Gå til innhold

Bloggen til Kjell Ola Kleiven


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Nå skriver han at han har publisert sin siste tekst og bilde på Instagram som følge av trusler og drittslenging den siste tiden..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Nå skriver han at han har publisert sin siste tekst og bilde på Instagram som følge av trusler og drittslenging den siste tiden..

Jøss.. ikke hyggelig om han har mottatt ekte trusler! Men så bra han velger å være privat!! Håper flere følger hans eksempel! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Showmustgoon skrev:

Jøss.. ikke hyggelig om han har mottatt ekte trusler! Men så bra han velger å være privat!! Håper flere følger hans eksempel! 

Nei, det er ikke hyggelig. Kan tenke meg at det er svært ubehagelig å måtte se seg over skulderen hele tiden.. Bra at han gjør endringer, men jeg hadde håpet at bloggen hans skulle overleve.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg vil også spør om en ting.. er begrepet trussel blitt vannet ut? Jeg mener.. om far og sønn blir truet på livet, er ikke det en politisak? En viss kakemagasinblogger har jo også tatt til orde for at trusler og hets ødelegger familie og jobb. Men aldri om man har fått sett noe bevis på slikt? Jeg tolker det ofte til at hets og trusler er det samme som kritikk og negativ omtale. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninnn
1 time siden, Showmustgoon skrev:

Men jeg vil også spør om en ting.. er begrepet trussel blitt vannet ut? Jeg mener.. om far og sønn blir truet på livet, er ikke det en politisak? En viss kakemagasinblogger har jo også tatt til orde for at trusler og hets ødelegger familie og jobb. Men aldri om man har fått sett noe bevis på slikt? Jeg tolker det ofte til at hets og trusler er det samme som kritikk og negativ omtale. 

Litt mer schwung over å legge ned bloggen på grunn av grove trusler, enn på grunn av at folk kritiserer det for å være en Blue Steel-blogg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en Blue Steel-blogg? Forstår faktisk at fyren dropper insta om han føler seg truet, men det må gi et ganske markant stup i inntekter. Mye sponsa innlegg på den instaen hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Pocahontas10000 skrev:

Hva er en Blue Steel-blogg? Forstår faktisk at fyren dropper insta om han føler seg truet, men det må gi et ganske markant stup i inntekter. Mye sponsa innlegg på den instaen hans.

 

B050EA18-FFC0-4AA2-A341-863800EEF6B5.jpeg

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninnn
3 minutter siden, Pocahontas10000 skrev:

Hva er en Blue Steel-blogg? Forstår faktisk at fyren dropper insta om han føler seg truet, men det må gi et ganske markant stup i inntekter. Mye sponsa innlegg på den instaen hans.

Det kom en ganske ramsalt hudfletting av Kleivenblogg lenger bak her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at man bare kan lese en annen blogg om man ikke liker den. Selv liker jeg bloggen hans men har aldri helt skjønt bildene han deler i sosialemedier. Jeg håper at han fortsetter å blogge men mer om risiko, og svindlere og mindre om pappaliv og briller. Det han skriver om Svindeljegerne og krim digger jeg faktisk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper den legges ned ganske raskt. De fleste ønsker nok å lese mer om han privat enn om jobben hans med svindlere og sånn. Selv om jeg foretrekker krim delen. Uten "myke" Kleiven er den nok borte. Litt trist det

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har KjellOla lagt ut på facebook at han vurderer å selge leiligheten på Aker Brygge. Han antyder at han selger for 8,5 millioner eller mer. Skal han ta en Lene Orvik her?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Pocahontas10000 skrev:

Nå har KjellOla lagt ut på facebook at han vurderer å selge leiligheten på Aker Brygge. Han antyder at han selger for 8,5 millioner eller mer. Skal han ta en Lene Orvik her?

Oj!! 🤔😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Oj!! 🤔😂

Hva er poenget å gjøre narr av andre og blande inn exen hans? Denne tråden er jo overhodet ikke noe saklig. Han lever sitt liv slik han vil det og du/dere ditt. Ser ikke noen grunn til at man skal sitte å diskutere sånt selv om han deler det selv. Å snakke om ting som er kritikkverdig er noe annet enn det som blir delt her. For meg virker han som en veldig herlig fyr. La oss heller heie på hverandre og snakke positivt istedenfor å kritisere og snakke ned ting og situasjoner 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har på mange måter lagt opp til oppmerksomheten selv. Han har vist seg i bar overkropp, filmet så og si daglige snutter på den lokale bistroen, sagt a og ikke b om kjærlighetslivet og gladelig vist frem sin sønn. Mye kan ha vært sponset, men man vet jo ikke. Tror han har operert i gråsonen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ninnn

Altså, mannen har prydet siden av en buss. Tror ikke han er redd for å snakkes om. Fyren er kjendis. Tror nok han lett får solgt leiligheten, men skjønner ikke helt hvorfor han vil det. Virker som de som flytter fra Tjuvholmen angrer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han pusset opp leiligheten slik at den likner på en annen bloggers stil. Om det er direkte inspirasjon vites ikke. Han viste mange snutter fra prosessen på instastorien sin. Han bodde på Tjuvholmen tidligere, Aker brygge nå. Leste en reportasje i Dagbladet Magasinet om hvor herlig han syntes det var å bo i en plussleilighet på Tjuvholmen. Blir spennende å se hvor han eventuelt ender opp neste gang. Hvis han ønsker å dele det, altså 😄.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninnn

Aker brygge da, med svømmebasseng på taket 😉 Ja, den har vært godt dokumentert på SoMe både her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ninnn skrev:

Aker brygge da, med svømmebasseng på taket 😉 Ja, den har vært godt dokumentert på SoMe både her og der.

Det har han så til de grader.. Kveldsbad i opplyst basseng. Han har gladelig vist både leilighet, basseng og seg selv frem 😁.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...