Kartoffel Skrevet 10. februar 2019 #321 Del Skrevet 10. februar 2019 Har hun slettet profilen sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 10. februar 2019 #322 Del Skrevet 10. februar 2019 2 minutter siden, Kartoffel skrev: Har hun slettet profilen sin? Det ser sånn ut. Kommer ikke inn på den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 10. februar 2019 #323 Del Skrevet 10. februar 2019 (endret) Tråden er ryddet for ryktespredning og krenkende innhold. Perelandra, mod. Endret 12. februar 2019 av Perelandra Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pitofinaa Skrevet 11. februar 2019 #324 Del Skrevet 11. februar 2019 Morsomt at svindeljegeren så ofte glemmer å merke med reklame😅 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 11. februar 2019 #325 Del Skrevet 11. februar 2019 Pen dame! Får veldig gode «vibes» av hun av en eller annen grunn Også er de ca jevnaldrende ser det ut til også, virker som et balansert og lykkelig par. Ønsker de alt godt❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 11. februar 2019 #326 Del Skrevet 11. februar 2019 Er det noe dame der lenger? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 11. februar 2019 #327 Del Skrevet 11. februar 2019 Nei det er bakdelen med å eksponere seg selv og sine nære i SoMe.. at det blir så synlig når det skjærer seg og du ikke vil at alle skal vite det! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veskefab Skrevet 11. februar 2019 #328 Del Skrevet 11. februar 2019 Han passer best sammen med Lene. Håper de finner tilbake til hverandre igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 11. februar 2019 #329 Del Skrevet 11. februar 2019 (endret) 2 timer siden, veskefab skrev: Endret 11. februar 2019 av amadine Nevermind :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 11. februar 2019 #330 Del Skrevet 11. februar 2019 Er de ikke der nede på ferie med et vennepar ? Skjønner ingenting jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 11. februar 2019 #331 Del Skrevet 11. februar 2019 (endret) Blir litt ensformig å følge han på some, man vet nøyaktig hva han kommer til å skrive; trene ass, velvære ass, øya mi ass, jeg venter bare på “meg sjæl ass”. Alt dette er gjemt i i utallige selfier og sketchy innsjekkinger på kafeér/ restauranter og de samme velvære steder han tar med damene sine på. Endret 11. februar 2019 av Nobile 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 12. februar 2019 #332 Del Skrevet 12. februar 2019 Tråden er ryddet for ryktespredning og spekulasjoner. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 12. februar 2019 #333 Del Skrevet 12. februar 2019 5 timer siden, Nobile skrev: Blir litt ensformig å følge han på some, man vet nøyaktig hva han kommer til å skrive; trene ass, velvære ass, øya mi ass, jeg venter bare på “meg sjæl ass”. Alt dette er gjemt i i utallige selfier og sketchy innsjekkinger på kafeér/ restauranter og de samme velvære steder han tar med damene sine på. Enig. Er noe krampeaktig over han. Han er good-looking, men måten han fremstiller seg på blir bare overkill. Er som om han prøver å overbevise oss om at alt er ok når det langt i fra er det. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 12. februar 2019 #334 Del Skrevet 12. februar 2019 (endret) 1 time siden, Clara80 skrev: Enig. Er noe krampeaktig over han. Han er good-looking, men måten han fremstiller seg på blir bare overkill. Er som om han prøver å overbevise oss om at alt er ok når det langt i fra er det. Han virker iallefall veldig opptatt av å fremstille seg som en rik og vellykket business-mann. Dyre biler, merkeklær, leilighet på Tjuvholmen.. Veldig opptatt av å vise frem dette. Personlig syns jeg det er lite tiltrekkende å være så opptatt av dyre ting. Han er sikkert god på bunn han, men mennesker som er så opptatt av å vise frem de dyre tingene sine, kompenserer gjerne for dårlig selvfølelse.. Jeg oppfatter ikke slike mennesker som trygge på seg selv. Endret 12. februar 2019 av Kartoffel 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 12. februar 2019 Forfatter #335 Del Skrevet 12. februar 2019 Hele mannen fremstår som en selvdigger når han stadig deler selfies og setninger med «ass» i.. Vi skjønner hva det går i, Kjell-Ola, så du trenger ikke å skrive samme frase om og om igjen.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MFO Skrevet 13. februar 2019 #336 Del Skrevet 13. februar 2019 Ser ut som han og damen ikke følger hverandre lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninnn Skrevet 13. februar 2019 #337 Del Skrevet 13. februar 2019 På 12.2.2019 den 7.57, Kartoffel skrev: Han virker iallefall veldig opptatt av å fremstille seg som en rik og vellykket business-mann. Dyre biler, merkeklær, leilighet på Tjuvholmen.. Veldig opptatt av å vise frem dette. Personlig syns jeg det er lite tiltrekkende å være så opptatt av dyre ting. Han er sikkert god på bunn han, men mennesker som er så opptatt av å vise frem de dyre tingene sine, kompenserer gjerne for dårlig selvfølelse.. Jeg oppfatter ikke slike mennesker som trygge på seg selv. Han skrev om noen som hadde tråkket ham ned som barn på IG, og at denne personen fortsatt var i livet hans og oppførte seg likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 13. februar 2019 Forfatter #338 Del Skrevet 13. februar 2019 (endret) Nå skal han lære seg å bake av Anne-Brith 🍰 Da blir det kanskje mer matkos hjemme hos ham. Han er jo så glad i å spise ute hos #albert Endret 13. februar 2019 av Jordbærogfløte 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 19. februar 2019 Forfatter #339 Del Skrevet 19. februar 2019 (endret) Han er glad i å bade borettslagets basseng vinterstid. Det kommer tydelig frem i hans instastory 💦 Han melder forøvrig om «trøbbel i tårnet» i sitt seneste blogginnlegg.. Endret 19. februar 2019 av Jordbærogfløte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 20. februar 2019 #340 Del Skrevet 20. februar 2019 Han bekrefter bruddet https://www.tv2.no/underholdning/10424801/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå