Gå til innhold

Bloggen til Kjell Ola Kleiven


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, My <3 skrev:

Han fremstår ikke så "maskulin" som det han ser ut som nei. Ikke at det trenger å være noe negativt da. Han skøyt skikkelig bom med Lene ivertfall, er jo helt tydelig at han ønsker et familieliv

 

Ja, akkurat det har lyst klart gjennom innleggene han har skrevet i det siste. Familieliv er greia for Kleiven 🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han blir litt svevende og pompøs for meg. Og helt ærlig, hvis en fyr jeg holdt på med la ut på Instagram at sønnen hans så gjerne vil ha søsken snart, så hadde nok jeg rygget litt... kan jo høre at det skriker i sædcellene hans helt hit. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Nobile skrev:

Han blir litt svevende og pompøs for meg. Og helt ærlig, hvis en fyr jeg holdt på med la ut på Instagram at sønnen hans så gjerne vil ha søsken snart, så hadde nok jeg rygget litt... kan jo høre at det skriker i sædcellene hans helt hit. 

Litt pompøs i skrivemåten, absolutt. Blir litt høytsvevende..save the nature...osv. Mulig han kan virke litt vel overklar for barn og familieliv, men herregud. Mannen er 40 år. Hadde jeg vært singel, barnløs og etableringsvillig såfremt den rette dukket opp, så skulle det nok mere til for å skremme meg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så turnoff med menn som fisker etter likes og kommentarer ved å legge ut bilder av kroppen sin, godt "skjult" med tilhørende tekst om at antrekket ikke blir så formelt når man har hjemmekontor. Den blir litt for obvious... 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, hippyskippy skrev:

Alle bildene han legger ut er superkleine.

Og tekstene under gjør det verre..  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2018 den 13.57, Kartoffel skrev:

Syns det er så turnoff med menn  mennesker som fisker etter likes og kommentarer ved å legge ut bilder av kroppen sin, godt "skjult" med tilhørende tekst om at antrekket ikke blir så formelt når man har hjemmekontor. Den blir litt for obvious... 

Fixed it.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BordetErSnudd
På 15.9.2018 den 23.21, My <3 skrev:

Litt pompøs i skrivemåten, absolutt. Blir litt høytsvevende..save the nature...osv. Mulig han kan virke litt vel overklar for barn og familieliv, men herregud. Mannen er 40 år. Hadde jeg vært singel, barnløs og etableringsvillig såfremt den rette dukket opp, så skulle det nok mere til for å skremme meg. 

Det er MYE mer kleint med middelaldrende menn som påstår at de er så unge at de vil leve singellivet og ha fullt fokus på karrieren. Jeg syns det er herlig og topp med en kjekk fyr som sier han vil slå seg til ro. Jeg skjønner godt at han har panikk jeg. Om han skal ha flere barn et par år inn i et nytt forhold så er det faktisk stor sannsynlighet for at han er pensjonist innen de flytter ut. Mange tror de er unge for alltid men sorry, sånn er det ikke. Og det gjelder både kvinner og menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Mannen fyller år og drar alene på helgetur. 

Det sier mye, håper alle her inne gratulerer han med dagen!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 hours ago, Othalie said:

Det sier mye, håper alle her inne gratulerer han med dagen!

Gratulerer med dagen, Kjell Ola! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleiven kommer med 15 punkter ned fordeler ved å reise solo.. Blant annet ingen som maser 😉

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er det mannlige svaret på listeStina, alias bloggeren Stina Bakken. Tipper neste innlegg får følgende overskrift; 15 grunner til å være singel (og forbli det). 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Pocahontas10000 skrev:

Kjell var gjest Radio P5, han nølte da han ble spurt om frøken Orvik....

Hva spurte de om? Og hva svarte han?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Kjell-Ola Kleiven her, om det er noe dere lurer på så er dere velkommen til å spørre meg direkte. For eksempel på Instagram, eller blogg.  Jeg forøker svare på stort sett alt jeg blir spurt om der så lenge det ikke er innenfor privatlivets meste private områder. Jeg har også en sønn å tenke på som far, og han fortjener ikke å lese dritt om faren sin basert på rykter og usanheter. Spør meg! Det er også et mye enklere, og bedre  sett å tilegne seg kunnskap enn å spre rykter, og usanne ting på nett. Det er lov å ha meninger om bloggen min, Svindeljegerne eller privatlivet mitt men det blir for drøyt om venner skal sende meg link til kvinneguiden hver gang det står noe som er helt hinsides. Før nå har jeg ikke sett meg nødt til å svare.

Jeg er en mann på førti pluss og tar ikke så mye av det som skrives om mitt privatliv på alvor. Det er jo en slags Tuppen og Lillemor lek uten at noen egentlig har snakket med den eneste som egentlig vet (meg), men for all del spør meg gjerne før dere tildeler meg kjæreste,eller uvenner.....

Alt godt fra meg.

Mvh Kjell-Ola Kleiven

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...