Gå til innhold

Bloggen til Kjell Ola Kleiven


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, FoxyBrown skrev:

Han kommenterte hva slags dame han ville ha, jeg kjøpte den liksom ikke helt...

Nei, det virker jo veldig motstridende det han gir uttrykk for og det han egentlig vil ha. 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Nei, det virker jo veldig motstridende det han gir uttrykk for og det han egentlig vil ha. 😂

Til hans forsvar, er jo litt typisk menn!🤣

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, FoxyBrown skrev:

Til hans forsvar, er jo litt typisk menn!🤣

Ja, selv om de ikke alltid vil innrømme det.. 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ser Kjell Olav har fått seg dame, bra for han. Men skulle han ikke være med i et kjærlighetsprogram på TV2 ?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Nobile skrev:

Ser Kjell Olav har fått seg dame, bra for han. Men skulle han ikke være med i et kjærlighetsprogram på TV2 ?

Jo, Kjendis søker kjæreste, men tror ikke de har startet innspillingen enda.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne

Merkelig at alt av hans kjærlighetsliv skal dokumenteres på Instagram. Virker som om han vil bevise noe for de kan ikke ha vært sammen lenge siden det er bare noen uker siden han og Lene var på tur sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, jentekvinne skrev:

Merkelig at alt av hans kjærlighetsliv skal dokumenteres på Instagram. Virker som om han vil bevise noe for de kan ikke ha vært sammen lenge siden det er bare noen uker siden han og Lene var på tur sammen. 

Det begynner vel å bli en god stund siden de var på tur. Hvis du tenker på Paristuren så var ikke det med Kjell Ola. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
59 minutter siden, amadine skrev:

Det begynner vel å bli en god stund siden de var på tur. Hvis du tenker på Paristuren så var ikke det med Kjell Ola. 

Nei, vet det. Men det er ikke veldig lenge siden Kjell Ola og Lene var i Italia sammen. Nå har han blitt sammen med en ny dame og viser henne frem for alle. Det går litt fort i svingene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har han bekreftet et forhold til en dame på Instagram. Innspillingen går vel i vasken da.. 💕

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling
På 29.11.2018 den 20.05, FoxyBrown skrev:

Kjell Ola dåååååå... du er som menn flest, sier du ikke skal ha noe partyjente men så blir du blendet av pupper, rompe og den slags!

Men nå håper jeg du har lært! Håper du finner deg en sporty familiekjær jente som bare er jordnær og normal. Lite tips; hvis instagramen er full av pupper og rompe, styr unna ;)

Til Kjell Ola sitt forsvar så er han jo en usedvanlig flott mann. Han er veltrent og kjekk og har stor motesans. Jeg skjønner at han ikke er så interessert i den gjennomsnittlige Kari Nordmann som f eks meg, som er utrent, har 5 kosekilo og kjøper klær på HM og Cubus. Han bruker mye tid på trening og utseende og det hadde jo blitt totalkræsj å finne ei som ikke er opptatt av samme livsstil. Lene Orvik var kræsj for Kjell Ola fordi hun er flyktig og fester og drikker som en 20-åring.  Men utseendemessig var de jo en god match. Jeg håper den nye kjæresten er ei stødig og sporty dame som skjønner at han kommer i en pakke på 2 og at barnet alltid vil være første prioritet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lagerbestilling skrev:

Til Kjell Ola sitt forsvar så er han jo en usedvanlig flott mann. Han er veltrent og kjekk og har stor motesans. Jeg skjønner at han ikke er så interessert i den gjennomsnittlige Kari Nordmann som f eks meg, som er utrent, har 5 kosekilo og kjøper klær på HM og Cubus. Han bruker mye tid på trening og utseende og det hadde jo blitt totalkræsj å finne ei som ikke er opptatt av samme livsstil. Lene Orvik var kræsj for Kjell Ola fordi hun er flyktig og fester og drikker som en 20-åring.  Men utseendemessig var de jo en god match. Jeg håper den nye kjæresten er ei stødig og sporty dame som skjønner at han kommer i en pakke på 2 og at barnet alltid vil være første prioritet.

Jeg tror nok den nye kjæresten er akkurat det du beskriver her. Glad på hans vegne 😊 en skjønn og sporty jente! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling
56 minutter siden, Ralu skrev:

Jeg tror nok den nye kjæresten er akkurat det du beskriver her. Glad på hans vegne 😊 en skjønn og sporty jente! 

Jeg håper det. Jeg aner ikke hvem hun er men fint at han ikke fant seg ei i starten av tjueårene hvert fall. Mange sporty menn i starten av førtiårene som går på en smell med ei purung dame og blir småbarnsforeldre når de nærmer seg 50. Denne dama er i midten av 30-årene og forstår forhåpentligvis at barnet hans trenger trygghet og stabilitet. Ønsker dem alt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står på Seher at han har takket nei til å være med på Kjendis søker kjæreste. Kanskje like greit. Vet ikke helt om hvordan programmet skal fungere, men kjendisene skal vel finne seg kjæreste i løpet av programmet? Frank Løke skulle også være med, men takk og lov vi slipper han

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen tvil om at mannen er glad i seg selv. Han har på IG storyen sin screenshottet flere medier som har omtalt at han har fått kjæreste 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nobile skrev:

Ingen tvil om at mannen er glad i seg selv. Han har på IG storyen sin screenshottet flere medier som har omtalt at han har fått kjæreste 

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2019 den 16.03, smalls skrev:

Står på Seher at han har takket nei til å være med på Kjendis søker kjæreste. Kanskje like greit. Vet ikke helt om hvordan programmet skal fungere, men kjendisene skal vel finne seg kjæreste i løpet av programmet? Frank Løke skulle også være med, men takk og lov vi slipper han

En venn av meg ble kontaktet av tv 2 gjennom happn her for ett par uker siden. Da ville de ha han med på speeddate allerede dagen etterpå. Kjendisen skulle først ha fem korte dater, før én gikk videre til en annen date. Tenker de må slite med innspillingen av programmet når de stadig må hente inn nye kjendiser og de rekrutterer i siste liten gjennom datingapper 🤔

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 2.1.2019 den 10.41, Lagerbestilling skrev:

Denne dama er i midten av 30-årene og forstår forhåpentligvis at barnet hans trenger trygghet og stabilitet. Ønsker dem alt godt.

Står at hun er 25 på Instagram? Ikke at det behøver å ha noe å si, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
2 minutter siden, Gaea skrev:

Står at hun er 25 på Instagram? Ikke at det behøver å ha noe å si, da. 

Hun er i 30 åra ja. 

Endret av Dævendøtte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...