Gå til innhold

Jeg vs kreft-og den skal jeg vinne over! (langt)


Gjest Fighteren

Anbefalte innlegg

Håper så inderlig denne behandlingen kan hjelpe og at dere får positive nyheter snart!

Tenker på dere! Fortsett å hold ut...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En utrolig sterk historie.

Jeg blir så imponert når jeg ser hva slags mot folk har og hvor sterke vi egentlig er midt oppi alt.

Stå på, jeg tenker masse på dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Fighteren

Jeg vil gjerne oppfordre alle som leser dette, og som kjenner Carpe Diem sin historie til å donere litt penger til Kreftforeningen. Det er så mange av oss, og hun var en person som har gitt så mye til så mange ved å gi av seg selv og sin erfaring som endte så trist.

Gode tanker til hennes familie og venner.

Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg har fulgt Carpe Diem sin historie og leste om henne i KK, og har krysset fingre og tær i månedsvis.

Jeg fikk klump i magen da jeg så at det var kommet innlegg fra "Fighteren" Line, som oppfordrer alle som kjente Carpe Diem å donere penger til Kreftforeningen! Utrolig unødvendig å signere med hennes navn og nick!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest meg gjennom alle sidene her, og ord blir så ufattelig små. Å høre historien til Line gjør noe med meg. Klarer ikke å la være å bli påvirket av det som blir skrevet.

Mine tanker går til Line og hennes familie, og håper at behandlingen i Nederland går bra.

Mange klemmer sendes herved av sted :klem::klem::klem:

Må bare få sagt en ting, og det er at jeg håper så mange som mulig vil bidra med å støtte kreftforeningen. De gjør en knall jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med Fighteren - på mail - akkurat nå :)

Hun vil gjerne at jeg forteller dere at hun lever, at det var henne som kom med oppfordringen om å donere til Kreftforeningen da Carpe Diem døde, og at hun kommer tilbake til tråden, når hun føler seg sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet.

Beklager hvis noen innlegg ble fjernet som ikke skulle vært fjernet, men vi fjernet alle innlegg som omhandlet unødvendige spekulasjoner, og innlegg som kom som følge av disse unødvendige og uriktige spekulasjonene.

Nå lar vi Line sin tråd leve videre. Vi sender våre tanker og de beste ønsker til Line, og for den behandlingen hun gjennomgår i Nederland.

Usikker

-moderator-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Jeg har snakket med Fighteren - på mail - akkurat nå :)

Hun vil gjerne at jeg forteller dere at hun lever, at det var henne som kom med oppfordringen om å donere til Kreftforeningen da Carpe Diem døde, og at hun kommer tilbake til tråden, når hun føler seg sterkere.

Det var godt å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...