Gå til innhold

Bloggen til Kjell Ola Kleiven


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Kartoffel skrev:

Har hun slettet profilen sin? 

Det ser sånn ut. Kommer ikke inn på den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for ryktespredning og krenkende innhold.

Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen dame! Får veldig gode «vibes» av hun av en eller annen grunn:ninuskapus:

Også er de ca jevnaldrende ser det ut til også, virker som et balansert og lykkelig par. Ønsker de alt godt❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er bakdelen med å eksponere seg selv og sine nære i SoMe.. at det blir så synlig når det skjærer seg og du ikke vil at alle skal vite det! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt ensformig å følge han på some, man vet nøyaktig hva han kommer til å skrive; trene ass, velvære ass, øya mi ass, jeg venter bare på “meg sjæl ass”. Alt dette er gjemt i i utallige selfier og sketchy innsjekkinger på kafeér/ restauranter og de samme velvære steder han tar med damene sine på. 

Endret av Nobile
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nobile skrev:

Blir litt ensformig å følge han på some, man vet nøyaktig hva han kommer til å skrive; trene ass, velvære ass, øya mi ass, jeg venter bare på “meg sjæl ass”. Alt dette er gjemt i i utallige selfier og sketchy innsjekkinger på kafeér/ restauranter og de samme velvære steder han tar med damene sine på. 

Enig. Er noe krampeaktig over han. Han er good-looking, men måten han fremstiller seg på blir bare overkill. Er som om han prøver å overbevise oss om at alt er ok når det langt i fra er det.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Clara80 skrev:

Enig. Er noe krampeaktig over han. Han er good-looking, men måten han fremstiller seg på blir bare overkill. Er som om han prøver å overbevise oss om at alt er ok når det langt i fra er det.

Han virker iallefall veldig opptatt av å fremstille seg som en rik og vellykket business-mann. Dyre biler, merkeklær, leilighet på Tjuvholmen.. Veldig opptatt av å vise frem dette. Personlig syns jeg det er lite tiltrekkende å være så opptatt av dyre ting. Han er sikkert god på bunn han, men mennesker som er så opptatt av å vise frem de dyre tingene sine, kompenserer gjerne for dårlig selvfølelse.. Jeg oppfatter ikke slike mennesker som trygge på seg selv. 

Endret av Kartoffel
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele mannen fremstår som en selvdigger når han stadig deler selfies og setninger med «ass» i..

Vi skjønner hva det går i, Kjell-Ola, så du trenger ikke å skrive samme frase om og om igjen..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.2.2019 den 7.57, Kartoffel skrev:

Han virker iallefall veldig opptatt av å fremstille seg som en rik og vellykket business-mann. Dyre biler, merkeklær, leilighet på Tjuvholmen.. Veldig opptatt av å vise frem dette. Personlig syns jeg det er lite tiltrekkende å være så opptatt av dyre ting. Han er sikkert god på bunn han, men mennesker som er så opptatt av å vise frem de dyre tingene sine, kompenserer gjerne for dårlig selvfølelse.. Jeg oppfatter ikke slike mennesker som trygge på seg selv. 

Han skrev om noen som hadde tråkket ham ned som barn på IG, og at denne personen fortsatt var i livet hans og oppførte seg likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal han lære seg å bake av Anne-Brith 🍰 Da blir det kanskje mer matkos hjemme hos ham. Han er jo så glad i å spise ute hos #albert 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er glad i å bade borettslagets basseng vinterstid. Det kommer tydelig frem i hans instastory 💦

Han melder forøvrig om «trøbbel i tårnet» i sitt seneste blogginnlegg..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...