Gå til innhold

Bloggen til Kjell Ola Kleiven


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Altså, den voksne mannen og far til et barn, ofret deltakelse i i TV programmet «Kjendis søker kjæreste» (nei, ikke tull) fordi han hadde fått seg eeeh, kjæreste.

De var sammen i flere (😂) uker, men desverre jobbet de til ulike tider, så det måtte ende.

*snufs* 😪

Hva ER det med disse folkene?!? Jeg hadde seriøst et mer stabilt kjærlighetsliv på ungdomsskolen. 

Flaut. 

Endret av Perle
Leifer
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Perle skrev:

Altså, den voksne mannen og far til et barn, ofret deltakelse i i TV programmet «Kjendis søker kjæreste» (nei, ikke tull) fordi han hadde fått seg eeeh, kjæreste.

De var sammen i flere (😂) uker, men desverre jobbet de til ulike tider, så det måtte ende.

*snufs* 😪

Hva ER det med disse folkene?!? Jeg hadde seriøst et mer stabilt kjærlighetsliv på ungdomsskolen. 

Flaut. 

Haha ;)  Tror det er sånn influenservirus! Det virker som om de blir veldig fort forelsket og betatt og alt er sååååååå bra! Så kommer hverdagen og alle vi dødelige vet jo at livet ikke er sånn, ingen er så perfekte og alle forhold har sine utfordringer. Så overskrift i VG i dag «er du stupforelsket er det noe galt», tenkte det passet for flere bloggere!

men de lever jo kanskje i en boble og ikke den virkelige verden? Easy come, easy go!

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skriver i sin instastory at han er åpen for å være med på Farmen. Det hadde vært moro å se! 🤩

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på hans nest siste bilde på insta. Mannen er og blir HEIT 😋💦

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Se på hans nest siste bilde på insta. Mannen er og blir HEIT 😋💦

Mannen er og blir selvdigger, det er ikke det samme som heit i mine øyne 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nobile skrev:

Mannen er og blir selvdigger, det er ikke det samme som heit i mine øyne 

For meg er det eyecandy en ensom lørdagskveld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Jordbærogfløte skrev:

For meg er det eyecandy en ensom lørdagskveld.

Godt det gir deg noe å se på ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han er smud og se på, men han ser litt dådyr ish ut også 😜. Kanskje litt botox i panna også😂den er som gummi, no bad feelings 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mannen er heit og har etter mitt syn en sinnsykt bra kropp er ingen tvil men hvordan han er i det private er jo en annen sak😊😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling

Han er kjempekjekk, og han lar hvert fall være med å utlevere barnet sitt på sosiale medier slik de fleste andre SoMe-foreldre gjør. Men han har ikke hodet skrudd riktig på i fht det å finne en livspartner, det er sikkert. For det er jo merkelig at han er ufrivillig singel, han som både har utseendet med seg og en bra jobb. Da har han tydeligvis feil krav i fht hva han søker i en partner. Lene Orvik var jo hvert fall skikkelig skivebom... Han er jo veldig åpen på sosiale medier om kjærlighetslivet sitt så han vil jo at det skal legges merke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, veskefab skrev:

Tror han vil ha Lene tilbake jeg. Siden han skriver på Insta at de to feriene de hadde sammen var de beste

Tenkte det samme. Hun forrige tror jeg var rebound.. Han var (er) nok skikkelig forelsket i Lene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lagerbestilling skrev:

Han er kjempekjekk, og han lar hvert fall være med å utlevere barnet sitt på sosiale medier slik de fleste andre SoMe-foreldre gjør. Men han har ikke hodet skrudd riktig på i fht det å finne en livspartner, det er sikkert. For det er jo merkelig at han er ufrivillig singel, han som både har utseendet med seg og en bra jobb. Da har han tydeligvis feil krav i fht hva han søker i en partner. Lene Orvik var jo hvert fall skikkelig skivebom... Han er jo veldig åpen på sosiale medier om kjærlighetslivet sitt så han vil jo at det skal legges merke til..

Ehhh... jeg vet hva barnet hans heter, ser ut og ca hvor gammel h*n er kun ved å følge med på instastoryen til Kleiven. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Nobile skrev:

Ehhh... jeg vet hva barnet hans heter, ser ut og ca hvor gammel h*n er kun ved å følge med på instastoryen til Kleiven. 

Ja, han deler jo både bilder og filmklipp av ham på insta..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kleiven, jeg synes ikke du burde eksponere sønnen din. Og, jeg synes det ser så trist ut med frokost på bistro med skjerm og øreklokker. Hva med en frokost og samtale i fred og ro hjemme hos deg selv? Til sist; det er ikke riktig at utenforstående vet så mye om disse tingene. Kan ikke sønnen din bare få være en liten gutt ikke «alle» vet hvem er? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han snakker i det vide og det brede om svindel og ID-tyveri, men hva med å skjerme de minste? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Han snakker i det vide og det brede om svindel og ID-tyveri, men hva med å skjerme de minste? 

Nettopp. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skogspike skrev:

Kleiven, jeg synes ikke du burde eksponere sønnen din. Og, jeg synes det ser så trist ut med frokost på bistro med skjerm og øreklokker. Hva med en frokost og samtale i fred og ro hjemme hos deg selv? Til sist; det er ikke riktig at utenforstående vet så mye om disse tingene. Kan ikke sønnen din bare få være en liten gutt ikke «alle» vet hvem er? 

Helt enig. Han lever liksom et voksenliv selv om han har sønnen. Det er noe tilgjort og påtatt over det, som om der skal se finere ut enn det er osv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...