Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjenner på stor uro og angst i disse dager. Det er reelt...og får ikke "guttungen" det akkurat som han vil,
så kan han trampe i gulvet, skrike og trykke på den røde knappen. Han burde ha vært fjernet fra den jobben.
Hele verden ser at han er tett på splitter pine gal, men ingen kan stoppe det før det virkelig blir ille over alt.

Tiden løper fra oss. Klokken er tolv.  :(  

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden):

Jeg kjenner på stor uro og angst i disse dager. Det er reelt...og får ikke "guttungen" det akkurat som han vil,
så kan han trampe i gulvet, skrike og trykke på den røde knappen. Han burde ha vært fjernet fra den jobben.
Hele verden ser at han er tett på splitter pine gal, men ingen kan stoppe det før det virkelig blir ille over alt.

Ja… :trist: Den stormannsgale «guttungen» er rett og slett livsfarlig. 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

:klem3::klem3:

• Liker 1
Skrevet
jukkapalme skrev (2 timer siden):

Ja… :trist: Den stormannsgale «guttungen» er rett og slett livsfarlig. 

Skrevet
jukkapalme skrev (3 timer siden):

Samme her :sukk: Skummelt at verden har blitt så urolig at vi her i lille Norge må ha sånne øvelser hvert halvår. 

Skrevet

Når jeg av og til ser Mads Mikkelsen på nett, da må jeg innrømme at jeg får et ørlite smil i munnviken,
for han har noe lett rampete over seg den karen.  :lur: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Når jeg av og til ser Mads Mikkelsen på nett, da må jeg innrømme at jeg får et ørlite smil i munnviken,

:lur::lur:

Skrevet

Kan ikke noe for det. Han er en god skuespiller. :plystre:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (11 timer siden):

Han er snasen☺️

• Liker 1
Skrevet

Selv om føret ute nok ikke blir det beste ute med det første, hører jeg på regnet og nyter at snøen sakte men sikkert blir borte

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser mye på disse seriene fra norge, sverige og danmark...om folk som leter etter familie til dem som er døde og etterlater seg en arv, stor eller liten...men familie er vanskelig, eller umulig å oppdrive. Det er ofte veldig rørende og tragiske historier og hadde vi hatt en slik gammeldags telefonkatalog i bruk ennå, så kunne jeg ha kalt meg profesjonell gråtekone i dem; det er ofte rørende og forferdelig trist i samme slengen. Sett en episode fra sverige i dag og det var en lillebror som ikke visste at storebror var død og ingen visste hvor lillebror hadde havnet i verden, men de fant ham til sist. *snufs*  😢 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Jeg ser mye på disse seriene fra norge, sverige og danmark...om folk som leter etter familie til dem som er døde og etterlater seg en arv, stor eller liten...men familie er vanskelig, eller umulig å oppdrive. Det er ofte veldig rørende og tragiske historier og hadde vi hatt en slik gammeldags telefonkatalog i bruk ennå, så kunne jeg ha kalt meg profesjonell gråtekone i dem; det er ofte rørende og forferdelig trist i samme slengen. Sett en episode fra sverige i dag og det var en lillebror som ikke visste at storebror var død og ingen visste hvor lillebror hadde havnet i verden, men de fant ham til sist. *snufs*  😢 

Skrevet (endret)

Endret av Disney Adult
Skrevet
Disney Adult skrev (5 timer siden):

Jeg leser diverse pensum bøker for gøy, f.eks. innen psykologi. Jeg interesserer meg for forskning og psykologi, men har ikke motivasjon og struktur til å faktisk ta en videre utdannelse. 

Vil du hjelpe meg med å dele titler på bøkene?

Er helt lik deg om jeg kan si det sånn😄

Skrevet

Jeg ser ikke på superbowl, mer ser green day skal åpne showet. Satser på de starter med American idiot, samtidig som det hadde vært passende om de bare spilte den 😬

• Liker 2
Skrevet

I år har jeg vært psykolog i 15 år😮Herregud. Tiden går. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

I år har jeg vært psykolog i 15 år😮Herregud. Tiden går. 

Du vil garantert aldri gå tom for jobb! :hoppe: Tiden kommer. ;) 

Skrevet

Jeg hater å føle meg avhengig av folk, og i dag er en sånn dag jeg ikke hadde kommet meg på jobb uten snill kollega som hentet meg. 

Ingen anelse om hva som skjedde i beinet i går, men nå er det krykker for å avlaste litt, og har ikke pigger/brodder til de, så litt skummelt å bruke de ute noen steder

Skrevet
Titania skrev (1 time siden):

Jeg hater å føle meg avhengig av folk, og i dag er en sånn dag jeg ikke hadde kommet meg på jobb uten snill kollega som hentet meg. 

Ingen anelse om hva som skjedde i beinet i går, men nå er det krykker for å avlaste litt, og har ikke pigger/brodder til de, så litt skummelt å bruke de ute noen steder

Stakkars deg! Og masse god bedring! Tøff som er på jobb, til tross for et vondt bein. :klem:

Hilsen en som også hater å være avhengig av andre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...