Gå til innhold

Bloggen til Kjell Ola Kleiven


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

På 2.10.2018 den 15.26, Njuta skrev:

@Kjell-Ola Kleiven Betaler du alle måltidene på Albert Bistro selv? For hvis du ikke gjør det, bør det ikke da stå sponset? Er bare nysgjerrig, for jeg tenker at hvis noen skal følge lovverket så må det jo være Svindeljegeren..... Jeg spør her fordi flere andre har lurt på det. 

Han har jo tidligere nevnt at man kan spørre han alt som ikke berører det private, og det skal han svare på. Jeg spurte han derfor på Instagram om han blir sponset av Albert bistro. Merkelig nok har han ikke svart på den... Lukter mer og mer svindler av Svindeljegeren. 

Tilføyelse: Nå har han svart, og han sier at han betaler. Det er jo bra. Nå skal jeg roe ned hissigheten min 😂

Endret av Njuta
Tilføyelse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er en kjekk mann og neppe problemer med å få damer, men jeg er glad for han har funnet seg jente som ikke er partyjente og har beina godt plantet på jorden. Siden han selv er avholds og har barn.

Han og Lene var en dårlig match. Vet ikke hvorfor det ble slutt

Endret av smalls
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling
1 minutt siden, Speedmaster skrev:

Synes vi skal holde oss for gode til å spekulere. Kjell Ola har selv bedt om å få ha privatlivet sitt i fred. Det må vi respektere.

Da er det jo litt dumt av ham å gi damene han dater så masse oppmerksomhet på instagram, hvis han vil ha privatlivet sitt i fred så får han slutte med å utlevere det da 😆 Enig med andre her i at han er en veldig flott mann å se på 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Speedmaster skrev:

🙄

Du klagde på det jeg skrev, men siterer akkurat det jeg skrev. Istedenfor å himle med øynene, så kan du heller slette posten din.

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, smalls said:

Du klagde på det jeg skrev, men siterer akkurat det jeg skrev. Istenfor å himle med øynene, så kan du heller slette posten din.

🤫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina
1 time siden, Othalie skrev:

Synes utseendeflashing av såpass godt voksne menn er trurn of, mister respekt.

 

Ja. Han holder seg godt for alderen, men enig med deg, får litt paradise hotell vibber av en eldre mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
4 timer siden, Speedmaster skrev:

Synes vi skal holde oss for gode til å spekulere. Kjell Ola har selv bedt om å få ha privatlivet sitt i fred. Det må vi respektere.

Kanskje det er best du holder deg borte fra KG da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En ting er det konstante trangen til å dele sin egen overkropp, frokost, middag, sitt eget badebasseng, utsikten sin, selfies, og svare på personlige spørsmål hver bidige dag. En annen ting er å utlevere sønnen sin via IG. Både i form av bilder og film. Hvorfor? Som selvutnevnt «risiko-mann» (som han kalte seg i spørsmålsrunde på IG her en annen dag) burde han vite bedre. Bør ikke barn skjermes fra Internett i 2019? 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han nekter å svare på om han er sponset av den lokale bistroen.. Ingen tvil om at han elsker stedet. Er jo mer der enn hjemme ca 50 meter unna 🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da voldsomt til glede på instastories over å ha sjekket inn på hotellet The thief.. Det ligger bokstavelig talt et steinkast unna leiligheten hans 😂 Har han «glemt» å merke det som spons? Han husket å merke storien om hudpleieproduktene i det minste..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Det var da voldsomt til glede på instastories over å ha sjekket inn på hotellet The thief.. Det ligger bokstavelig talt et steinkast unna leiligheten hans 😂 Har han «glemt» å merke det som spons? Han husket å merke storien om hudpleieproduktene i det minste..

😂😂🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Han gjentar frasene «livet ass» og «trene da» til det kjedsommelige på instastorien sin. 🙈😂 Men det er hyggelig at han funnet kjærligheten ❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På bildet hvor han er i bassenget og påstår at bildet er tatt av sønnen...? Ser jo tydelig at armen er i "selfieposisjon".

Føler litt med han jeg. Er så tydelig at han har en indre uro. Hadde trengt en skikkelig bra voksen dame. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker så utrolig selvmedlidende. Blir så skjermflau hver gang jeg sveiper innom instaen hans. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2019 den 19.41, Othalie skrev:

Synes utseendeflashing av såpass godt voksne menn er trurn of, mister respekt.

 

Enig! Både han og Stian Blipp trener overkropp og armer så det ser ut som både skinnjakker, skjorter og dressjakker ser ut som de skal eksplodere. Ikke fint når det blir for mye! Skikkelig no go! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...