Gå til innhold

Bloggen til Kjell Ola Kleiven


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 minutter siden, Viernes skrev:

Nå skal han hvertfall søke kjærligheten på tv2 i programmet Kjendis søker kjæreste

Håper oppriktig han finner kjærligheten og at det ikke bare blir en rebound. Alle fortjener ekte kjærlighet 👍🏻

Endret av Nobile
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Han er klar på hva han ønsker i en potensiell kjæreste.

– Ei som er aktiv og gjerne sportslig. Hun ønsker å tilbringe kvelder, helger og fritid med meg. Hun er ferdig med party og uteliv». Ouch Lene😉

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I rest my case. 

Han holdt nærtstående familiemedlem foran seg i argumentasjonen for at folk ikke skulle diskutere privatlivet hans, men søker enda mer oppmerksomhet på privatlivet sitt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det jeg mener. Dere må selvfølgelig skrive og lure på alt dere vil, men om dere vil ha svar på ting så er det bedre å spørre meg direkte enn å kaste ut utsagn og påstander som er direkte feil. Når det gjelder min deltakelse i et kommende program så har jeg lært det av dere at det å holde en mulig relasjon diskre og hemmelig inntil man vet hva man vil er dødfødt. 

Det å forsøke å holde en relasjon til brystet inntil man vet hva man vil er umulig. De siste par årene har jeg opplevd å bli avbildet med en jente mot min vilje for deretter å få bildet publisert på en blogg med påstander om alt mulig. Alt som er skrevet på Jodel etc, samt her om samme relasjon er helt hinsides,.  Sagt med andre ord, i en tid der dritt skrives og gjøres noe om en uansett så kan man like godt gjøre det fullt ut på Tv fremfor å forsøke å finne ut i fred og ro når Jodel, bloggere og medier uansett river forsøket i filler. 

All in or all out.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du nå Kleiven?? Hva er skrevet her inne som ikke er et direkte resultat av deres egen deltagelse i SoMe? Kjenner jeg blir irritert på vegne av deltakere i tråden her inne og alle andre du peker finger på i innlegget ditt. INGEN har revet forsøket i fillebiter, det har du og eksen din fint gjort selv, kom ikke her og legg ansvaret på andre!

Endret av Showmustgoon
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jentekvinne
7 timer siden, Kjell-Ola Kleiven skrev:

Jeg har sagt det jeg mener. Dere må selvfølgelig skrive og lure på alt dere vil, men om dere vil ha svar på ting så er det bedre å spørre meg direkte enn å kaste ut utsagn og påstander som er direkte feil. Når det gjelder min deltakelse i et kommende program så har jeg lært det av dere at det å holde en mulig relasjon diskre og hemmelig inntil man vet hva man vil er dødfødt. 

Det å forsøke å holde en relasjon til brystet inntil man vet hva man vil er umulig. De siste par årene har jeg opplevd å bli avbildet med en jente mot min vilje for deretter å få bildet publisert på en blogg med påstander om alt mulig. Alt som er skrevet på Jodel etc, samt her om samme relasjon er helt hinsides,.  Sagt med andre ord, i en tid der dritt skrives og gjøres noe om en uansett så kan man like godt gjøre det fullt ut på Tv fremfor å forsøke å finne ut i fred og ro når Jodel, bloggere og medier uansett river forsøket i filler. 

All in or all out.

Hvorfor prøve å kontrollere noe du ikke kan kontrollere? Når du velger å være en offentlig person må du forvente at folk snakker og diskuterer deg og dine ting i forum. Det er ikke til å unngå. Spesielt når du og en viss blogger hinter masse om forholdet deres gjennom Instagram uten at noen av dere bekrefter at det er snakk om noe forhold. Dere vil at folk skal vite om at det er noe på gang, men dere vil for all del ikke ha noe negativ omtale om det. Alle skal bare like og gi positive kommentarer, ingen skal spekulere i noe som helst. Det er dessverre ikke sånn verden fungerer. 

Når det er sagt så er det selvfølgelig unødvendig hvis folk skriver stygge kommentarer, men synes ikke det har vært mye av det her inne. Uansett, du fortjener å finne kjærligheten. Det virker som familie og kjæreste er viktig for deg så lykke til med jakten! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kjell-Ola Kleiven skrev:

 

Det å forsøke å holde en relasjon til brystet inntil man vet hva man vil er umulig. De siste par årene har jeg opplevd å bli avbildet med en jente mot min vilje for deretter å få bildet publisert på en blogg med påstander om alt mulig.

Jeg vil jo påstå det at når begge legger ut bilder på instagram på eksotiske feriesteder - selv om ikke begge er tilstede - så er ikke det så veldig mye annerledes om man faktisk hadde postet et bilde av begge to tilstede.

Vil man holde en relasjon hemmelig og ikke ønsker at et evnt. kommende forhold skal bli offentlig enda så legger man ikke ut slike bilder. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Kjell-Ola Kleiven Betaler du alle måltidene på Albert Bistro selv? For hvis du ikke gjør det, bør det ikke da stå sponset? Er bare nysgjerrig, for jeg tenker at hvis noen skal følge lovverket så må det jo være Svindeljegeren..... Jeg spør her fordi flere andre har lurt på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2018 den 15.26, Njuta skrev:
 

@Kjell-Ola Kleiven Betaler du alle måltidene på Albert Bistro selv? For hvis du ikke gjør det, bør det ikke da stå sponset? Er bare nysgjerrig, for jeg tenker at hvis noen skal følge lovverket så må det jo være Svindeljegeren..... Jeg spør her fordi flere andre har lurt på det. 

Måtte pinadø opprette en konto her inne,kjenner eg river meg litt i håret av kommentarer her på denne tråden og andre tråder her inne. Tror du ikke at han her passer på å følge regler? Det tror jeg,allefall med tanke på hvilken jobb han har. Ja man kan gi konstruktiv kritikk men hvilken rett har har man å diskutere kjærlighetslivet til denne Kjell?Eller andre ting i livet hans..Ja han er for noen kjent osv men hvorfor er det så interessant å diskutere livet hans og hva han gjør..Jeg har lest gjennom tråden og dere tar opp uveentlige ting som at han sitter på en kro osv...Er ikke dette hans problem? Jeg tok oppfordringen hans og sendte han en melding,hyggelig fyr. Så istedenfor å spre dritt så spørr han heller. Jeg syns det er litt skremmende å sitte på nett og lire fra seg alt mulig. Selv om barna deres ikke ser eller hører akkurat dette så er dere fremdeles rollemodeller. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sure sitronen skrev:
 

Måtte pinadø opprette en konto her inne,kjenner eg river meg litt i håret av kommentarer her på denne tråden og andre tråder her inne. Tror du ikke at han her passer på å følge regler? Det tror jeg,allefall med tanke på hvilken jobb han har. Ja man kan gi konstruktiv kritikk men hvilken rett har har man å diskutere kjærlighetslivet til denne Kjell?Eller andre ting i livet hans..Ja han er for noen kjent osv men hvorfor er det så interessant å diskutere livet hans og hva han gjør..Jeg har lest gjennom tråden og dere tar opp uveentlige ting som at han sitter på en kro osv...Er ikke dette hans problem? Jeg tok oppfordringen hans og sendte han en melding,hyggelig fyr. Så istedenfor å spre dritt så spørr han heller. Jeg syns det er litt skremmende å sitte på nett og lire fra seg alt mulig. Selv om barna deres ikke ser eller hører akkurat dette så er dere fremdeles rollemodeller. 

Jeg vet ikke om han følger alle regler, så det er derfor jeg spør. Ellers responderer jeg ikke på resten av det du skriver, for jeg er ikke ute etter noe diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Njuta skrev:
 

Jeg vet ikke om han følger alle regler, så det er derfor jeg spør. Ellers responderer jeg ikke på resten av det du skriver, for jeg er ikke ute etter noe diskusjon.

En del av innlegget mitt var jo rettet til deg mens resten ikke. Så beklager at det havnet under din kommentar. Det var ikke rettet til deg resten. Ville bare ikke lage to tråder men ser nå at det ble dumt. For du hadde jo i grunn ett spørsmål til han og hadde ikke sagt noe annet. Så igjen,beklager!  Jeg vil heller ikke ha noen diskusjon,ville bare si meningen min😀ønsker deg en fin helg😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Sure sitronen skrev:
 

En del av innlegget mitt var jo rettet til deg mens resten ikke. Så beklager at det havnet under din kommentar. Det var ikke rettet til deg resten. Ville bare ikke lage to tråder men ser nå at det ble dumt. For du hadde jo i grunn ett spørsmål til han og hadde ikke sagt noe annet. Så igjen,beklager!  Jeg vil heller ikke ha noen diskusjon,ville bare si meningen min😀ønsker deg en fin helg😀

Takk, i like måte 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest jentekvinne
24 minutter siden, hippyskippy skrev:
 

Se instastoryen til olekaroliussen. Litt flaut Kjell Ola? 

Den er lei. Men hvordan fant Ole ut av det? Skjønte ikke helt det bildet han la ut med following rank osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, hippyskippy skrev:
 

Se instastoryen til olekaroliussen. Litt flaut Kjell Ola? 

Hva er flaut?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, hippyskippy skrev:
 

Se instastoryen til olekaroliussen. Litt flaut Kjell Ola? 

Nå så jeg det.. ojsann!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...