Rubella Skrevet 15. oktober 2018 #261 Del Skrevet 15. oktober 2018 Dere må ikke si A og ikke B! Utdyp!:P 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 15. oktober 2018 #262 Del Skrevet 15. oktober 2018 4 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Hva er flaut? Kjell-Ola har kjøpt 30 000 følgere på insta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 15. oktober 2018 Forfatter #263 Del Skrevet 15. oktober 2018 5 minutter siden, jentekvinne skrev: Kjell-Ola har kjøpt 30 000 følgere på insta Huff! Og han som er ute etter svindlere.. Nå er det vel på plass med en kommentar fra ham.. ? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 15. oktober 2018 #264 Del Skrevet 15. oktober 2018 Han er i overkant opptatt av status. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 15. oktober 2018 #265 Del Skrevet 15. oktober 2018 Kan økningen ha noe med profileringen av han som deltager i Kjendis søker kjæreste? Det har vært reklamert endel for programmet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 15. oktober 2018 #266 Del Skrevet 15. oktober 2018 Har olekaroliussen noe bevis for påstandene sine? Jeg ser her: https://storiesig.com/stories/olekaroliussen Klarer ikke se noe annet enn en tom påstand med en screenshot av socialblade som ikke beviser noe som helst? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 15. oktober 2018 #267 Del Skrevet 15. oktober 2018 Jeg prøver så sårt å forstå denne påstanden, men blir ikke klok. Han øker da jevnt og trutt, så hvor kommer påstanden om kjøpte følgere fra? Er det på grunn av den lave engasjementsraten? Det trenger sletts ikke bevise kjøpte følgere. Det eneste som virker litt suspekt er den plutselige økningen med 4816 nye følgere over natta fra 17. til 18. oktober i fjor. Ellers klarer jeg ikke helt å forstå hvordan @olekaroliussen har kommet frem til påstanden sin. Skjermbilde fra https://socialblade.com/instagram/user/olakleiven_jr/legacy 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moratiljens Skrevet 16. oktober 2018 #268 Del Skrevet 16. oktober 2018 Vel....Med 31000 følgere bør det vel være mer enn et par hundre likes på endel av bildene hans....... Dessverre mange som gjør dette, men veldig flaut......huff 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 17. oktober 2018 #269 Del Skrevet 17. oktober 2018 Teksten under siste Instabilde.. Fisker etter komplimenter.. Flaut når det blir sååå gjennomsiktig 🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 18. oktober 2018 #270 Del Skrevet 18. oktober 2018 Hva gjorde at Ole Karoliussen valgte å dele dette? Det er han som deltok på Love Island? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 18. oktober 2018 #271 Del Skrevet 18. oktober 2018 1 time siden, Showmustgoon skrev: Hva gjorde at Ole Karoliussen valgte å dele dette? Det er han som deltok på Love Island? Ex on the beach 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 28. oktober 2018 Forfatter #272 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) Han har et samarbeid med DNB som har vært/er koblet til skatteparadis.. 🤨 Endret 28. oktober 2018 av Jordbærogfløte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyBrown Skrevet 29. november 2018 #273 Del Skrevet 29. november 2018 Kjell Ola dåååååå... du er som menn flest, sier du ikke skal ha noe partyjente men så blir du blendet av pupper, rompe og den slags! Men nå håper jeg du har lært! Håper du finner deg en sporty familiekjær jente som bare er jordnær og normal. Lite tips; hvis instagramen er full av pupper og rompe, styr unna 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 29. november 2018 #274 Del Skrevet 29. november 2018 2 minutter siden, FoxyBrown skrev: Kjell Ola dåååååå... du er som menn flest, sier du ikke skal ha noe partyjente men så blir du blendet av pupper, rompe og den slags! Men nå håper jeg du har lært! Håper du finner deg en sporty familiekjær jente som bare er jordnær og normal. Lite tips; hvis instagramen er full av pupper og rompe, styr unna Hva skjer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 29. november 2018 Forfatter #275 Del Skrevet 29. november 2018 Han svarer på følgernes spørsmål nærmest daglig i sin story.. Han oppfordrer dem til å stille dem. Bekreftelsesbehov? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 29. november 2018 Forfatter #276 Del Skrevet 29. november 2018 (endret) 10 minutter siden, Trude.lutt skrev: Hva skjer? Nå ble jeg også nysgjerrig her.. 🧐 Endret 29. november 2018 av Jordbærogfløte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 29. november 2018 #277 Del Skrevet 29. november 2018 19 minutter siden, FoxyBrown skrev: Kjell Ola dåååååå... du er som menn flest, sier du ikke skal ha noe partyjente men så blir du blendet av pupper, rompe og den slags! Men nå håper jeg du har lært! Håper du finner deg en sporty familiekjær jente som bare er jordnær og normal. Lite tips; hvis instagramen er full av pupper og rompe, styr unna Selfies, selfies, selfies. Kleivens egen instagram og instastory kort oppsummert. Såjadasåneidaså. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 29. november 2018 Forfatter #278 Del Skrevet 29. november 2018 5 minutter siden, Skogspike skrev: Selfies, selfies, selfies. Kleivens egen instagram og instastory kort oppsummert. Såjadasåneidaså. Han sier han er opptatt av analyser, økonomi og bekjemping av svindel, men den utseendefokuseringen på instaen hans tar jo helt kaka! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 29. november 2018 #279 Del Skrevet 29. november 2018 Akkurat nå, Jordbærogfløte skrev: Han sier han er opptatt av analyser, økonomi og bekjemping av svindel, men den utseendefokuseringen på instaen hans tar jo helt kaka! Ja. 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyBrown Skrevet 29. november 2018 #280 Del Skrevet 29. november 2018 22 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Nå ble jeg også nysgjerrig her.. 🧐 Han kommenterte hva slags dame han ville ha, jeg kjøpte den liksom ikke helt... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå