de har sluttet med barneeksponering siden debatten. Det viser at dette var en reell oppvekker for de og ikke bare selvforsvar. Supert at de har fulgt opp, for de aller fleste debatter ender i to dagers endring før det er tilbake i det gamle sporet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fillipa123 skrev (På 12.2.2023 den 11.24):

Jeg har fulgt Monica lenge og alle annonsene er hun som snakker om klær og sminke/ mat greier og trening.. Det ble jo også laget laget artikkel på at hun solgte kjoler for 1 mill på en kveld. Med alle annonsene hun har i mnd tror jeg de tjener godt og veldig bra de slutter å vise barna, spesielt med tanke på sånne som tror alt de tjener er pga barna. Nå viser de ingenting. Ikke bakhodet engang. Noe jeg syns er veldig dumt. Behøver ikke å være enten eller! Syns fint de kan dele mer enn hva de gjør nå men likevel skjerme barna! 

Jo vet du meg hva.. er jammen godt de tok til fornuft og slutter helt og eksponere. Er null vits og bare vise bakhode. Å hvorfor i all verden må du og jeg se dette?

Er så bra de tok til fornuft til slutt

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 13.2.2023 den 12.57):

Jo vet du meg hva.. er jammen godt de tok til fornuft og slutter helt og eksponere. Er null vits og bare vise bakhode. Å hvorfor i all verden må du og jeg se dette?

Er så bra de tok til fornuft til slutt

Veldig bra at de kutter eksponering av barna sine. Ville samtidig oppfordret de til å rydde i gamle bilder på IG...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Fillipa123 skrev (På 12.2.2023 den 11.24):

Jeg har fulgt Monica lenge og alle annonsene er hun som snakker om klær og sminke/ mat greier og trening.. Det ble jo også laget laget artikkel på at hun solgte kjoler for 1 mill på en kveld. Med alle annonsene hun har i mnd tror jeg de tjener godt og veldig bra de slutter å vise barna, spesielt med tanke på sånne som tror alt de tjener er pga barna. Nå viser de ingenting. Ikke bakhodet engang. Noe jeg syns er veldig dumt. Behøver ikke å være enten eller! Syns fint de kan dele mer enn hva de gjør nå men likevel skjerme barna! 

Heldigvis er det ikke opp til deg hvor mye av barna som skal deles. Hva slags glede har du av å glo på andres barn, enten det er bakhodet eller ansikt?

Nyhus var en av verstingene i å eskponere barna, godt de har endret kurs 👍

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er utrolig bra at de helt har endret kurs. Det var helt ekstremt rundt den yngste. særlig.

 

Kudos til Nyhusene for å endre kurs og beskytte ungene sine. Bedre sent enn aldri. 

  • Liker 27
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Nyhus stoppet å filme barna på snap? De kom opp nå på snappen og kikket innom, ingen barn. Isåfall: wow👏🏼

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilja82 skrev (På 23.2.2023 den 21.07):

Hvilket tv program skal hun være med i? 

Camp Kulinaris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
14 hours ago, Blåklokke76 said:

Har Monica silikon? 

Jeg tror ikke det. Om man ser på moren og søstrene, vil jeg heller tro arvelig belastet / naturlig begavet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meg.no skrev (6 timer siden):

Jeg tror ikke det. Om man ser på moren og søstrene, vil jeg heller tro arvelig belastet / naturlig begavet

Jeg ler ikke, jeg smiler høyt. 

Begavet handler om egenskaper og evner. Hehe😂❤️ Mener ingenting vondt med det. Var rett og slett bare fordi det var veldig skjønt å lese det. 

Naturlig utrustet/utstyrt. ❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si at jeg ikke følger henne eller andre influensere, men så Debatten hvor hun og mannen deltok.

Jeg synes det er veldig bra at hun stiller opp og forsvarer det hun gjør.

Man kan være enig og uenig i mye og mangt, men hun stiller opp mens SE for eksempel gjemmer seg.

 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er på sin plass å igjen fremheve at dette paret har endret praksis og sluttet å eksponere barna🙌🎉🙌🎉🙌

  • Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Drizzt skrev (På 17.3.2023 den 9.15):

Jeg vil bare si at jeg ikke følger henne eller andre influensere, men så Debatten hvor hun og mannen deltok.

Jeg synes det er veldig bra at hun stiller opp og forsvarer det hun gjør.

Man kan være enig og uenig i mye og mangt, men hun stiller opp mens SE for eksempel gjemmer seg.

 

De har tatt til seg kritikken og sluttet å eksponere barna. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (7 timer siden):

De har tatt til seg kritikken og sluttet å eksponere barna. 

Det står enda mer respekt for det.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...