Gå til innhold

Bloggen til Kjell Ola Kleiven

Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, jentekvinne skrev:

Kjell-Ola har kjøpt 30 000 følgere på insta 

Huff! Og han som er ute etter svindlere.. Nå er det vel på plass med en kommentar fra ham.. ?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Kan økningen ha noe med profileringen av han som deltager i Kjendis søker kjæreste? Det har vært reklamert endel for programmet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver så sårt å forstå denne påstanden, men blir ikke klok. Han øker da jevnt og trutt, så hvor kommer påstanden om kjøpte følgere fra? Er det på grunn av den lave engasjementsraten? Det trenger sletts ikke bevise kjøpte følgere. 

Det eneste som virker litt suspekt er den plutselige økningen med 4816 nye følgere over natta fra 17. til 18. oktober i fjor. Ellers klarer jeg ikke helt å forstå hvordan @olekaroliussen har kommet frem til påstanden sin. 

Skjermbilde fra https://socialblade.com/instagram/user/olakleiven_jr/legacy

Skjermbilde 2018-10-15 kl. 17.12.21.png

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel....Med 31000 følgere bør det vel være mer enn et par hundre likes på endel av bildene hans....... Dessverre mange som gjør dette, men veldig flaut......huff

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teksten under siste Instabilde.. Fisker etter komplimenter.. Flaut når det blir sååå gjennomsiktig 🙈 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Showmustgoon skrev:

Hva gjorde at Ole Karoliussen valgte å dele dette? Det er han som deltok på Love Island? 

Ex on the beach 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Han har et samarbeid med DNB som har vært/er  koblet til skatteparadis.. 🤨

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Kjell Ola dåååååå... du er som menn flest, sier du ikke skal ha noe partyjente men så blir du blendet av pupper, rompe og den slags!

Men nå håper jeg du har lært! Håper du finner deg en sporty familiekjær jente som bare er jordnær og normal. Lite tips; hvis instagramen er full av pupper og rompe, styr unna ;)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, FoxyBrown skrev:

Kjell Ola dåååååå... du er som menn flest, sier du ikke skal ha noe partyjente men så blir du blendet av pupper, rompe og den slags!

Men nå håper jeg du har lært! Håper du finner deg en sporty familiekjær jente som bare er jordnær og normal. Lite tips; hvis instagramen er full av pupper og rompe, styr unna ;)

Hva skjer?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han svarer på følgernes spørsmål nærmest daglig i sin story.. Han oppfordrer dem til å stille dem. Bekreftelsesbehov? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Trude.lutt skrev:

Hva skjer?

Nå ble jeg også nysgjerrig her.. 🧐

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
19 minutter siden, FoxyBrown skrev:

Selfies, selfies, selfies. Kleivens egen instagram og instastory kort oppsummert. Såjadasåneidaså. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Skogspike skrev:

Selfies, selfies, selfies. Kleivens egen instagram og instastory kort oppsummert. Såjadasåneidaså. 

Han sier han er opptatt av analyser, økonomi og bekjemping av svindel, men den utseendefokuseringen på instaen hans tar jo helt kaka!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jordbærogfløte skrev:

Han sier han er opptatt av analyser, økonomi og bekjemping av svindel, men den utseendefokuseringen på instaen hans tar jo helt kaka!

Ja. 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Nå ble jeg også nysgjerrig her.. 🧐

Han kommenterte hva slags dame han ville ha, jeg kjøpte den liksom ikke helt...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...