Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cid skrev (6 minutter siden):

Hva vil det si?

Orientalsk mat kan lukte veldig negativt og spesielt...og det luktet min laks i oppvarmingspose også. For gammel, altså. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Orientalsk mat kan lukte veldig negativt og spesielt...og det luktet min laks i oppvarmingspose også. For gammel, altså. 

Synes det lukter bedre enn sjømat 😛

Skrevet

Kan nok lukte begge deler og det kommer jo an på hvilken nese som snuser. Folk liker forskjellige ting. :) 
Jeg vil at min mat skal være varmebehandlet; stekt eller kokt og få en spiselig duft og smak. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (45 minutter siden):

Kan nok lukte begge deler og det kommer jo an på hvilken nese som snuser. Folk liker forskjellige ting. :) 
Jeg vil at min mat skal være varmebehandlet; stekt eller kokt og få en spiselig duft og smak. 

Så du er ikke så glad i sushi 🍣 med andre ord? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Stacy__ skrev (35 minutter siden):

Så du er ikke så glad i sushi 🍣 med andre ord? 

Jeg har aldri smakt det, men har luktet andre spise det...så din antagelse er nok riktig. ;)  
I mitt liv har jeg sløyet en del fisk, så det frister ikke så veldig til å smakes på i tillegg. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Jeg glemmer å lade en del av dingsene mine hjemme, så ender opp med å putte de i sekken og lade de på jobb, for der husker jeg det :fnise:

• Liker 2
Skrevet
Titania skrev (14 timer siden):

Jeg glemmer å lade en del av dingsene mine hjemme, så ender opp med å putte de i sekken og lade de på jobb, for der husker jeg det :fnise:

Jeg gjør det samme med mobilen min 😅

Skrevet
Stacy__ skrev (32 minutter siden):

Jeg gjør det samme med mobilen min 😅

Den har såpass dårlig batteri nå at den må lades minst en gang i løpet av dagen, så det får jeg ikke gjort :fnise:

Men powerbanker, headsett, ørepropper, innimellom klokka og sånt, det lades rett som det er på jobb 😝

Skrevet
Titania skrev (8 timer siden):

Den har såpass dårlig batteri nå at den må lades minst en gang i løpet av dagen, så det får jeg ikke gjort :fnise:

Men powerbanker, headsett, ørepropper, innimellom klokka og sånt, det lades rett som det er på jobb 😝

Det må jo alle mobiler gjøres 🤪 

Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Det må jo alle mobiler gjøres 🤪 

Minst en gang ekstra, da 😝 Den holder ikke en hel dag, men annet er det kanskje ikke å vente når batteristatus er 80 % 😅 Det er jo merkbart dårligere når man nærmer seg 90.

Skrevet

Jeg har en pakke som har ligget i postkassa i 2-3 uker. 

Jepp, jeg glemmer å sjekke den, og kommer på det hver gang jeg ikke er hjemme 😝

Skrevet
Titania skrev (1 minutt siden):

Minst en gang ekstra, da 😝 Den holder ikke en hel dag, men annet er det kanskje ikke å vente når batteristatus er 80 % 😅 Det er jo merkbart dårligere når man nærmer seg 90.

Spørs hva man bruker mobilen til, noen type aktiviteter sluker batteriet på få timer.

Skrevet
Titania skrev (1 minutt siden):

Jeg har en pakke som har ligget i postkassa i 2-3 uker. 

Jepp, jeg glemmer å sjekke den, og kommer på det hver gang jeg ikke er hjemme 😝

Hva med å sette opp en varsel som vil poppe opp på mobilen din på den tiden du er hjemme?

Skrevet
Cid skrev (23 minutter siden):

Spørs hva man bruker mobilen til, noen type aktiviteter sluker batteriet på få timer.

Men når batteristatusen er på det nivået der, så sluker den uansett strøm fra apper som vanligvis ikke bruker så mye :)

Cid skrev (23 minutter siden):

Hva med å sette opp en varsel som vil poppe opp på mobilen din på den tiden du er hjemme?

Næ, tar det når jeg husker det 😛 

Skrevet
Cid skrev (På 5.4.2026 den 10.30):

Ja :) Vet ikke om du husker meg, jeg hadde forskjellige nick de første årene. Sid Walker, Jacklost, Big Jim Rennie og Winza :P

Ja, husker 😀. Så hyggelig. Kjentfolk er alltid  kjærkomment

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (På 11.4.2026 den 9.41):

Jeg har aldri smakt det, men har luktet andre spise det...så din antagelse er nok riktig. ;)  
I mitt liv har jeg sløyet en del fisk, så det frister ikke så veldig til å smakes på i tillegg. 

Det skjønner jeg! Jeg er ikke glad i all sushi, men liker det «vanlige» i Norge. 

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg gjort mine siste salg-snusinger på nett og fant fire plagg som forbereder våren min. Vintertøy legges bort. :nikke: 
P.s. ja jeg bestilte de fire plaggene. Jeg innrømmer. 

:fnise:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Nå har jeg gjort mine siste salg-snusinger på nett og fant fire plagg som forbereder våren min. Vintertøy legges bort. :nikke: 
P.s. ja jeg bestilte de fire plaggene. Jeg innrømmer. 

:fnise:

:strix::strix:

Skrevet
Cid skrev (38 minutter siden):

Jeg snuser ikke.

Men du røyker?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...